Gå til innhold

Merkelig opplevelse etter lyskeoperasjon på barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han kunne ikke stå på det ene benet eller løfte det rett ut (når han satt på stol). Nå kan han gå igjen, litt ustø, men det var ganske ekkelt å bli sendt hjem fra sykehuset med et barn som ikke kunne stå, gå eller krabbe skikkelig. Han skjønte jo at benet ikke virket, så han forsøkte ikke å reise seg mer enn et par ganger. 

Har noen vært borti lignende? 

Anonymkode: 38fbf...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags bedøvelse hadde han? Mannen min ble operert for lyskebrokk og var lam i det ene benet ca ett døgn etter operasjonen. Han hadde fått spinal bedøvelse i tillegg til narkose. Ring å hør med avdelingen der han ble operert!

Anonymkode: f0488...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er gutten gammel? Og ble det ikke bedre utover dagen?

Anonymkode: 66726...b5a

Han er 3, han ble litt bedre etter at vi hadde hjemme i 2-3 timer. Altså på kvelden, men han drar fortsatt litt på beinet idag og sier selv at han har vondt i beinet og at han er redd for å gå alene. 

Han viser tydelig forskjell mellom hva som er vondt etter operasjon og hva som er i benet. 

Anonymkode: 38fbf...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stole på svar jeg får her? Hva får deg til å tro det??

jeg HAR snakket med sykehuset. De sier det er lokalbedøvelse og det kan vare opptil 24 timer. Likevel har jeg aldri hørt om eller lest at man ikke kan bruke eller stå på benet etter en slik operasjon. Lurte på eventuelle andre erfaringer. 

 

Anonymkode: 38fbf...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...