Gå til innhold

Har mannen din vært utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han var utro og flyttet ut like etterpå. Bodde for seg selv/sammen med henne i et halvt år. Flyttet så sammen med meg og barnet, som da var 4 år, igjen. Dette er er nå 10 år siden. Vi bor fortsatt sammen.

Anonymkode: a640a...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min exmann var vist det. Utifra hva våre felles venner sier så hadde han kjæreste i de fire siste åra vi var sammen. De er ikke mine venner lengre for å si det slik. Har ikke ett snev av tilitt til demlengre når de sa det 5 år etter de viste om det. Late som vi er venner, sjule ting og si vi var det perfekte paret. 

Ja, jeg var nok blind. 

Anonymkode: 87428...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke utro på den måten. Med lå med flere damer etter at han møtte meg. I tillegg fant jeg ut 6 år senere at han løy om ett tilfelle der han ikke ville møte meg. Jeg bet jeg ikke kan si noe på det da vi jo ikke var sammen men sårt er det likevel. En gang sa han faktisk til meg at da for du komme hit da.. så sa jeg at nå hadde jeg lagt meg og det var for sent. Da var svaret da knuller jeg noen andre og så gjorde han det :( dette er fortsatt vondt 7 år senere, selv om han teknisk sett ikke var utro.

Anonymkode: a89a7...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han var utro og gjorde oss begge gravid omtrent samtidig. Plutselig flyttet han ut, ville ikke ha noe med meg og babyen i magen, han ville heller starte et forhold til dama han hadde hatt en ons med, enn meg som han hadde vært sammen med i 7 år og som han påstod at han elsket. Forholdet til den nye gikk ikke helt knirkefritt, men de er visst gift i dag.. 

Anonymkode: 50423...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke utro på den måten. Med lå med flere damer etter at han møtte meg. I tillegg fant jeg ut 6 år senere at han løy om ett tilfelle der han ikke ville møte meg. Jeg bet jeg ikke kan si noe på det da vi jo ikke var sammen men sårt er det likevel. En gang sa han faktisk til meg at da for du komme hit da.. så sa jeg at nå hadde jeg lagt meg og det var for sent. Da var svaret da knuller jeg noen andre og så gjorde han det :( dette er fortsatt vondt 7 år senere, selv om han teknisk sett ikke var utro.

Anonymkode: a89a7...8e2

Og han fortsatte du å treffe og bli sammen med fordi????? 

Skikkelig sjarmør. 

Anonymkode: 95414...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke utro på den måten. Med lå med flere damer etter at han møtte meg. I tillegg fant jeg ut 6 år senere at han løy om ett tilfelle der han ikke ville møte meg. Jeg bet jeg ikke kan si noe på det da vi jo ikke var sammen men sårt er det likevel. En gang sa han faktisk til meg at da for du komme hit da.. så sa jeg at nå hadde jeg lagt meg og det var for sent. Da var svaret da knuller jeg noen andre og så gjorde han det :( dette er fortsatt vondt 7 år senere, selv om han teknisk sett ikke var utro.

Anonymkode: a89a7...8e2

Hvorfor gikk du inn i et forhold med dette vesenet??

Anonymkode: 2705c...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gikk du inn i et forhold med dette vesenet??

Anonymkode: 2705c...1d7

Ja det var det, han hadde en dame på besøk en helg og jeg lovte meg å aldri snakke med han igjen. Jeg var dypt såret og ekstremt forelsket. Det er faktisk noe av det vondeste jeg har opplevd. Nei sånn tanke messig hadde jeg lovet meg å aldri bli behandlet slik. Så jeg forstår selv ikke hva som gikk av meg. Dette er ting som har vert veldig vanskelig å takle. Vi ble sammen en måned etter det. Han var fortsatt drittsekk da til og med når vi hadde ligget sammen. Han sa faktisk til meg at jeg kunne overnatte men dagen etter klokken 3 skulle han ha besøk av hun andre damen. Men jeg ble og ba han velge. Ingen dame kom. Siden har han aldri gjort noe slikt og er drømme mannen siden. Men dette har selvsagt lagt ett preg på forholde vårt. 

Anonymkode: a89a7...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Med minst 7 kvinner de siste årene (jeg fant ut om 6 av de samme dag, 1 senere). Vi er separert. Vi kommer ikke til å bli sammen igjen.

Anonymkode: 3550b...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Om han har vært det, vil jeg ikke vite om det. 

Et langvarig forhold vet jeg at han ikke har hatt, det har han ikke sjans til. 

Anonymkode: 03bf4...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var utro da han hadde en slags krise et års tid etter vi ble sammen. Det var selvsagt hans valg, men han var umoden og levde med et press fra dominerende venner som mente at jeg dominerte han. Det gjorde jeg ikke, men han var veldig underdanig ovenfor dem og turde ikke si i mot dem når de hadde bestemt at jeg hadde gjort ting jeg ikke hadde gjort.

Lang historie kort: det ble oppvask, han snublet en del i prosessen og jeg brukte lang tid på å bestemme om  jeg ville fortsette. Han vokste enormt på det, ble langt «tøffere» med folk og vi valgte å fortsette. 16 år senere er vi fortsatt sammen.

Anonymkode: a2419...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og derfor er han nå min eks. Og ble det straks jeg fant ut av det. Jeg er ikke slik laget at jeg kan tilgi det. Det visste han. Det hender fortsatt, nå mange år senere at han tar kontakt og vil vi skal starte et forhold igjen. Mulig jeg er kald slik, men det er som å skru på en knapp, alle følelser dør der og da. Så jeg var faktisk ikke særlig lei meg etterpå. Over og ut, liksom. Men det har jo ført til at jeg er veldig skeptisk til menn og forhold. 

Anonymkode: 666d5...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke.

Jeg tror ikke det, men det er mulig.

Jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig, vi har det greit sammen og kommer til å fortsette å ha det greit sammen. Sex interesserer meg ikke så mye, men vi har vel sex 3-4 ganger i måneden. Om han skulle ha hatt sex med noen andre er det ikke noe jeg tenker mye på, han velger jo å være sammen med meg.

Vi har vært sammen i 20 år, og han har ikke hatt mange muligheter til å være sammen med andre altså, så noe utrakt utroskap har det aldri vært mulighet til. En og annen sjanse har han likevel hatt, og skulle han ha hatt en ons eller to i løpet av alle disse årene er ikke det noen krise for min del, men jeg tror egentlig han har vært trofast.

Anonymkode: 85672...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro for 8 år siden. Egentlig en flørt som gikk for langt en gang. Jeg kastet han ut, men etter en stund fikk han komme tilbake fordi vi hadde barn sammen.  Hans barn fra tidligere bodde også 100% hos oss. Så jeg fungerte som en mor for de også. Han brøt kontakten med henne og var helt knust over hva han hadde gjort. Fortsatt blir han blank i øya hvis vi kommer inn på temaet, så er ganske sikker på at noe sånt ikke skjer igjen

Anonymkode: a8bad...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...