Gå til innhold

Nå spør jeg sikkert dumt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting til: Har jeg forstått dette riktig:

 

Administratorer; 

Jeg mener at de har kommentert på ulike tråder her inne. Er dette riktig forstått?

Og er det også riktig forstått at disse adm kan skrive anonymt i tillegg til å være adm.?

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En ting til: Har jeg forstått dette riktig:

 

Administratorer; 

Jeg mener at de har kommentert på ulike tråder her inne. Er dette riktig forstått?

Og er det også riktig forstått at disse adm kan skrive anonymt i tillegg til å være adm.?

Anonymkode: 15a83...d0c

Ja, de kommenterer av og til i tråder. Om de gjør det anonymt vet jeg ikke. Hvorfor tror du at de gjør det?

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, de kommenterer av og til i tråder. Om de gjør det anonymt vet jeg ikke. Hvorfor tror du at de gjør det?

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Jeg tror at de skriver anonymt fordi de sletter og rydder "vilkårlig". Sug Lut sine til tider "uheldige" kommentarer blir aldri slettet, såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at de skriver anonymt fordi de sletter og rydder "vilkårlig". Sug Lut sine til tider "uheldige" kommentarer blir aldri slettet, såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Det er vel fordi de ikke bryter med reglene, det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at de skriver anonymt fordi de sletter og rydder "vilkårlig". Sug Lut sine til tider "uheldige" kommentarer blir aldri slettet, såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Akkurat det er veldig sant, hun har tydeligvis andre regler å forholde seg til når dt gjelder personangrepp enn oss andre. Noe jeg har kommentert endel ganger før, men nå kommer du til å forsvarerene hennes på nakken, det tar nok ikke lang tid

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Miss Marple* skrev:

Det er vel fordi de ikke bryter med reglene, det da? 

Er det regelbrudd å skrive at du skal spise noen? Og at man kan vente med å se hvem det blir?

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det regelbrudd å skrive at du skal spise noen? Og at man kan vente med å se hvem det blir?

Anonymkode: 15a83...d0c

Jeg vet ikke? Vil hun spise deg :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det regelbrudd å skrive at du skal spise noen? Og at man kan vente med å se hvem det blir?

Anonymkode: 15a83...d0c

Hvilken regel skulle det være brudd på?

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken regel skulle det være brudd på?

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Ulovlig handling? 

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ulovlig handling? 

Anonymkode: 15a83...d0c

Hvilken ulovlig handling? Av alt det som den personen slenger ut av seg, så var det dette du hang deg opp i........

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvilken ulovlig handling? Av alt det som den personen slenger ut av seg, så var det dette du hang deg opp i........

Anonymkode: 3cd5a...2c7

Ja, men det var jo bare pga to motsetninger jeg hang meg opp i. Send meg gjerne flere

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett:

Jeg ønsker saklige diskusjoner som ikke blir ødelagt før de har begynt og jeg ønsker å sende en klage til Egmont for å få en slutt på ødelggelsene av diskusjonene før de faktisk har begynt. Avsporinger som "vi skal spise noen" i en "nødsitutasjon" diskusjon, blir for meg som å se på walking dead, men adm. er allerede spist av walking dead og dermed kan de jo ikke slette slike kommentarer. Er Sug Lut som slenger så mye rundt seg, ansatt hos Egmont, som moderator, siden ingen av hennes innlegg blir "moderert"? Nå får jeg sikkert "haugevis" med utskjellelser som antakelig kommer "innenfra", men det er dette jeg vil til bunns i. 

Egmont har muligens sine "intensjoner".

Anonymkode: 15a83...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Misforstå meg rett:

Jeg ønsker saklige diskusjoner som ikke blir ødelagt før de har begynt og jeg ønsker å sende en klage til Egmont for å få en slutt på ødelggelsene av diskusjonene før de faktisk har begynt. Avsporinger som "vi skal spise noen" i en "nødsitutasjon" diskusjon, blir for meg som å se på walking dead, men adm. er allerede spist av walking dead og dermed kan de jo ikke slette slike kommentarer. Er Sug Lut som slenger så mye rundt seg, ansatt hos Egmont, som moderator, siden ingen av hennes innlegg blir "moderert"? Nå får jeg sikkert "haugevis" med utskjellelser som antakelig kommer "innenfra", men det er dette jeg vil til bunns i. 

Egmont har muligens sine "intensjoner".

Anonymkode: 15a83...d0c

Hvordan kan man misforstå noen feil, egentlig? 

Anonymkode: 2277e...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil til bunns i om Sug Lut er ansatt hos Egmont? 😂 Kjære deg, om du virkelig legger merke til hvilke innlegg som blir fjernet og hvilke som får stå, da bruker du alt for mye tid innpå her. Foreslår at du heller logger deg av en periode😊

Anonymkode: 56538...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan man misforstå noen feil, egentlig? 

Anonymkode: 2277e...911

Å herre... Det er no som faktisk heter misforstå meg rett. 

Anonymkode: ed2dd...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at de skriver anonymt fordi de sletter og rydder "vilkårlig". Sug Lut sine til tider "uheldige" kommentarer blir aldri slettet, såvidt meg bekjent. 

Anonymkode: 15a83...d0c

Det har da skjedd flere ganger. Men hvorfor skulle administrator skrive anonymt av den grunn?

Anonymkode: d59ba...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herre... Det er no som faktisk heter misforstå meg rett. 

Anonymkode: ed2dd...1c7

Nei. Det er det ikke! Det heter enten forstå meg rett, eller ikke misforstå meg. 

At mange ikke kan norske uttrykk og sier noe feil ofte nok, gjør det ikke riktig. 

'Misforstå meg rett' brukes kun av mennesker med liten kulturell kapital. 

Anonymkode: 2277e...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det er det ikke! Det heter enten forstå meg rett, eller ikke misforstå meg. 

At mange ikke kan norske uttrykk og sier noe feil ofte nok, gjør det ikke riktig. 

'Misforstå meg rett' brukes kun av mennesker med liten kulturell kapital. 

Anonymkode: 2277e...911

Å kjære. Det er et uttrykk, get over it. 

Anonymkode: 1de9a...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Misforstå meg rett:

Jeg ønsker saklige diskusjoner som ikke blir ødelagt før de har begynt og jeg ønsker å sende en klage til Egmont for å få en slutt på ødelggelsene av diskusjonene før de faktisk har begynt. Avsporinger som "vi skal spise noen" i en "nødsitutasjon" diskusjon, blir for meg som å se på walking dead, men adm. er allerede spist av walking dead og dermed kan de jo ikke slette slike kommentarer. Er Sug Lut som slenger så mye rundt seg, ansatt hos Egmont, som moderator, siden ingen av hennes innlegg blir "moderert"? Nå får jeg sikkert "haugevis" med utskjellelser som antakelig kommer "innenfra", men det er dette jeg vil til bunns i. 

Egmont har muligens sine "intensjoner".

Anonymkode: 15a83...d0c

Har du lyst til å utdype hvilke "intensjoner" du tror Egmont har?

Hvorfor velger du å henge ut én enkelt bruker, forresten? Det er da mange som slenger med leppa i øst og vest her inne. Er du klar over at personangrep, som du er i nærheten av nå, bryter med reglene? Tenk om du blir sletta! Betyr det at du er definitivt ikke er ansatt hos Egmont?

(Følg med i neste episode av Professor Drøvel og jakten på intensjonene! Tata daaaa...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...