Gå til innhold

Dere som slanker dere - har dere én dag i uka hvor dere unner dere noe ekstra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som en ekstra god middag, en øl, noen biter smågodt?

Jeg er bevisst på kosthold og trening hele uken gjennom, men i dag fikk jeg lyst til å spise litt smågodt og drikke en øl.. 

Er det ok selv om jeg er e en vektnedgangsfase? Hvis jeg fortsetter den sunne linje k morgen, trener på morgenen osv? 

Skal ned 10 kg

Anonymkode: a3f37...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har det visst ca 4 av 7 dagar. Men så funkar ikkje slankinga spesielt bra heller.... Men om eg greier å halde meg til ein dag og ikkje så veldig mykje utskiping går det greit. 

Anonymkode: afd27...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke en fast dag. Men jeg unner meg litt ekstra i spesielle situasjoner. Et kakestykke når jeg er i bursdag, et par glass vin på middag med jobben osv. 

Hver dag unner jeg meg også to ting: min daglige kaffe latte og en halvliter cola zero.

Dette har ikke ødelagt for min vektnedgang. Er snart ved målet mitt! Det tar sikkert litt lenger tid, men jeg unngår å sprekke på denne måten.

 

Anonymkode: d400d...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg spiser det jeg vil på lørdager.

Anonymkode: a123a...7a6

Og det merker du ikke noe av? 

Det er jo fint å kunne kose seg litt ekstra en gang i blant 😊

HI

Anonymkode: a3f37...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser lørdagsgodt. Men så lenge jeg er flink gjennom hele uka, og har vært det over lang tid, så har kroppen kvittet seg med sukker-cravings. Så i stedet for å tømme godteskåla så spiser jeg 4-5 biter i løpet av kvelden. En porsjon med is er et par kuler, ikke et fjell, osv. Jeg blir fort kvalm av søtt, og kjenner at det er nok😊

Anonymkode: 7aaf3...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det merker du ikke noe av? 

Det er jo fint å kunne kose seg litt ekstra en gang i blant 😊

HI

Anonymkode: a3f37...31a

Jeg veier litt mer på søndag og så går jeg ned fra tirsdag. Mulig det hadde gått litt fortere uten, men da hadde jeg sikkert sprukket etter 2 uker.

Anonymkode: a123a...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ende i helgene,men er ikke alltid det frister, stort sett går det i alle fall 1 mnd mellom hver, da kan jeg kjøpe litt sjokolade og ostepop og ha en lørdag

Anonymkode: fe81a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...