Gå til innhold

Tvillingfølelse


FGME85

Anbefalte innlegg

Har sjikkelig på følelsen av at det er tvillinger i magen. Kjemperedd. Har tre barn fra før. 

 

Grunnen er at jeg er så veldig mye dårligere med denne enn med de tre andre og det tøyer fælt i livmora til at det er så tidlig. Ellers bare en sterk magefølelse. 

Hvordan har dere funnet ut at dere har ventet tvillinger?

må vel bare vente i spenning til første jm-time 15 november og høre hva hun tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, FGME85 skrev:

Har sjikkelig på følelsen av at det er tvillinger i magen. Kjemperedd. Har tre barn fra før. 

 

Grunnen er at jeg er så veldig mye dårligere med denne enn med de tre andre og det tøyer fælt i livmora til at det er så tidlig. Ellers bare en sterk magefølelse. 

Hvordan har dere funnet ut at dere har ventet tvillinger?

må vel bare vente i spenning til første jm-time 15 november og høre hva hun tenker?

Hei. Jeg hadde akkurat samme følelse ettersom jeg har fått tidlig stor mage, merket veldig tøying av livmor, ekstremt trøtt, hormonsvingninger ut av en annen verden og Clearblue viste at jeg var lengre på vei enn jeg var ifølge min siste menstruasjon.

Følelsen om at jeg var lengre på vei eller at det var tvillinger bare vokste, så da bestilte vi innvendig ultralyd på Volvat. Jeg var da 5+6 uker og det samme viste UL, men vi fant også to embryoer og hver sin fostersekk med hjerter som slo. Anbefaler deg å bestille innvendig UL på privat klinikk. Jeg fikk time på dagen. Nå er jeg 6+1😊

Endret av schpa84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sterk følelse på at det var tvillinger forrige gang, men det viste seg å være bare én baby.

Tidlig UL er det eneste som kan bekrefte/avkrefte om det er tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 26.10.2018 den 9.11, FGME85 skrev:

Har sjikkelig på følelsen av at det er tvillinger i magen. Kjemperedd. Har tre barn fra før. 

 

Grunnen er at jeg er så veldig mye dårligere med denne enn med de tre andre og det tøyer fælt i livmora til at det er så tidlig. Ellers bare en sterk magefølelse. 

Hvordan har dere funnet ut at dere har ventet tvillinger?

må vel bare vente i spenning til første jm-time 15 november og høre hva hun tenker?

Hvordan gikk det?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...