Gå til innhold

Den forbudte kjærligheten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ikke så unormalt som mange tror. Alle jeg kjenner har vært utro, i en eller annen form. Jeg tror heller ikke på at man er skapt for å kun være med en person resten av livet.

Anonymkode: b7e61...fc7

Sånn er det ikke i min omgangskrets. De utro er fåtallet (vennebetroelser, partner vet ikke). Ikke vært utro selv heller og mannen sier han ikke kunne levd med å være det. 

Anonymkode: c59e9...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Viktigste er at alle har det bra!❤️

Anonymkode: d002f...00b

Jupp. Er vel selve kjernen til at utroskap er fryktet og omdiskutert: alle har det ikke bra i en utroskapssetting;-)

Anonymkode: c59e9...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig, er ikke unormalt som mange tror. 

Anonymkode: d002f...00b

Jeg merker det godt nå som jeg er over 40 og skilt. Ingen problem å finne noen å ha ons med og de fleste er gift. Siden jeg allerdee har en gift elsker så er jeg ikke intressert. Det jeg tror er at da en kommer i en viss alder og kanskje ekteskapet begynner å bli kjedelig, så er det lett å gå «i fella» med noen andre. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

S*t*n dere er noen dumme kvinnfolk😂 Syns synd i dere som har så lav selvrespekt! Sitter dere seriøst og håper/tror at disse gutta kommer til å forlate kona for DERE? Huffameg. Dere er bare kvinner som disse gutta vil tømme seg i når de er kåt og kona ikke vil. De velger så klart kona fremfor en random anytime. God bedring, jenter!

Anonymkode: 9c6e3...686

Verden er ikke svart/hvit. 

Jeg er også både gift og utro. Han jeg er utro med er singel, så her er det jeg som ikke vil gå fra mannen. 

Jeg vil ha pose og sekk!

Anonymkode: e37f6...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært å møtt min nå. Kjapp sex. Fiks ferdig. Deilig å slippe alle følelsene som var i starten. Bare digg sex med digg mann, også hjem 😁

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Verden er ikke svart/hvit. 

Jeg er også både gift og utro. Han jeg er utro med er singel, så her er det jeg som ikke vil gå fra mannen. 

Jeg vil ha pose og sekk!

Anonymkode: e37f6...52f

Elsker du mannen din? Hvorfor er du utro? 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har akkurat vært å møtt min nå. Kjapp sex. Fiks ferdig. Deilig å slippe alle følelsene som var i starten. Bare digg sex med digg mann, også hjem 😁

Anonymkode: b7e61...fc7

Så du kommer hjem nypult? Hehe!😅 Merker ikke mannen din det da? 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du kommer hjem nypult? Hehe!😅 Merker ikke mannen din det da? 

Anonymkode: d002f...00b

Han hadde ikke merka det om jeg så kom hjem med knall rosa hår, så nypult merker han hvertfall ikke!

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 20.50, Anonym bruker skrev:

Helt klart enig i at det ikke er riktig. 

Men, bare av ren nyskjerrighet: Hvem syntes du skal klandres her? Han som er gift eller jeg som er singel? Ja, jeg burde stått imot, men jeg finner han helt ekstremt seksuelt tiltrekkende. Det gjorde jeg det sekundet jeg så han.

Anonymkode: 03b03...549

«Nysgjerrighet» -  måtte bare😝

Begge kan klandres. Mest mannen, siden det er han som er gift, men du også.

Selv om du ikke kjenner kona så har du et ansvar som medmenneske. Er man normalt oppegående og har et snev av empati så er man ikke så ondskapsfull. Så fremt ikke disse har et åpent forhold, så bedrar han sin parter på det groveste - og du er med på det. Enda verre hvis det er barn i bildet, du er med på å bedra en hel familie. 

Jeg tror på karma, hvordan hadde du likt at din kjære bedrar deg på det sterkeste? Puler på andre og kommer til deg etterpå?

Jeg mister respekten for slike som deg og jeg tror du også mister selvrespekt, selv om du hardnakkket mener at du ikke gjør det. Det gjør noe med deg også, med tilliten til andre mennesker. Du har det jo tett på deg, ser hvordan denne mannen behandler en han elsker. Fører sin nærmeste bak lyset.

Mulig du har en illusjon om at din elsker setter deg høyere enn sin kone på det seksuelle plan, kanskje du også tror at din og hans sex er bedre enn deres osv. Men tro meg, han har heller ikke større respekt for deg enn det du fortjener - og drittsekken selv mangler nok selvrespekt han også, mest av alle. 

Det finnes tusenvis av single menn der ute, spenningen med at denne mannen er gift er nok 99% av den «fantastiske» sexen.

Tipper du ikke hadde funnet han så sexy når hverdagslivet brått kom med surmuling, promp og sure sokker.

Damer som kaster seg over gifte menn er så lavmål! 

Anonymkode: 7d8d2...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han hadde ikke merka det om jeg så kom hjem med knall rosa hår, så nypult merker han hvertfall ikke!

Anonymkode: b7e61...fc7

Dør av latter her jeg ligger. 😂 Takk 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker du mannen din? Hvorfor er du utro? 

Anonymkode: 03b03...549

Jeg er hvertfall veldig glad i han. Han er en god mann og far.

Har ingen ønsker om å bryte opp familien min, men ønsker alikevel spenning og sex.

Anonymkode: e37f6...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at man kan elske flere på en gang. 

Jeg er godt gift med en mann jeg har kjent siden jeg var 8 år. Vi giftet oss for 15 år siden, og har tre barn. Jeg har også vært sammen med andre før han, og en av dem elsket jeg virkelig. Når jeg av og til møter han på butikken, stopper hjertet mitt i noen sekunder, jeg får ikke puste, og jeg blir svimmel. Han er fantastisk. Likevel elsker jeg mannen min. 

Jeg har også truffet en ny mann nå i forbindelse med yngstejenta på skolen, og han gir meg de samme følelsene. Jeg drømmer om han om natta, og fantaserer om han om dagen. Likevel elsker jeg mannen min - min klippe og trygghet.

Det kan da ikke være så unormalt?

 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dør av latter her jeg ligger. 😂 Takk 

Anonymkode: d002f...00b

Bare hyggelig 😂

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Nysgjerrighet» -  måtte bare😝

Begge kan klandres. Mest mannen, siden det er han som er gift, men du også.

Selv om du ikke kjenner kona så har du et ansvar som medmenneske. Er man normalt oppegående og har et snev av empati så er man ikke så ondskapsfull. Så fremt ikke disse har et åpent forhold, så bedrar han sin parter på det groveste - og du er med på det. Enda verre hvis det er barn i bildet, du er med på å bedra en hel familie. 

Jeg tror på karma, hvordan hadde du likt at din kjære bedrar deg på det sterkeste? Puler på andre og kommer til deg etterpå?

Jeg mister respekten for slike som deg og jeg tror du også mister selvrespekt, selv om du hardnakkket mener at du ikke gjør det. Det gjør noe med deg også, med tilliten til andre mennesker. Du har det jo tett på deg, ser hvordan denne mannen behandler en han elsker. Fører sin nærmeste bak lyset.

Mulig du har en illusjon om at din elsker setter deg høyere enn sin kone på det seksuelle plan, kanskje du også tror at din og hans sex er bedre enn deres osv. Men tro meg, han har heller ikke større respekt for deg enn det du fortjener - og drittsekken selv mangler nok selvrespekt han også, mest av alle. 

Det finnes tusenvis av single menn der ute, spenningen med at denne mannen er gift er nok 99% av den «fantastiske» sexen.

Tipper du ikke hadde funnet han så sexy når hverdagslivet brått kom med surmuling, promp og sure sokker.

Damer som kaster seg over gifte menn er så lavmål! 

Anonymkode: 7d8d2...39a

Jeg har ikke problem med selvrespekten i det hele tatt. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for...uten tvil. 

Jeg tror heller ikke at han på noen som helst måte setter meg høyere enn kona. Jeg er hans «hemmlighet» der har får utløp for noe han ikke får hjemme. Jeg er nok litt mer «vågal» enn kona. 

Jeg har aldri kastet meg over noen gift mann, første gang var det faktisk han som kastet seg over meg og jeg avviste han. Enda så sexy jeg syntes han var. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt sikker på at man kan elske flere på en gang. 

Jeg er godt gift med en mann jeg har kjent siden jeg var 8 år. Vi giftet oss for 15 år siden, og har tre barn. Jeg har også vært sammen med andre før han, og en av dem elsket jeg virkelig. Når jeg av og til møter han på butikken, stopper hjertet mitt i noen sekunder, jeg får ikke puste, og jeg blir svimmel. Han er fantastisk. Likevel elsker jeg mannen min. 

Jeg har også truffet en ny mann nå i forbindelse med yngstejenta på skolen, og han gir meg de samme følelsene. Jeg drømmer om han om natta, og fantaserer om han om dagen. Likevel elsker jeg mannen min - min klippe og trygghet.

Det kan da ikke være så unormalt?

 

Anonymkode: 083c5...277

Er jo helt normalt og bli betatt av andre, men kunne du vært utro? 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo helt normalt og bli betatt av andre, men kunne du vært utro? 

Anonymkode: 03b03...549

In the heat of the moment - ja, det tror jeg. Men det hadde spist meg opp innvendig. Likevel fantaserer jeg om det. Jeg er inne på finn.no og sjekker ledige leiligheter, og planlegger å gå fra mannen. Og så lukker jeg alt, og begynner på middagen, for jeg kommer jo ikke til å gjennomføre det. Av og til håper jeg litt på at mannen skal finne en annen også, slik at jeg kan satse på han nye. Det er et så dypt og hardt begjær.

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

In the heat of the moment - ja, det tror jeg. Men det hadde spist meg opp innvendig. Likevel fantaserer jeg om det. Jeg er inne på finn.no og sjekker ledige leiligheter, og planlegger å gå fra mannen. Og så lukker jeg alt, og begynner på middagen, for jeg kommer jo ikke til å gjennomføre det. Av og til håper jeg litt på at mannen skal finne en annen også, slik at jeg kan satse på han nye. Det er et så dypt og hardt begjær.

Anonymkode: 083c5...277

Slik var jeg også (det var før jeg traff han gifte). Sjekket leiligheter osv. Men, jeg gikk til slutt, orket ikke leve i et dødt ekteskap. Det  ga meg ingenting. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Tipper du ikke hadde funnet han så sexy når hverdagslivet brått kom med surmuling, promp og sure sokker.

Anonymkode: 7d8d2...39a

Nei, og det er jo litt av det som er så bra med å ha en elsker. Man møtes, har sex, prater litt, og har det fint sammen - uten at man trenger å tenke på hverdagen!!

Anonymkode: f2bbe...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik var jeg også (det var før jeg traff han gifte). Sjekket leiligheter osv. Men, jeg gikk til slutt, orket ikke leve i et dødt ekteskap. Det  ga meg ingenting. 

Anonymkode: 03b03...549

Har du barn?

Det er mitt store «problem.» Tre små barn, og hverdagen som krever sitt. Jeg er fullstendig avhengig av mannen min til å få hverdagen til å gå opp. Jeg kan ikke dumpe han nå til fordel for en jeg bare kanskje, kanskje får. 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du barn?

Det er mitt store «problem.» Tre små barn, og hverdagen som krever sitt. Jeg er fullstendig avhengig av mannen min til å få hverdagen til å gå opp. Jeg kan ikke dumpe han nå til fordel for en jeg bare kanskje, kanskje får. 

Anonymkode: 083c5...277

Jeg har tenåringer og de tok det veldig greit. Eksen har bosatt seg rett i nærheten og vi samarbeider godt. En får til det en virkelig vil, selv om det blir hektisk til tider og økonomien er selvfølgelig strammere enn før. Men, har det mye bedre alene kjenner jeg.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, og det er jo litt av det som er så bra med å ha en elsker. Man møtes, har sex, prater litt, og har det fint sammen - uten at man trenger å tenke på hverdagen!!

Anonymkode: f2bbe...52a

Nettopp, kobler ut alt og akkurat der og da er det bare oss to. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til med logistikken, jeg. 

Hverken mannen min eller jeg kunne hatt langvarige forhold med andre. En ons hadde selvsagt latt seg gjennomføre, men jeg jobber dagtid og mannen reiser til forskjellige plattformer og er sjelden på samme plass to uker på rad. 

Når han er hjemme er det jo trening, unger og hus. Det måtte i såfall bli en kjappis i skauen 😂

Anonymkode: 60641...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 22.44, Anonym bruker skrev:

Det kan jeg garantert si at jeg kommer ikke til å ende opp som henne. Jeg er nok mye eldre enn henne og er hundre prosent klar over hva jeg driver med. Men, trist å høre at det gikk så galt for henne, stakkars. 

Anonymkode: 03b03...549

Jeg håper ikke at noen ender opp som henne gjorde, for det unner jeg ingen men hun var i tidlig 30 åra når det starta.

trodde aldri noe sånt skulle skje henne så er veldig trist ja.

Anonymkode: 4ce8d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper ikke at noen ender opp som henne gjorde, for det unner jeg ingen men hun var i tidlig 30 åra når det starta.

trodde aldri noe sånt skulle skje henne så er veldig trist ja.

Anonymkode: 4ce8d...416

Hun må jo også vært syklig opptatt av denne mannen og det er ikke jeg. Ja, jeg har følelser for han, men tenker også på avslutte forholdet.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...