Gå til innhold

Plutselig har hun begynt å sminke seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snakker om ei dame jeg kun har møtt 3 ganger tidligere.

Møtte hun i dag, som avtalt og da hadde hun plutselig sminke på seg? Hun har aldri hatt dette tidligere... Mulig et tegn på interesse? Altså at hun kanskje er interessert i meg? 

Hun er 41 år (ingen erfaring med damer i den alderen). 

På forhold, takk for svar! 

Anonymkode: 52aa0...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke slutte med alle de her tulleinnleggene. Håper moderatorene snart får seg noen baller så de kan utestenge forbanna spammere som deg

Anonymkode: 20b32...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke slutte med alle de her tulleinnleggene. Håper moderatorene snart får seg noen baller så de kan utestenge forbanna spammere som deg

Anonymkode: 20b32...214

Hei 

Jeg tror du snakker til feil person?

Ellers, har du hatt en fin dag? Og alt bra med barnet/barna dine? (kommende barn)? 

Hi 

Anonymkode: 52aa0...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh. Jeg bruker aldri sminke, men om jeg skal ut for å treffe noen jeg ikke møter så ofte kan jeg pynte meg litt. Se etter andre tegn.

Anonymkode: 97de5...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakker om ei dame jeg kun har møtt 3 ganger tidligere.

Møtte hun i dag, som avtalt og da hadde hun plutselig sminke på seg? Hun har aldri hatt dette tidligere... Mulig et tegn på interesse? Altså at hun kanskje er interessert i meg? 

Hun er 41 år (ingen erfaring med damer i den alderen). 

På forhold, takk for svar! 

Anonymkode: 52aa0...709

Jeg orker snart ikke mer ! 🙈🙈🙈

Nei ! Vedkommende er IKKE interessert i deg. Hun hadde lyst , tid, ork til å sminke seg for sin egen del i dag. Sukk

Anonymkode: 89056...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg orker snart ikke mer ! 🙈🙈🙈

Nei ! Vedkommende er IKKE interessert i deg. Hun hadde lyst , tid, ork til å sminke seg for sin egen del i dag. Sukk

Anonymkode: 89056...77c

Greit. 

Hilsen forvirret mann, Hi 

Anonymkode: 52aa0...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neh. Jeg bruker aldri sminke, men om jeg skal ut for å treffe noen jeg ikke møter så ofte kan jeg pynte meg litt. Se etter andre tegn.

Anonymkode: 97de5...ab5

Forstår. Er forvirret, da jeg ikke helt forstår hvilke tegn jeg skal se etter. Men det ordner seg vel. 

Anonymkode: 52aa0...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forstår. Er forvirret, da jeg ikke helt forstår hvilke tegn jeg skal se etter. Men det ordner seg vel. 

Anonymkode: 52aa0...709

Du får være tålmodig. 😉 Regner med at dere skal treffes igjen? Og igjen og igjen. Da er hun interessert da. 

Anonymkode: 89056...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminken sier ingenting om jeg er interessert i noen eller ikke. Jeg kan gå tre måneder uten sminke, men så får jeg tilfeldigvis lyst til å sminke meg den dagen jeg skal ta en kaffe med en gammel onkel jeg ser hver uke. It's random. 

Forresten kan det hende hun hadde en annen avtale før/senere på dagen. Poenget er at det ikke trenger ha noe med deg å gjøre at hun sminket seg. Det KAN, men jeg ville sett etter andre tegn (også).

Anonymkode: e9ea6...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...