Gå til innhold

Tvillingjenter, lyder dette bra sammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Javisst. Så lenge man ikke døper tvillinger Hulda og Madelen Amalie Charlotte, så går de fleste navn sammen. De skal jo heller ikke forbli et par resten av livet 

Anonymkode: 8807d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Javisst. Så lenge man ikke døper tvillinger Hulda og Madelen Amalie Charlotte, så går de fleste navn sammen. De skal jo heller ikke forbli et par resten av livet 

Anonymkode: 8807d...8c3

Hvorfor fungerer ikke den kombinasjonen? De er først og fremst to individer. Jeg går aldri rundt i verden og tenker på om navnet mitt matcher mine søskens. 

Anonymkode: 6a32d...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liv? Ingrid er ett nydelig navn. Liv er ett gammelt kjerringnavn!!

Anonymkode: f0619...787

Liv er kjempefint!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liv? Ingrid er ett nydelig navn. Liv er ett gammelt kjerringnavn!!

Anonymkode: f0619...787

Haha! Begge er gode og norske navn med mye samme levetid i Norge. De er med andre ord akkurat like "kjerring" eller fine, og de passer godt til tvillinger fordi de er i samme kategori. Den eneste grunnen til at du synes Ingrid er fint og Liv er kjerring, har med at de tidsmessig er litt i utakt. Ingrid har rukket å bli oldemor/tippoldemor-navn og dermed populært igjen, mens Liv fortsatt er et bestemornavn. Gi det en 20 år eller så til, så er det sannsynlig at Liv er i vinden igjen 😊

Anonymkode: 74885...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Begge er gode og norske navn med mye samme levetid i Norge. De er med andre ord akkurat like "kjerring" eller fine, og de passer godt til tvillinger fordi de er i samme kategori. Den eneste grunnen til at du synes Ingrid er fint og Liv er kjerring, har med at de tidsmessig er litt i utakt. Ingrid har rukket å bli oldemor/tippoldemor-navn og dermed populært igjen, mens Liv fortsatt er et bestemornavn. Gi det en 20 år eller så til, så er det sannsynlig at Liv er i vinden igjen 😊

Anonymkode: 74885...6b6

👆🏻

Nydelige navn 👍

Anonymkode: 405e0...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Begge er gode og norske navn med mye samme levetid i Norge. De er med andre ord akkurat like "kjerring" eller fine, og de passer godt til tvillinger fordi de er i samme kategori. Den eneste grunnen til at du synes Ingrid er fint og Liv er kjerring, har med at de tidsmessig er litt i utakt. Ingrid har rukket å bli oldemor/tippoldemor-navn og dermed populært igjen, mens Liv fortsatt er et bestemornavn. Gi det en 20 år eller så til, så er det sannsynlig at Liv er i vinden igjen 😊

Anonymkode: 74885...6b6

Det kommer nok an på hvor en bor. Her jeg bor, så er Liv mye mer populært enn det Ingrid er

Anonymkode: ad40e...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Liv og jeg er alt annet enn en grå gammal kjerring asså, så du hadde nok endret oppfatning av det navnet om du kjente meg 🙊

For å svare deg HI så syns jeg navnene er nydelige sammmen og hver for seg :) 

Anonymkode: 1c894...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte navn! Har selv ei lita Liv og hvis lille i magen hadde vært ei jente, ville Ingrid vært et av alternativene 😊

Anonymkode: 221db...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flotte navn! Har selv ei lita Liv og hvis lille i magen hadde vært ei jente, ville Ingrid vært et av alternativene 😊

Anonymkode: 221db...a3a

Jeg har en Liv som begynner å bli stor. Liv er et nydelig navn og passer så godt til min jente som er så full av liv.

Anonymkode: 398cf...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening er at Liv er et ekstremt kjedelig navn. Ingen futt, farge eller personlighet. Bare kjedelig. 

Ingrid er flott. 

Anonymkode: 672c7...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Av en eller annen grunn liker jeg ikke Liv så godt, men med en gang man setter på en e, og det blir Live, synes jeg det blir ganske pent.

Anonymkode: bebe1...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2018 den 19.01, Anonym bruker skrev:

Liv? Ingrid er ett nydelig navn. Liv er ett gammelt kjerringnavn!!

Anonymkode: f0619...787

Liv er helt nydelig. Ingrid er også fint, men litt mye brukt. Smaken er forskjellig😊

Anonymkode: e74e9...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...