GĂ„ til innhold

Juni 2019 💖


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan tenke meg at du har nok Ă„ gjĂžre med barn pĂ„ hhv 2 og 4 Ă„r 😉 Er de spent pĂ„ Ă„ fĂ„ seg lillesĂžster? 

IfĂžlge appen Preglife er jeg i uke 21 (20+1) i dag. Termin 09.06. Jordmor pĂ„ ordinĂŠr ultralyd sa at det er 100 % sikkert at det blir en gutt 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

SĂ„ koselig ❀

Elstde vil gjerne ha lillesĂžster siden han har lillebror. Men det MÅ vĂŠre gutt da. Sa han til meg. Hehe. Blir spennende Ă„ se :) BrĂždrene har mye glede av hverandre. Og minste er veldig betatt av babyer. SĂ„ tror de begge vil syntes det er spennende 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, UtÄlmidig.no skrev:

SĂ„ koselig ❀

Elstde vil gjerne ha lillesĂžster siden han har lillebror. Men det MÅ vĂŠre gutt da. Sa han til meg. Hehe. Blir spennende Ă„ se :) BrĂždrene har mye glede av hverandre. Og minste er veldig betatt av babyer. SĂ„ tror de begge vil syntes det er spennende 

SĂ„ fint at de har mye glede av hverandre 😊

Junibaby blir fint da 😊 og sĂ„ liker jeg at det er utenom hĂžysesongen 😊

Jordmor pÄ ordinÊr ultralyd sa at vi mÄtte ha i bakhodet at det er ikke sikkert vi rekker sykehuset denne gangen siden fÞrste fÞdsel tok 4 timer fra riene startet til babyen var fÞdt 

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

VĂŠrt pĂ„ ordinĂŠr UL i dag og den viste at vi venter 2 gutter og at jeg er 13 dager lengre pĂ„ vei, sĂ„ ny termin er satt til 10.juni. Uansett kommer de jo fĂžr termin siden det er tvillinger, sĂ„ blir nok heller u slutten av mai😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, schpa84 skrev:

VĂŠrt pĂ„ ordinĂŠr UL i dag og den viste at vi venter 2 gutter og at jeg er 13 dager lengre pĂ„ vei, sĂ„ ny termin er satt til 10.juni. Uansett kommer de jo fĂžr termin siden det er tvillinger, sĂ„ blir nok heller u slutten av mai😊

SĂ„ stas med tvillinger 😊 Har dere barn fra fĂžr?

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 21.1.2019 den 20.29, Anonym bruker skrev:

SĂ„ stas med tvillinger 😊 Har dere barn fra fĂžr?

Anonymkode: 72f44...0d9

Det har vi. Jeg har en jente pÄ 12 Är, mens han har to gutter pÄ 11 og 17 Är.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.1.2019 den 20.30, Anonym bruker skrev:

SĂ„ fint at de har mye glede av hverandre 😊

Junibaby blir fint da 😊 og sĂ„ liker jeg at det er utenom hĂžysesongen 😊

Jordmor pÄ ordinÊr ultralyd sa at vi mÄtte ha i bakhodet at det er ikke sikkert vi rekker sykehuset denne gangen siden fÞrste fÞdsel tok 4 timer fra riene startet til babyen var fÞdt 

Anonymkode: 72f44...0d9

Helt enig :)

Krysser fingrene for at dere rekker det:) 

 

Jeg er og spent pÄ hvor lang tid det tar denne ganga. FÞrste fÞdsel 8 timer fra kynnerliknende/rier fÞlelse starta. 5 timer fra 4 cm til 10 cm. Pressrier 30 min. 8 dager fÞr termin. 

Neste var 2 timer fra 4 cm til 6 cm. 

SÄ knappe 2 min fra 6 min til 10 cm. Da gikk vannet, pressrier og ut kom han. . Alt pÄ ei gang. 16 dager fÞr termin. 

Begge ca 3,2/3,3 kg. 

SÄ jeg er forberedt og sykehuset er forberedt pÄ at dette kan gÄ unna. Hehe. 

 

HĂ„per vi begge rekker sykehuset! :o:D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

PĂ„ 21.1.2019 den 13.50, schpa84 skrev:

VĂŠrt pĂ„ ordinĂŠr UL i dag og den viste at vi venter 2 gutter og at jeg er 13 dager lengre pĂ„ vei, sĂ„ ny termin er satt til 10.juni. Uansett kommer de jo fĂžr termin siden det er tvillinger, sĂ„ blir nok heller u slutten av mai😊

SĂ„ spennende! :). Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...