Gå til innhold

Ømme bryst og nipper


Girl96

Anbefalte innlegg

Hei,har bare et spørsmål ang ømme bryst og nippler. Æ å kjæresten min har prøvd å få baby i over 1 år nu,men vi har enda ikke lyktes i det:/ Æ hadde mensen sist 14 oktober- 18 oktober,har en kalender der æ ser når æ ska ha mensen å eggløsning,hadde eggløsning 28 oktober å skulle hatt mensen,men den e 1 dag forsinket. Har hatt ømme bryst og nippler i noen daga nu,bare kjæresten kommer borti elr tar mæ på brystan elr nipplan så får æ ondt,kan det være at æ e gravid elr kan det være pga mensen? 

-girl96

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen min e 2 dager forsinket,den bruke egentlig å komme 3 dager før mensen egentlig,men den har ikke gjort det denne gangen å mensen e 2 daga forsein nu,ska ta test imårra :)

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk !❤️ Æ tok test når æ va 2 daga på overtid me mensen å da ble den positiv😁Men vet ikke helt ka æ ska gjøre sia typen blei gla,men nu e han begynt å snakke om at han mene vi ikke e klar å e begynt å snakke om abort nåkka æ å han e imot,men han vil at æ ska ta det,men æ vil ikke så æ vet ikke ka æ ska gjøre😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt ekstremt ømme bryster og stive nippler de to siste ukene. Hadde ikm i går men testet negativt på søndag så venter litt med å teste igjen, krysser fingrene! 

Endret av Luam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent omså 1 uke/ 2 uke før du tar en ny test,æ tok test når æ va nån daga over mensen å da va den positiv. Æ fikk først en negativ test å ca 1 uke etter så tok æ en ny test å da va den positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 8.53, Aromage skrev:

Gratulerer så masse ❤️ 

Jeg har også ømme og vondt nippler, så kanskje jeg også er gravid. For jeg håper det. hehe 

Hvordan gikk dette da??! 

Hadde dere ikke prøvd å få barn i 1 år??

å når du først blir gravid mener han du skal ta abort!???

dette hørtes ut som et VELDIG umodent forhold spørr du meg...

Anonymkode: 451df...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 8.02, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk dette da??! 

Hadde dere ikke prøvd å få barn i 1 år??

å når du først blir gravid mener han du skal ta abort!???

dette hørtes ut som et VELDIG umodent forhold spørr du meg...

Anonymkode: 451df...9f7

Hæ? Hvorfor siterer du meg? 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer bryr du dæ? Detta har ikke du nåkka med,å det du ikke tenke på når du skriv det du skriv e at æ vet at du e en æ kjenne for e kun vænnan mine som vet kor lenge æ har prøvd å bli gravid. Men detta valget e nu mellom mæ å han å ikke dæ. Så du treng ikke blande dæ inn. E nu faen ikke et umoden forhold bare for at vi har prata om abort,må du faen gi dæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ❤ men jeg synes det er litt trist at dere endelig er gravid etter et år og så vurderer dere abort. Ikke vondt ment

Anonymkode: 67f57...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjenner deg ikke, men du skrev jo i det første innlegget at dere har prøvd i ett år :)

 

Lykke til med valget - Nå har du trossalt ett liv i magen Som kansje er en nydelig datter eller sønn ❤️ masse lykke til 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...