Gå til innhold

Føler meg fæl og stygg og grusom på alle måter som gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei og har to barn fra før.

Jeg føler lite glede over graviditeten selv om den er planlagt. Angrer tidvis.  Er lei med for å ha blitt omplassert i jobben min som jeg elsker ( farlig for foster), lagt på meg allerede, kvalm, sinnsykt irritert på samboeren (på ca alt han foretar seg) og er generelt bare utrolig utafor! Vil til tider bare avbryte hele greia!😔

Mistet gleden i hverdagen, mistet sexlyst, mistet humor og humør, mistet treningsglede og mistet arbeidsglede.

Føler meg som verdens styggeste, fæleste, sureste, dummeste, slemmeste mest utakknemlige dame...vil bare være MEG igjen😔

Vi har ikke fortalt om graviditeten til familie enda.

Jeg hadde det overhode ikke sånn som dette med de to andre!

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke si til noen hvordan jeg har det.

Og forholdet til samboer har vært fantastisk frem til dette. Rett og slett. Nå føler jeg nesten at vi ikke er rette for hverandre mer😔 

Er så trist å lei...

Anonymkode: aa282...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg kan sikkert ikke hjelpe deg i det hele tatt men ville bare gi deg en klem. Kan hende at du føler deg slik fordi du har to fra før og f.eks mye jobb med dem hvis de er såpass små og dermed lite tid til deg selv som igjen fører til at du ikke føler deg vel med noe eller noen? Altså jeg vet ikke men hang in there! Vet ikke hvor langt du er på vei men som du vet selv så går men ikke gravid lengre en Max tja....9/10 mnd......så vent og se du kommer tilbake igjen og kan være deg selv!!!!

Anonymkode: 65c29...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne det ha vært meg som har skrevet..

»sliter» masse selv i svangerskap nr. 3. Er 16+3 idag. Men føler meg akkurat som det du beskriver!!! Ikke god følelse! Angrer på å sette nr. 3 til verden er å... selv om det var planlagt! Forferdelig å tenke slik!

prøv å få snakka med samboern din eller en god venn! Her er jeg og sambo veldig på hverandre fortiden. Jeg hater han enkelte dager... hormoner!!!! Men har snakket veldig med en vennine! Det hjalp meg veldig! Godt å få lettet på trykket. Ikke godt å bære alle de negative tankene for seg selv!

sender deg en god klem💙 

Anonymkode: 4aa0c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også på grensen til deppa. Er 9+2, blek, eksem, trasig hår og kvalm 24/7. Aldri sett så kjip ut før enda jeg har 2,5 svangerskap bak meg. Kvalmen tar hvertfall knekken på meg snart! Første gang jeg opplever å være kvalm i graviditeten.😭🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...