Gå til innhold

Hvis du måtte, hvor lenge kunne du klart deg med klærne du har nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til jeg dør...

Tipper garderoben min er verdt noen hundre tusen. Det er dyre kvalitetsklær. 

Anonymkode: e847d...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare én bukse jeg kan bruke på jobb, så den er det jo en del slitasje på. Har noen strømpebukser og kjoler, da. Alt undertøy er fra før forrige graviditet, mellom 2-4 år gammelt, tipper jeg. Bruker ikke sokker. 

Jeg ville nok sett liiiitt pussig ut i løpet av et år eller to, men det ville jo gått greit. 

Anonymkode: 25634...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flyttet og fant ut at jeg faktisk ikke hadde så vannvittig mye klær som jeg trodde. Jeg har ca 1 søppelsekk med inneklær og en søppelsekk med uteklær. Men bevares de blir nok å vare i hvertfall 10 år til. Men det er 5 år siden sist jeg kjøpte vintersko og de trenger nok å byttes ut om 2 år. Å så fikk jeg et stort hull jeg ikke klarer å teipe i regnbuksa. Har blitt alene nettopp så klesbudsjettet er det der jeg kan spare litt (i tillegg til håret  😂). Leter etter brukt regnbukse nå og regner med det ordner seg til neste mnd til en billig penge 🙂

Anonymkode: a30ad...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine holder nok i ti år, om jeg hadde fått kjøpt noen nye truser. Med unntak av noe spesifikt treningstøy som vil bli utslitt etter to-tre år med normal bruk, og som jeg ikke har masse ekstra av.

Anonymkode: edce9...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...