Gå til innhold

Sminke på barsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Alt man kan rakke ned på hverandre for. Hva med å la kvinner selv velge uten å legge føringer eller blande seg? Er det én gang man virkelig bør gjøre litt stas på seg selv og blåse i hva andre måtte mene er det vel på barsel. Enten det innebærer chaneldrakt og lekker sminke eller nettingtruse, sykehusskjorte og håret i ball. Gjør nå ikke morsrollen trangere enn den allerede er. Er det ærlig talt noen som oppriktig mener at det er korrelasjon mellom hvor ordnet man er og hvor sterke følelser man har for barnet? Blir stadig overrasket her inne over hvor vanskelig enkelte har for å innse at folk og situasjoner er ulike. 

Anonymkode: 58c4b...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun sier da ingenting om trange jeans?

Det går uansett an å ha en genser som går under rumpa og noen blør faktisk ikke mer enn at de klarer seg med nattbind. 

Så rar du er som lar deg provosere av hva andre kler seg i...

Anonymkode: 906f4...9fb

Provoseres overhodet ikke av hva andre kler seg i, men synes jo en del ting er schtøgt og vitner om dårlig selvinnsikt. 

Anonymkode: c965a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun sier da ingenting om trange jeans?

Det går uansett an å ha en genser som går under rumpa og noen blør faktisk ikke mer enn at de klarer seg med nattbind. 

Så rar du er som lar deg provosere av hva andre kler seg i...

Anonymkode: 906f4...9fb

Sier hun ikke noe om trange jeans? Les en gang til.

Anonymkode: c965a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Sier hun ikke noe om trange jeans? Les en gang til.

Anonymkode: c965a...292

Jeg skrev ingenting om jeans. Hun jeg siterte gjorde det, i negativt lag. Finnes noe annet enn joggebukse og trange jeans. Og jeg blødde nesten ingenting og passet inn i bukser umiddelbart. Etter månedsvis med mammabukser med strikk i livet var jeg klar for vanlige bukser 

Anonymkode: 5f494...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev ingenting om jeans. Hun jeg siterte gjorde det, i negativt lag. Finnes noe annet enn joggebukse og trange jeans. Og jeg blødde nesten ingenting og passet inn i bukser umiddelbart. Etter månedsvis med mammabukser med strikk i livet var jeg klar for vanlige bukser 

Anonymkode: 5f494...75d

Det var ikke HI som ble sitert, men hun som noen svar lenger nede skrøt av at hun dagen etter fødsel var tilbake på føden i trange jeans. 

Anonymkode: c965a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte sykehusskjorter på sykehuset og syns det var fantastisk å kunne bytte den mange ganger om dagen etterhvert som de var gjennomsvette! Selvfølgelig hadde jeg bukser i tillegg.  Fresh hadde jeg nok ikke følt meg, uansett sminke eller vanlige klær. 

Anonymkode: e863c...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...