Gå til innhold

Helsesøster er BARE ute etter å kritisere meg!!! Kan jeg bytte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 21 dager som får flaske da ammingen gikk skeis. Forsøkte en uke men likte det ikke. Gikk derfor over til flaske og alt er bedre nå. Er veldig koselig da alle i familien får ta del i mat og kos ❤

Samboeren min er i Forsvaret og reiser på øvelse i 4 uker imorgen og idag kommer favorittbandet vårt til byen. Han overraska meg med billetter igår. Oldemor og oldefar skal sitte barnevakt så vi skal ha en etterlengtet helaften med et par øl og dans, ikkeno fyll.

Var på veiing med jenta idag, og fortalte hs dette fordi jeg var så glad. Da begynte hun å rakke ned på meg, si at dette ikke var bra for babyen osv. Hun sa at det var merkelig å gi opp ammingen så fort, for så å gå hen å få barnevakt . føler alltid  hun er sånn

 

Hun har ødelagt kvelden min i alle fall. Kan jeg bytte hs?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutes ago, Anonym bruker said:

Har ei jente på 21 dager som får flaske da ammingen gikk skeis. Forsøkte en uke men likte det ikke. Gikk derfor over til flaske og alt er bedre nå. Er veldig koselig da alle i familien får ta del i mat og kos ❤

Samboeren min er i Forsvaret og reiser på øvelse i 4 uker imorgen og idag kommer favorittbandet vårt til byen. Han overraska meg med billetter igår. Oldemor og oldefar skal sitte barnevakt så vi skal ha en etterlengtet helaften med et par øl og dans, ikkeno fyll.

Var på veiing med jenta idag, og fortalte hs dette fordi jeg var så glad. Da begynte hun å rakke ned på meg, si at dette ikke var bra for babyen osv. Hun sa at det var merkelig å gi opp ammingen så fort, for så å gå hen å få barnevakt . føler alltid  hun er sånn

 

Hun har ødelagt kvelden min i alle fall. Kan jeg bytte hs?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Jeg tenker du bør gå i deg selv.

Anonymkode: 488fa...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir opp etter én uke? Da har du ikke fått skikkelig produksjon enda og du har rett og slett ikke prøvd nok. Tre uker gammel leverer du tul barnevakt og går ut?  Hun har all grunn til å være litt på. Det er på tide å sette barnet først i livet ditt. 

Anonymkode: afc37...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar utradisjonelle valg og bør vite at det kan medføre reaksjoner hos normstyrere. Enten vurder normen og forstå hvorfor den er som den er (hadde aldri gått fra en 21 dager ganmel baby ei heller gitt opp ammingen eller drukket øl så tidlig etter fødsel, livet er langt og babytiden kort). Eller du kan finne selvtillit nok til å stå for valgene dine og da bryr du deg ikke om hva andre mener:-)

Anonymkode: e3087...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte ikke å amme. Det passet ikke for meg. Samboeren min skal vekk i 4 uker og vi skal ha en hyggelig kveld. Jeg klarer for mitt liv ikke se hva som er galt med dette rett og slett. Syns det var sjofelt av henne å hakke på meg rett og slett.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg likte ikke å amme. Det passet ikke for meg. Samboeren min skal vekk i 4 uker og vi skal ha en hyggelig kveld. Jeg klarer for mitt liv ikke se hva som er galt med dette rett og slett. Syns det var sjofelt av henne å hakke på meg rett og slett.

Anonymkode: 7b3e1...b3

Jeg håper håper du vokser opp. For barnet sin skyld. At du ikke liker er ikke godt nok. Nå må du sette barnet foran deg selv, dette var første gang av titusenvis av ganger du bør gjøre det. Du har ansvar for et lite menneske.  Våknet opp og få hodet ut av din egen bortskjemte navle!! 

Anonymkode: afc37...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg håper håper du vokser opp. For barnet sin skyld. At du ikke liker er ikke godt nok. Nå må du sette barnet foran deg selv, dette var første gang av titusenvis av ganger du bør gjøre det. Du har ansvar for et lite menneske.  Våknet opp og få hodet ut av din egen bortskjemte navle!! 

Anonymkode: afc37...f51

Babyen min får mat og legger fint på seg. Hva er egentlig problemet her? Skulle tro jeg sultet babyen min og etterlot henne hos fremmede uteliggere.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt gjerne helsesøster, men gå også i deg selv. Jeg håper virkelig du snart blir voksen, i det minste for barnets skyld.

Anonymkode: dab45...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette håper jeg er trolling.

Anonymkode: 77f34...ab3

Det håper jeg også, men gikk i så fall i fella med begge beina. 

Ingen kan vel gjøre sånt? Gå i fra en tre uker gammel baby? 

Anonymkode: dab45...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gir opp amming etter 1 uke og drar for å drikke øl når babyen er 3 uker, isåfall bør bv komme på banen med det samme! Håper virkelig det er trolling😲

 

Anonymkode: b2739...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal være borte i 5 timer. Jeg skrev ta oss en øl eller to. Klarer fortsatt ikke se problemet her?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det håper jeg også, men gikk i så fall i fella med begge beina. 

Ingen kan vel gjøre sånt? Gå i fra en tre uker gammel baby? 

Anonymkode: dab45...b68

Dette er jo for sprøtt til å være sant. Jeg slet også med amming med førstemann. Kjørte dobbeltløp med amming og flaske hver 3. Time i 4,5 mnd. Ammet først og ga flaske etterpå. Da jeg sluttet å amme hadde helsesøster sagt i en mnd at jeg kunne slutte. Ammingen gikk bra med de to neste. Ammet til de var 1 og 2 år. 

Det å gå fra en baby på 3 uker er helt vanvittig! Jeg forstår ikke engang at noen sier ja til å passe en så liten en, så lenge det ikke handler om alvorlig sykdom. 

Anonymkode: 77f34...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bytte ja det gjorde jeg. Hadde en helsesøster som snakket til meg som om jeg skulle vært ett barn. Ser ung ut men var 24 år når jeg hadde baby. Byttet etter ca 6 mnder til en annen å hun ble jeg fornøyd med :)

Anonymkode: deaae...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal være borte i 5 timer. Jeg skrev ta oss en øl eller to. Klarer fortsatt ikke se problemet her?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Problemet er vel at du setter deg selv først, ikke babyen

Anonymkode: eb210...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det håper jeg også, men gikk i så fall i fella med begge beina. 

Ingen kan vel gjøre sånt? Gå i fra en tre uker gammel baby? 

Anonymkode: dab45...b68

Regner med det var nær familie som var barnevakt å da er det ikke noe galt om hun har litt barnevakt til babyen! 

Anonymkode: deaae...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ei jente på 21 dager som får flaske da ammingen gikk skeis. Forsøkte en uke men likte det ikke. Gikk derfor over til flaske og alt er bedre nå. Er veldig koselig da alle i familien får ta del i mat og kos ❤

Samboeren min er i Forsvaret og reiser på øvelse i 4 uker imorgen og idag kommer favorittbandet vårt til byen. Han overraska meg med billetter igår. Oldemor og oldefar skal sitte barnevakt så vi skal ha en etterlengtet helaften med et par øl og dans, ikkeno fyll.

Var på veiing med jenta idag, og fortalte hs dette fordi jeg var så glad. Da begynte hun å rakke ned på meg, si at dette ikke var bra for babyen osv. Hun sa at det var merkelig å gi opp ammingen så fort, for så å gå hen å få barnevakt . føler alltid  hun er sånn

 

Hun har ødelagt kvelden min i alle fall. Kan jeg bytte hs?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Synes heller du skulle bytte tankegang... er du veldig ung? Helt fullstendig enig med hs her altså.

Anonymkode: 6cf23...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan bytte ja det gjorde jeg. Hadde en helsesøster som snakket til meg som om jeg skulle vært ett barn. Ser ung ut men var 24 år når jeg hadde baby. Byttet etter ca 6 mnder til en annen å hun ble jeg fornøyd med :)

Anonymkode: deaae...185

Takk for svar. er litt sånn jeg føler det er her også. Skikkelig nedlatende. Jeg er faktisk i stand til å ta valg for meg og min familie, og hun klarte virkelig å gjøre stemningen dårlig.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes heller du skulle bytte tankegang... er du veldig ung? Helt fullstendig enig med hs her altså.

Anonymkode: 6cf23...bd7

Nei, er 32. Hvordan det? 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg likte ikke å amme. Det passet ikke for meg. Samboeren min skal vekk i 4 uker og vi skal ha en hyggelig kveld. Jeg klarer for mitt liv ikke se hva som er galt med dette rett og slett. Syns det var sjofelt av henne å hakke på meg rett og slett.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Håper du tuller...

Anonymkode: 6cf23...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er vel at du setter deg selv først, ikke babyen

Anonymkode: eb210...035

Dette er jo bare du som forsøker å legge skam over på meg. Jeg setter babyen min først i alt og ett, og at hun er sammen med slektningene sine som hun ser så og si hver dag er ikke å sette meg selv først. Og om det er det så syns jeg faktisk kjæresten min og jeg fortjener en koselig kveld før han reiser avgårde. Er det det at jeg ikke ammer eller ølen dere reagere på?

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. er litt sånn jeg føler det er her også. Skikkelig nedlatende. Jeg er faktisk i stand til å ta valg for meg og min familie, og hun klarte virkelig å gjøre stemningen dårlig.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Eh.. du viser jo at du slettes ikke er i stand til å ta deg av en familie!!

Anonymkode: 6cf23...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, er 32. Hvordan det? 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Oi, var sikker på at du ikke kunne være over 20

Anonymkode: eb210...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...