Gå til innhold

nå er jeg skilt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skal kanskje ikke se bort fra at verden ikke er bare som du ser den? Kanskje er vi mange som oppfatter hi på én måte og reagerer ut fra det?

Anonymkode: b52f0...bb4

Jeg er en av dem. En av mange.

Anonymkode: f7f3d...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Vet du hva.. jeg sier uff ! 

Så dere har 6 barn tilsammen? Som skal alle ha rom i samme hus ? 

Jeg syns det er å vanvittig ego av deg.  Jeg har ikke ord. 

Dere kan være kjærester uten å bo sammen altså... 

Anonymkode: f7f3d...0aa

det ska du da få lov til og synes

Anonymkode: 99fbc...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Uff så mange fordomsfulle mennesker på denne tråden! Det å begynne å rette på norsken til en fortvilt mor må være noe av det mest patetiske jeg har sett! Sjerp deg! Vil også nevne at ingen av dere kjenner trådstarter så veldig godt og har ingen formening om hvorfor hun mener far fortjener 40 % Det å komme med spydige kommentarer om at trådstarter er en dårlig mor som kun vil ha penger ut av skilsmissen er rett å slett motbydelig! Håper virkelig ikke dere lærer deres egne barn til å være så fordomsfulle og empati løse. Må vell være bedre å prøve å komme med saklige svar uten å måte gå til personangrep eller å være så nedlatende bedrevitere som overhode mulig?  Blir virkelig skuffet over hva  godt voksne damer greier å finne på å skrive over nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marihønne skrev:

Uff så mange fordomsfulle mennesker på denne tråden! Det å begynne å rette på norsken til en fortvilt mor må være noe av det mest patetiske jeg har sett! Sjerp deg! Vil også nevne at ingen av dere kjenner trådstarter så veldig godt og har ingen formening om hvorfor hun mener far fortjener 40 % Det å komme med spydige kommentarer om at trådstarter er en dårlig mor som kun vil ha penger ut av skilsmissen er rett å slett motbydelig! Håper virkelig ikke dere lærer deres egne barn til å være så fordomsfulle og empati løse. Må vell være bedre å prøve å komme med saklige svar uten å måte gå til personangrep eller å være så nedlatende bedrevitere som overhode mulig?  Blir virkelig skuffet over hva  godt voksne damer greier å finne på å skrive over nettet. 

Ganske mange som har kommet med saklige svar synes nå jeg. Men merkelig nok liker HI kun de svarene som støtter hennes oppfatning. Mulig far ikke er så egnet her, men om han nå er det så er det kanskje bedre å tilbringe tid med sin egen far enn med mors nye samboer og hans tre barn.

Anonymkode: 1c2d6...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. oktober 2018 den 13.11, Marihønne skrev:

Uff så mange fordomsfulle mennesker på denne tråden! Det å begynne å rette på norsken til en fortvilt mor må være noe av det mest patetiske jeg har sett! Sjerp deg! Vil også nevne at ingen av dere kjenner trådstarter så veldig godt og har ingen formening om hvorfor hun mener far fortjener 40 % Det å komme med spydige kommentarer om at trådstarter er en dårlig mor som kun vil ha penger ut av skilsmissen er rett å slett motbydelig! Håper virkelig ikke dere lærer deres egne barn til å være så fordomsfulle og empati løse. Må vell være bedre å prøve å komme med saklige svar uten å måte gå til personangrep eller å være så nedlatende bedrevitere som overhode mulig?  Blir virkelig skuffet over hva  godt voksne damer greier å finne på å skrive over nettet. 

Dette!

Anonymkode: 4b347...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...