Gå til innhold

Verden er ikke som du tror


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker også at de reagerer på aldersforskjellen mellom dere og tenker at dere er et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lessismore skrev:

Det er nøyaktig som jeg tror. Jeg vet at folk er dømmende. Likevel er det ikke sikkert at folk tenkte det hi tror selv om de fikk blikk. Det kan være hundre grunner til det. Noen ganger må man bare ikke tenke så mye, og i slike situasjoner blir alt spekulasjoner, uansett. Hun kommer aldri til å få vite hva en helt vilkårlig fremmed på flyet tenkte i det hun kastet et tilfeldig blikk i deres retning.

Og so what? 

Vær stolt av 19-åringen du, hi. Han høres ut som en fin, ung mann.

Og at verden ikke er som du tror, heller. Man kan, og vil, stadig overraskes over mennesker. Du og. Du vet ikke alt, og har garantert en annen oppfatning av verden enn hva virkeligheten er, fordi du ikke vet alt og ikke har grunnlag til å kunne se helheten. Du har ikke vært overalt og snakket med alle. 

Anonymkode: c0085...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sug Lut, jeg vet ikke hvorfor jeg innbiller meg nøyaktig hvordan din stemme høres ut i virkeligheten men jeg innbiller meg at den er ganske "mørk og bestemt". Jeg har aldri hørt den (tror jeg) og allikevel, føler jeg at den er ganske mørk og dyp. Er det riktig? 

 

HI

Anonymkode: 2643f...85b

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og at verden ikke er som du tror, heller. Man kan, og vil, stadig overraskes over mennesker. Du og. Du vet ikke alt, og har garantert en annen oppfatning av verden enn hva virkeligheten er, fordi du ikke vet alt og ikke har grunnlag til å kunne se helheten. Du har ikke vært overalt og snakket med alle. 

Anonymkode: c0085...2cd

Det påstod jeg aldri heller. Hvordan fikk du det ut av innlegget mitt?

Poenget var at man må kanskje senke skuldrene av og til, og ikke bestandig tro det verste om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han fikk blikk fordi de trudde en så ung gutt hadde fått barn med en 20 år eldre dame?? 😜 at det var settingen ?

Anonymkode: a8fe8...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nyttårs barn skrev:

Tenker de trodde at dere var et par, en ung far som turner med baby på magen og en 20 år eldre dame.

Og for øvrig er det alltid mye spennende å se på chartertur, egentlig en studie verdt en sosiologigrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

klarer du å tolke et slik blikk som dette: :roll:? De visste jo ikke at vi reiste sammen, så jeg var jo ren observatør i det min sønn drev med. 

Anonymkode: 2643f...85b

Men han "underholdt" deg likevel? De så vel i så fall på ham fordi de trodde han plaget en vilt fremmed dame. Eller så trodde de at du var moren og han faren, og syntes du var kvalm som hadde hatt deg med en så ung gutt.

Anonymkode: 75b95...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her var intet bråk. Sønnen min som er 19 år er proffesjonell turner og utøvde noen triks for å få blikkontakt med meg og den babyen han hadde i bæreselen. Han fikk blikkene fordi han brukte busstanga til å "heve" seg selv med baby på magen oppover "busstanga". Jeg forstod at han ønsket et smil fra meg, noe han fikk, men jeg la merke til at de andre passasjerene ga ham et "gisp". Jeg synes at det var leit å oppdage dette.......en sønn som hjalp sin mor. 

Anonymkode: 2643f...85b

Det eneste jeg ville reagert på var at han "utøvde noen triks", som å bruke busstanga til å "heve" seg selv med baby i bæresele. Dette er noe man ikke gjør, beklager. I en buss i fart så sitter man, eller holder seg fast i en stanga. Buss er ingen lekeplass!  I alle fall ikke for en 19 åring. Og spesielt ikke når man bærer en baby! Du vet at busser kan bråstopp (til og med de man kjører i på flyplassen). Da har han ikke føttene på golvet, han henger etter armene, ja, du ser hvor jeg vil her.

Jeg ville ha hevet øyebrynene på grunn av dette. 

Anonymkode: 6dafe...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se:

Nittenåring med baby på ryggen gjorde turntriks i bussen, og søkte blikkkontakt med 40 år gammel dame med lik baby? 

 

Anonymkode: de3a4...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, her var det mange bitches!! Damer som gjør seg vrange.. uff!!

Anonymkode: 3fc91...46c

Den eneste som gjør seg vrang her, er HI, som ut av blikk hører "hei, du er for ung til å passe inn på dette flyet til Rhodos", når virkeligheten er at sønnen turner i stanga på bussen, med en baby i sele på magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, her var det mange bitches!! Damer som gjør seg vrange.. uff!!

Anonymkode: 3fc91...46c

Bitches faktisk, er vi kommet til ex on the beach- nivå nå? 

Det er som et vrangt her, er jo hi som historie og alt, jeg skjønte lite av den, og av hva hi prøver å formidle.

Anonymkode: b7606...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien er sann. Denne tråden viser at jeg hadde rett. Dere er dømmende, akkurat som veldig mange andre. De trodde nok at min sønn var pappa til babyen og at han hadde fått baby med en 50 år gammel dame.  Alle våre barn er prøverør og vi elsker alle 3, for dem som ymtet motsatt!

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Historien er sann. Denne tråden viser at jeg hadde rett. Dere er dømmende, akkurat som veldig mange andre. De trodde nok at min sønn var pappa til babyen og at han hadde fått baby med en 50 år gammel dame.  Alle våre barn er prøverør og vi elsker alle 3, for dem som ymtet motsatt!

Anonymkode: 2643f...85b

Ok... Så blikkene hadde altså ingenting med det at en 19-åring turner i bussen med en baby på magen? 🤔🙄

Anonymkode: 1df06...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Historien er sann. Denne tråden viser at jeg hadde rett. Dere er dømmende, akkurat som veldig mange andre. De trodde nok at min sønn var pappa til babyen og at han hadde fått baby med en 50 år gammel dame.  Alle våre barn er prøverør og vi elsker alle 3, for dem som ymtet motsatt!

Anonymkode: 2643f...85b

Hvis han slutter å turne i bussen, så skal dere se at folk ikke glor så mye.

Anonymkode: 38d5b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. oktober 2018 den 20.11, Anonym bruker skrev:

Det eneste jeg ville reagert på var at han "utøvde noen triks", som å bruke busstanga til å "heve" seg selv med baby i bæresele. Dette er noe man ikke gjør, beklager. I en buss i fart så sitter man, eller holder seg fast i en stanga. Buss er ingen lekeplass!  I alle fall ikke for en 19 åring. Og spesielt ikke når man bærer en baby! Du vet at busser kan bråstopp (til og med de man kjører i på flyplassen). Da har han ikke føttene på golvet, han henger etter armene, ja, du ser hvor jeg vil her.

Jeg ville ha hevet øyebrynene på grunn av dette. 

Anonymkode: 6dafe...e8a

Det var da vi gikk ombord på bussen. Bussen stod i ro og var ikke i fart. 

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde garantert stirret å gitt stygge blikk om en voksen mann drev å turnet på bussen. Ærlig talt!

Har ingenting med baby å gjøre, dog hadde jeg sett på det som ekstremt umoden oppførsel selv av en 14 åring, så hvis jeg trodde han var far i tillegg. 😂

Anonymkode: 8d963...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde garantert stirret å gitt stygge blikk om en voksen mann drev å turnet på bussen. Ærlig talt!

Har ingenting med baby å gjøre, dog hadde jeg sett på det som ekstremt umoden oppførsel selv av en 14 åring, så hvis jeg trodde han var far i tillegg. 😂

Anonymkode: 8d963...c83

Har du lest det jeg skriver? Han hadde baby på magen og heiste seg opp en gang! Hva er problemet med dette?

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.

Takk for svar fra de av dere som tok dere tid til å sette dere inn i situasjonen. De fleste på bussen trodde nok at han var en veldig ung far og dermed blikkene. Han er storebror, ikke far. Dermed også overskriften.

 

Da jeg skreiv at han er turner, kommenterte flere at han turnet på bussen. Det har jeg aldri skrevet at han gjorde, og han har heller aldri gjort. Dere antar og dere antar, akkurat som de på bussen og dermed også min overskrift (som noen få av dere skjønte) og som av andre ble misoppfattet. 

En av dere klarte til og med å si at bussen kjørte (noe jeg aldri sa, for bussen, den stod i ro den). 

Til de av dere som syntes at overskriften var feil - jeg synes den er helt perfekt.

Det må være en kjedelig verden om mennesker ikke kan gjøre noe på gøy, uten at det blir blikk. Sannheten er at min sønn er veldig underholdende. Til og med det klarte dere å snu til (ihvertfall en av dere) at han ikke får nok oppmerksomhet hjemme. 

Jeg synes synd på dem som forsøker å gi et smil (da vil de oppnå noe), jeg er hysterisk som ikke klarer å tolke blikkene, bare se øverst i kommentarene og så endte det med at de blikkene, som ikke eksisterte til å begynne med, faktisk var reelle. Eller hva? 

 

 

 

Anonymkode: 2643f...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Takk for svar fra de av dere som tok dere tid til å sette dere inn i situasjonen. De fleste på bussen trodde nok at han var en veldig ung far og dermed blikkene. Han er storebror, ikke far. Dermed også overskriften.

 

Da jeg skreiv at han er turner, kommenterte flere at han turnet på bussen. Det har jeg aldri skrevet at han gjorde, og han har heller aldri gjort. Dere antar og dere antar, akkurat som de på bussen og dermed også min overskrift (som noen få av dere skjønte) og som av andre ble misoppfattet. 

En av dere klarte til og med å si at bussen kjørte (noe jeg aldri sa, for bussen, den stod i ro den). 

Til de av dere som syntes at overskriften var feil - jeg synes den er helt perfekt.

Det må være en kjedelig verden om mennesker ikke kan gjøre noe på gøy, uten at det blir blikk. Sannheten er at min sønn er veldig underholdende. Til og med det klarte dere å snu til (ihvertfall en av dere) at han ikke får nok oppmerksomhet hjemme. 

Jeg synes synd på dem som forsøker å gi et smil (da vil de oppnå noe), jeg er hysterisk som ikke klarer å tolke blikkene, bare se øverst i kommentarene og så endte det med at de blikkene, som ikke eksisterte til å begynne med, faktisk var reelle. Eller hva? 

 

 

 

Anonymkode: 2643f...85b

Du som kaller folk som er uenig med deg for bitch, burde virkelig passe deg for å dømme andre

Anonymkode: 38d5b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Takk for svar fra de av dere som tok dere tid til å sette dere inn i situasjonen. De fleste på bussen trodde nok at han var en veldig ung far og dermed blikkene. Han er storebror, ikke far. Dermed også overskriften.

 

Da jeg skreiv at han er turner, kommenterte flere at han turnet på bussen. Det har jeg aldri skrevet at han gjorde, og han har heller aldri gjort. Dere antar og dere antar, akkurat som de på bussen og dermed også min overskrift (som noen få av dere skjønte) og som av andre ble misoppfattet. 

En av dere klarte til og med å si at bussen kjørte (noe jeg aldri sa, for bussen, den stod i ro den). 

Til de av dere som syntes at overskriften var feil - jeg synes den er helt perfekt.

Det må være en kjedelig verden om mennesker ikke kan gjøre noe på gøy, uten at det blir blikk. Sannheten er at min sønn er veldig underholdende. Til og med det klarte dere å snu til (ihvertfall en av dere) at han ikke får nok oppmerksomhet hjemme. 

Jeg synes synd på dem som forsøker å gi et smil (da vil de oppnå noe), jeg er hysterisk som ikke klarer å tolke blikkene, bare se øverst i kommentarene og så endte det med at de blikkene, som ikke eksisterte til å begynne med, faktisk var reelle. Eller hva? 

 

 

 

Anonymkode: 2643f...85b

Jeg håper rimelig du er et troll og ikke seriøs. Du var underholdende lenge, men nå tipper det over til ren galskap.

Anonymkode: 79f38...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...