Gå til innhold

Hvor mye får du gjort etter 20.30?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste kun hovedinnlegget og ingen svar. 

Men jeg har det som deg. I ni tiden går jeg ned og faller rett ned i sofaen, dritsliten og JEG kan velge hva som er på TVen ... det er egen -tid, som er viktig. Viktig å slappe av og hvile ... husarbeid tas etterhvert 🙂 

 

Anonymkode: f32be...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstremt lite. Dattera vår er fremdeles våken. Hun er to måneder og soverrutiner er ikke helt inne. Kan hende se en TV serie eller en film med min mann ( hvor vi begge garantert sovner halvveis). Kave oss opp i senga. Sove, sove og mer sove før hun våkner klokka 02.

Anonymkode: 0ec68...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal jeg gjøre noe da?

Jeg kan strekke meg til å rydde kjøkken (det må være ryddig før jeg legger meg) eller henge opp en klesvask, men så er det slutt. 

Alenetid i sofakroken verdsettes høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ekstremt lite. Dattera vår er fremdeles våken. Hun er to måneder og soverrutiner er ikke helt inne. Kan hende se en TV serie eller en film med min mann ( hvor vi begge garantert sovner halvveis). Kave oss opp i senga. Sove, sove og mer sove før hun våkner klokka 02.

Anonymkode: 0ec68...eb9

Jeg har også en på to måneder. Heldigvis sover han godt på dagen, så idag har jeg faktisk vasket hele huset. Vegger, skap ja HELE huset i to økter. Han sov fra 09-13 så da vasket jeg før mine to eldste skulle i barnehage skole, også vasket jeg videre etter å ha kjørt de. Ammet en time også vasket siste halvdel av huset. Også måtte jeg selvfølgelig vaske to biler i tillegg og rydde garasjen 👍 Så var det bare å hente i barnehagen til rimelig tid, og baby sov igjennom det Hele. Nå er det bare pupp som gjelder, og jeg koser meg med TV og betaler noen regninger, mens minstemann slapper av på puppen 🙃

Anonymkode: 8ed5f...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Hvorfor i all verden skal jeg gjøre noe da?

Jeg kan strekke meg til å rydde kjøkken (det må være ryddig før jeg legger meg) eller henge opp en klesvask, men så er det slutt. 

Alenetid i sofakroken verdsettes høyt. 

Du har egentlig rett, men jeg har så mye som burde gjøres...

Anonymkode: 50c91...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også en på to måneder. Heldigvis sover han godt på dagen, så idag har jeg faktisk vasket hele huset. Vegger, skap ja HELE huset i to økter. Han sov fra 09-13 så da vasket jeg før mine to eldste skulle i barnehage skole, også vasket jeg videre etter å ha kjørt de. Ammet en time også vasket siste halvdel av huset. Også måtte jeg selvfølgelig vaske to biler i tillegg og rydde garasjen 👍 Så var det bare å hente i barnehagen til rimelig tid, og baby sov igjennom det Hele. Nå er det bare pupp som gjelder, og jeg koser meg med TV og betaler noen regninger, mens minstemann slapper av på puppen 🙃

Anonymkode: 8ed5f...f59

Haha!! Da mine var to mnd, sov de maks en halvtime sammenhengende x 3 om dagen, og holdt det gående med hyling i ca 2 timer x2 om natten!! Har aldri vært så utslitt i hele mitt liv som i babyperioden! 

Anonymkode: fa7a8...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...