GÃ¥ til innhold

💔 hvordan hjelpe en venn som har hatt en tøff barndom?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er verdens snilleste menneske. Med en alt for tøff barndom i minnene. Han er over 30 år, og det plager han mye den dag i dag. 

han er begynt å åpne seg for meg. Han vil ikke snakke med kona om det sier han. Kun meg han stoler på. Jeg vurderer og si at han må gå i terapi, og at kona ikke trenger å få vite om det. Men han er «for tøff» til slikt. 😣 jeg vet at han MÅ tømme seg. Siden han holder alt inne. Og han har tømt seg litt i kveld. Men jeg vil ikke vere den som starter neste samtale om dette tema. I tilfelle han ikke vil prate mer om det... jeg er rådvill 😣 jeg vil så gjerne hjelpe 💔 

Anonymkode: b6ecf...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv gift og har en venn av motsatt kjønn som jeg er fortrolig med. Til tider han han visst mer om min mentale tilstand enn mannen, det var nødvendig da, uten at jeg har tenkte å gå inn i hvorfor. 

Det var aldri fordi jeg ikke stolte på mannen min. Derfor sier jeg, som ver at nære, platoniske vennskap mellom mann og kvinne er mulig, at her er det røde flagg.

Hvordan du kan hjelpe ham? Ved å holde deg unna og i alle fall ikke falle for «min kone forstår meg ikke».

Anonymkode: fbffd...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er selv gift og har en venn av motsatt kjønn som jeg er fortrolig med. Til tider han han visst mer om min mentale tilstand enn mannen, det var nødvendig da, uten at jeg har tenkte å gå inn i hvorfor. 

Det var aldri fordi jeg ikke stolte på mannen min. Derfor sier jeg, som ver at nære, platoniske vennskap mellom mann og kvinne er mulig, at her er det røde flagg.

Hvordan du kan hjelpe ham? Ved å holde deg unna og i alle fall ikke falle for «min kone forstår meg ikke».

Anonymkode: fbffd...a1f

Så du mener at det er kjærlighet inni bilde mellom oss?

 Vi har vert barndomsvenner siden vi begge brukte bleie. Og oppvokst i lag, han trodde at min far var hans far til slutt.. så nære er vi. 

Anonymkode: b6ecf...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...