Gå til innhold

Bokhylla i stua


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noe alle må ha? Tok vekk den vi hadde pga at den var så rotete. Mannen klikka. Jeg prøver å si at bøkene kan være i skap med dører. 

Anonymkode: 309a7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe alle må ha? Tok vekk den vi hadde pga at den var så rotete. Mannen klikka. Jeg prøver å si at bøkene kan være i skap med dører. 

Anonymkode: 309a7...9ce

Folk er forskjellige. Jeg elsker mine bokhyller! De gjør noe med atmosfæren i stuen.

Anonymkode: ca18e...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bokhyller på stua. Her står de i loftsgangen, Billy bokhyller med glassdører

Anonymkode: 0d3cd...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker er nydelig. Men så lenge du har dem og leser dem er det jo en smakssak HVOR du har dem. 

Men det er nokså rart å gjøre noe sånt uten å være enige på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bokhyller i 2 av 4 stuer. Det er hyggelig. Jeg hadde også blitt lyn forbannet om mannen hadde fjernet dem uten å snakke med meg først. Det hadde bært like idiotisk som å fjerne sofaene eller TV.

Anonymkode: 5ed25...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bokhyller i stua. Syns det er altfor rotete og bare enda et sted å samle krims. Jeg har hyller på gangen i 2.etg

Anonymkode: 101d4...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle møblerte hjem har bokhylle(r) i stua.

Anonymkode: 5f78f...611

Strengt tatt har de bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg en stue uten bokhyller, har innebygde fra gulv til tak i den ene stua, løse bokhyller i den andre stua, billy bokhyller i gangen utenfor barnerommene og flere løse bokhyller i kjellerstua (pluss eskevis av bøker på loft, kott og i kjeller).

Man kan da ikke bare fjerne sånt uten å være enige....

Anonymkode: e9b49...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bokhyller med glassdlrer i stova. Syns det ser så ubebodd ut uten bøker. Og med glassdører er det ikkje like enkelt å legge frå seg ting som ikkje skal vere der. Og bøkene blir mindre støvete. Hadde blitt sur om samboaren min plutseleg tok dei vekk uten å snakke med meg ja. 

Anonymkode: 54d3c...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flyttet bokhyllene opp i loftsstua. Det er der vi har lesekrok, og ungene elsker det. I stua har vi en stor sofa, spisebord og stoler, og tv’n. Jo, og en haug med planter. 🍃

Anonymkode: 73f69...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en bibliotek-del i den ene stua. Plassbygde hyller med masse bøker. Det er lunt og koselig. I tillegg har vi bokhyller på lekerommet til barna, med barnebøker og brettspill. 

Et hus uten bøker fremstår kaldt, synes jeg, samtidig som det kanskje gir inntrykk av at de som bor der er litt «enkle». 

Anonymkode: 92fb2...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha bøker, men faktisk gjerne bak glassdører.  Så kan jeg se dem men slippe støvet.

Anonymkode: db994...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svære hyller i stua med masse bøker! Elsker bøker, jobber med bøker IG syntes hjem uten bøker er trist. Jeg syntes litt synd på mennesker som ikke leser bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)

På grunn av plassmangel har jeg vært nødt til å kvitte meg med endel bøker. Så nå har jeg "bare" tre bokhyller i stua og én på soverommet. 

Bokhyller er essensielt i ei stue.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en liten bokhylle i stua. Stappfull. Men i trappa er det metervis med bokhyller, de rommer bøker av mange slag. Krim, ny norsk litteratur, nyere utenlandsk, oversatt litteratur, en del hobbylitteratur, noen såkalte praktbøker, og ikke minst en god del klassikere, norske og noen utenlandske, samt et par serier med samlede verker. Og mye, mye mer. 

Et hjem uten bøker er et fattig hjem. 

Anonymkode: ef890...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, sug lut said:

Strengt tatt har de bibliotek.

Hvis alle veggene er dekt med bokhyller, ja.

Anonymkode: 5f78f...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutes ago, Anonym bruker said:

Har bare en liten bokhylle i stua. Stappfull. Men i trappa er det metervis med bokhyller, de rommer bøker av mange slag. Krim, ny norsk litteratur, nyere utenlandsk, oversatt litteratur, en del hobbylitteratur, noen såkalte praktbøker, og ikke minst en god del klassikere, norske og noen utenlandske, samt et par serier med samlede verker. Og mye, mye mer. 

Et hjem uten bøker er et fattig hjem. 

Anonymkode: ef890...f28

Så sant så sant.

Anonymkode: 5f78f...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...