Gå til innhold

Hva er det verste du har opplevd som selger eller kjøper på Finn.no


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har solgt en del møbler, klær og utstyr på Finn siste uker. Ikke opplevd noe spesielt, bortsett fra folk som ikke dukker opp når vi har avtale etc. 

Hva med deg?

Anonymkode: 0e381...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg gir bort noe, noen er først til mølla og vil ha/hente, for deretter å ikke gi lyd fra seg og ikke henter. 

Anonymkode: 4f0f5...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe en brukt barnesparkesykkel en gang, tok med poden på seks som gledet seg stort. 

Dama lette lenge i boden før hun gikk inn og spurte mannen. Nei, den hadde han gitt bort til noen andre i helgen... Nice at dere snakker sammen liksom...! 😆

Fikk kjøpt av noen andre uka etter så ingen stor krise. 

Anonymkode: abcdf...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte klær av ei dame. Hun krevde penge først, så jeg overførte til henne. Klærne kom aldri. Jeg maste og maste, tilslutt ga jeg opp. Surt, men det var bare 200 kr, så jeg gjorde ikke noe med det. Bortsett fra det, har jeg handlet masse, og det har gått fint. 

Anonymkode: 4053c...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel han som mente jeg skulle komme å levere ting jeg ga bort gratis, mot at det ble HENTET, på kontoret der han jobbet, over en time unna med bil. 

Jeg presiserte at i annonsen stod det «gis bort mot henting» og at jeg ikke hadde mulighet til å levere eller hadde lappen. Da fikk jeg ett surt svar om at jeg fikk vær så god ta buss! Jeg forklarte han at nei, jeg tok ikke buss (noe som innebar tre bussbytter og tog, Samt 2 1/2 timer én vei) da jeg var høygravid og hadde en liten en i tillegg og jeg brukte ikke tid og penger på å levere noe som jeg allerede hadde presisert at ble gitt bot gratis mot henting. 

Han ble da forbanna og KREVDE at jeg leverte det øyeblikkelig for han hadde lovet datteren sin dette og hans tid var tross alt mye viktigere enn min da han var advokat og jada jada, så da kunne jeg bruke min uverdifulle tid på å levere til han slik at han kunne bruke den super verdifulle tiden sin på det han mente var viktig. Jeg fikk heller ikke gi det til noen andre da han var først ute og hadde fått bekreftet at det var hans, om jeg gjorde det skulle han saksøke meg og bla bla.

Jeg skrev da kort at han fikk vær så god prøve og skrev så unner at avtalen om å motta gratis ting er hevet grunnet brudd på avtale om henting. Så blokkerte jeg mannen. 

Merkelig nok ble jeg ikke saksøkt😜

Anonymkode: a210d...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Er vel han som mente jeg skulle komme å levere ting jeg ga bort gratis, mot at det ble HENTET, på kontoret der han jobbet, over en time unna med bil. 

Jeg presiserte at i annonsen stod det «gis bort mot henting» og at jeg ikke hadde mulighet til å levere eller hadde lappen. Da fikk jeg ett surt svar om at jeg fikk vær så god ta buss! Jeg forklarte han at nei, jeg tok ikke buss (noe som innebar tre bussbytter og tog, Samt 2 1/2 timer én vei) da jeg var høygravid og hadde en liten en i tillegg og jeg brukte ikke tid og penger på å levere noe som jeg allerede hadde presisert at ble gitt bot gratis mot henting. 

Han ble da forbanna og KREVDE at jeg leverte det øyeblikkelig for han hadde lovet datteren sin dette og hans tid var tross alt mye viktigere enn min da han var advokat og jada jada, så da kunne jeg bruke min uverdifulle tid på å levere til han slik at han kunne bruke den super verdifulle tiden sin på det han mente var viktig. Jeg fikk heller ikke gi det til noen andre da han var først ute og hadde fått bekreftet at det var hans, om jeg gjorde det skulle han saksøke meg og bla bla.

Jeg skrev da kort at han fikk vær så god prøve og skrev så unner at avtalen om å motta gratis ting er hevet grunnet brudd på avtale om henting. Så blokkerte jeg mannen. 

Er det mulig? :sjokkert:

Anonymkode: e2713...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte barneklær hos ei dame. De var skitne og luktet stygt og gikk rett i søpla.(hjalp ikke å vaske.) Da jeg klaget og satte negativ karakter på handelen ble hun sur og mente at hallo klærne var jo brukt. Sa bare om hun ikke hadde hørt om å vaske klær før hun solgte. Karakteren Ble endret av finn men hun fikk sin stående. Kjøper aldri mer brukte ting på grunn av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe noe av en kvinne. Samtalen gikk veldig fint på SMS og når jeg hadde bestemt meg for at jeg ville kjøpe den spurte jeg om et kontonummer som jeg kunne overføre pengene til. Deretter ble hun helt merkelig, truet meg å anmelde meg til politiet og diverse hvis jeg ikke "sluttet å skrive til henne". Samtalen ble helt latterlig.

Det ble ingen handel der, gitt. 

Anonymkode: 921a8...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye spesielt her, bare det vanlige, at de ikke kommer, og spørsmål om vi kan levere til dem, til tross for at det gis bort og må hentes. Syns begge deler er så frekt, kaster bort andres tid!

Anonymkode: 263b6...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han idioten som liksom solgte en sekk til datteren min, fikk de 500 vippset og kuttet all kontakt.  Hvor lavmål er du når du snyter en 16-åring?

Anonymkode: 25ade...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 11.19, Anonym bruker skrev:

Er vel han som mente jeg skulle komme å levere ting jeg ga bort gratis, mot at det ble HENTET, på kontoret der han jobbet, over en time unna med bil. 

Jeg presiserte at i annonsen stod det «gis bort mot henting» og at jeg ikke hadde mulighet til å levere eller hadde lappen. Da fikk jeg ett surt svar om at jeg fikk vær så god ta buss! Jeg forklarte han at nei, jeg tok ikke buss (noe som innebar tre bussbytter og tog, Samt 2 1/2 timer én vei) da jeg var høygravid og hadde en liten en i tillegg og jeg brukte ikke tid og penger på å levere noe som jeg allerede hadde presisert at ble gitt bot gratis mot henting. 

Han ble da forbanna og KREVDE at jeg leverte det øyeblikkelig for han hadde lovet datteren sin dette og hans tid var tross alt mye viktigere enn min da han var advokat og jada jada, så da kunne jeg bruke min uverdifulle tid på å levere til han slik at han kunne bruke den super verdifulle tiden sin på det han mente var viktig. Jeg fikk heller ikke gi det til noen andre da han var først ute og hadde fått bekreftet at det var hans, om jeg gjorde det skulle han saksøke meg og bla bla.

Jeg skrev da kort at han fikk vær så god prøve og skrev så unner at avtalen om å motta gratis ting er hevet grunnet brudd på avtale om henting. Så blokkerte jeg mannen. 

Merkelig nok ble jeg ikke saksøkt😜

Anonymkode: a210d...8de

Det må jo bare være faren til guttungen jeg hadde innom i lekebutikken.

I det jeg måtte beklage at vi var utsolgt for varen han ønsket slo han i disken med begge knyttenævene og sa med streng stemne at dette er for dårlig, faren min er advokat og skal saksøke dere for dette. Jeg stod der og prøvde å la være å knekke av latter. 

Guttungen var kanskje 7 år, og så dønn seriøs han var når han sa det.

Husker ikke hva jeg svarte, men han var fornøyd når han gikk🤣

Anonymkode: 9aa3c...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selge noe og hadde satt en pris og skrev at det måtte hentes. Fikk mange tilbud om avtale, da til 50% av det jeg skulle ha. En sendte også sin tåredryppende historie om hvor lite oenger han hadde og hvor trist dette var for han ogville ha det gratis og levert da han ikle hadde bil (skulle selge dette for 3000,-). Jeg svarte at jeg solgte fordi jeg selv trengte pengene, og da kunne han fortelle meg hvor kald og råtten jeg var som menneske. 

Anonymkode: b2d59...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle kjøpe et solarium billig, veldig billig var det faktisk, ringte på og mannen som skulle selge åpnet i nettoen! Det ble ikke noe kjøp for å si det sånn. :sjokkert:

Anonymkode: e2713...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...