Gå til innhold

Er røyking en turnoff ved potensiell partner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at det hadde vært uaktuelt, og som tidligere røyker så innser jeg at det nok er litt hyklersk. Men om det hadde blitt sånn hvis jeg hadde truffet en utrolig flott mann, vet jeg ikke. Jeg trodde og at det var utelukket for å meg å være sammen med en snuser, men det har jeg vært.

Anonymkode: d232e...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner så uendelig mange leger og psykologer som røyker, og man er ikke alltid uintelligent om man er noen av delene. 

Anonymkode: 7c2e6...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner så uendelig mange leger og psykologer som røyker, og man er ikke alltid uintelligent om man er noen av delene. 

Anonymkode: 7c2e6...57d

Psykolog er like turn-off som røyker

Anonymkode: 8370e...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge han ikke røyker inne eller nærheten av meg eller barnet mitt, går det helt fint. og han tygger tyggis etterpå

Anonymkode: ab098...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er uaktuelt hos meg, enten det gjelder 20 om dagen eller festrøyking en gang i måneden. Da jeg traff mannen hadde han en ganske sær røykevane som jeg ikke vil komme inn på her, og da fikk han beskjed om at det var helt uaktuelt å gå inn i noe forhold med ham. Hyggelig å treffe deg, men takk for nå...  Siden det har ikke han røyka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann som røyker eller snuser ville ikke vært en potensiell partner. Da måtte han sluttet, og så kunne han blitt potensiell etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. All form for nikotin. Jeg og kjæresten min har vært sammen 8 år. Allerede på første stevnemøte sa jeg at han kunne slutte med å snuse. Han sluttet å snuse til tross for at han hadde vært avhengig 8 år. Alt er mulig

Anonymkode: 7dac1...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, så lenge han ikke røyker inne eller nærheten av meg eller barnet mitt, går det helt fint. og han tygger tyggis etterpå

Anonymkode: ab098...0a3

Folk som tygger tyggis på en måte som gjør at man kan se det (store kjevebevegelser) eller høre det, er en like stor turn off for meg.

Røykere er uaktuelle som partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig turnoff og totalt uaktuelt å bli sammen med en som røyker.Hadde han sluttet kunne jeg vurdert det.Heldigvis ikke en problemstilling jeg må forholde meg til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Fru Banderas said:

Folk som tygger tyggis på en måte som gjør at man kan se det (store kjevebevegelser) eller høre det, er en like stor turn off for meg.

Røykere er uaktuelle som partnere.

man er forskjellig

Anonymkode: ab098...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Folk som tygger tyggis på en måte som gjør at man kan se det (store kjevebevegelser) eller høre det, er en like stor turn off for meg.

Røykere er uaktuelle som partnere.

Haha. Jeg HATER tyggelyder. Og det verste er tyggis. Grøss. Jeg kan ikke være i samme rom som tyggistyggere. 😂😂😂

Anonymkode: aa2bf...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har astma og er allergisk mot røyk, så kan jeg ikke være sammen med en som røyker.

Men jeg har familie som røyker, og de er flotte, herlige, snille og gode mennesker. Synes det blir alt for dumt å dømme alle som røyker. Familien min bor på et lite sted, og der er det en del som røyker. Jeg bor i større by, og her er det ikke mange som røyker. Er da gjerne eldre mennesker.

Anonymkode: eb0a2...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...