Gå til innhold

Et varmt bad og et lite glass rødvin


Stinepetrine

Anbefalte innlegg

36 + 3 nå. Sykt lei. Sover ikke på nettene og har ikke gjort det på flere mnd. Sover noen timer på morgenen da etter at eldste mann er levert på sfo. Vondt i bekken, kribler i bena og er generelt mye sliten. Så i dag tok jeg meg et langt bad, skrubbet og barberte meg fra topp til tå, og unnet meg et glass rødvin. Alt for å føle meg litt mer vel. Andre som er så lei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

DRITLEI her også.. 39+3 i dag😩 

men har enda ikke tatt meg et glass rødvin da😂 1 uke til termin, men ser ikke ut til at babyen vil ut med det første.. blir nok overtid kan jeg tenke meg! 

når er din termin?🤩 

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Min termin er 9 desember. Hadde murringer og kynnere i hele natt så nå har jeg sovet på dagen. Men murringen har gitt seg. Blæ. Vil visst ikke ut helt enda her heller. Kjenner du noe da?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt oftere kynnere de siste dagene enn tidligere, og murring hver dag en stund nå! Like skuffet hver morgen jeg våkner og det fortsatt ikke har skjedd noe😩 

 

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei sjæl... Ikke termin før den 18. desember, men. Skulle gjerne hatt badekar! Kribler og krabler i kroppen og halsbrannen er lagt for ekstrem hat. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten.

Anonymkode: c94b9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye murring her også! i går gikk slimproppen, så jeg håååååper det skjer noe snart🤞🏼 Selv om jeg vet at det fortsatt kan gå lang tid! 5 dager til termin her🙄🙌🏼

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nettopp på føden og fikk andre runde med akupunktur. Fikk første runde på tors og kjente når jeg kom hjem da at han båret seg lengre ned i bekkenet. I dag på sykehuset kunne jordmor bekrefte at hodet var enda lengre nede enn torsdag. Jeg har også hatt kraftigere kynnere og voldsomt nedpress. Nå sitter jeg her å kjenner etter på om det kan være noe mer på gang. Hååååper d. Vil ikke gå helt til termin 9 des 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, spennende🤞🏼 😍 

håper baby kommer snart her også, stor baby på vei🤪 håpee jeg slipper overtid, for å unngå gigastor baby😩🙄🤣👶🏼

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ååh, spennende🤞🏼 😍 

håper baby kommer snart her også, stor baby på vei🤪 håpee jeg slipper overtid, for å unngå gigastor baby😩🙄🤣👶🏼

Anonymkode: 54819...29a

Denne gutte babyen er visst bare 3024 g nå. Eller d var på torsdag. Nå er han kanskje 3100. Jordmor trodde ikke han kom til å bli noe mer enn 3250 max uansett. Men klar er han og jeg fordi om ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh🥰 Her kommer en stor jente som regnes til å være ca 4000g til termin, altså rundt denne uken.. så blir det 2 uker overtid ser jeg for meg en baby på 4500g 🙄 meeeen, så lenge baby er frisk og har det bra, så er jo det absolutt det viktigste🙌🏼 

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt? Nærmer seg vel termin for dere! Jeg er på dag 3 på overtid nå og er sååååå lei😩😩😩 

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noe nytt? Nærmer seg vel termin for dere! Jeg er på dag 3 på overtid nå og er sååååå lei😩😩😩 

Anonymkode: 54819...29a

Hei. Føler med deg.,tror hver kveld at det skjer noe fordi jeg har så sterke kynnere. Men neida. Fem dager til termin her. Men i morgen tidlig skal jeg inn å få satt inn ballong. Gru gleder meg 😊😱. Regner med han kommer da ila morgen dagen eller natt til onsdag😊. Kan de ikke hjelpe deg litt i gang når du er på overtid? Tøye litt i deg i det minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stinepetrine skrev:

Hei. Føler med deg.,tror hver kveld at det skjer noe fordi jeg har så sterke kynnere. Men neida. Fem dager til termin her. Men i morgen tidlig skal jeg inn å få satt inn ballong. Gru gleder meg 😊😱. Regner med han kommer da ila morgen dagen eller natt til onsdag😊. Kan de ikke hjelpe deg litt i gang når du er på overtid? Tøye litt i deg i det minste?

Seriøst? Åh, heldig! Lykke til🤩🤩

Nei her er det ingen hjelp å få, selv om baby er stooor🥺 

skal inn på kontroll i slutten av uken hvis baby ikke er kommet da enda, så håper jeg får «hjelp» da!!!! 

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Åh, heldig! Lykke til🤩🤩

Nei her er det ingen hjelp å få, selv om baby er stooor🥺 

skal inn på kontroll i slutten av uken hvis baby ikke er kommet da enda, så håper jeg får «hjelp» da!!!! 

Anonymkode: 54819...29a

Hvorfor kan du ikke få noe hjelp da? Visst ungen er stor i tillegg.. synes du burde det. Stakkars. Men snart er det over for oss begge😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stinepetrine skrev:

Hvorfor kan du ikke få noe hjelp da? Visst ungen er stor i tillegg.. synes du burde det. Stakkars. Men snart er det over for oss begge😊

her er de så fast bestemt på at det er bedre at fødsel starter av seg selv uansett om baby er stor.. 

ja, takk Gud! om ca en uke blir jeg satt i gang uansett, så håper bare ting skjer før den tid🤞🏼

Anonymkode: 54819...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...