Gå til innhold

Hvorfor klarer ikke dette forumet å få orden på nettsiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For ørtende gang kommer denne meldingen eller lignende opp :

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.



I mellomtiden anbefaler vi deg å gjerne surfe en tur innom andre tjenester fra Egmont Publishing:

 

Noe som er ekstremt irriterende når man har skrevet et langt svar som skal postes, og det bare forsvinner, for siden deres er igjen ikke tilgjengelig :( Dere burde skaffe dere et nytt system eller en ny it avdeling, for dette er helt elendig.

Anonymkode: c0eea...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, vi har opplevd mye bedre stabilitet på forumet den siste tiden, men det forsvant dessverre ned i en 15 minutters tid. Det var ikke varlset, men mulig vi vil få et svar når Hanne Marie r tilgjengelig igjen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vet dessverre heller ikke hvorfor det var nede såpass lenge uten varsling. Jeg hadde ferie og fikk ikke sett det da det skjedde. Ellers har vi ryddet opp i de tingene som har ført til nedetid tidligere. 

Når du har skrevet en lengre post og en slik feilmelding kommer, skal det være mulig å gå inn i tråden igjen senere, og teksten ligger fremdeles i tekstboksen. Det skjer ikke hver gang, men jeg har opplevd det flere ganger selv.

Vi beklager dette, og forstå frustrasjonen!

HanneMari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Jeg vet dessverre heller ikke hvorfor det var nede såpass lenge uten varsling. Jeg hadde ferie og fikk ikke sett det da det skjedde. Ellers har vi ryddet opp i de tingene som har ført til nedetid tidligere. 

Når du har skrevet en lengre post og en slik feilmelding kommer, skal det være mulig å gå inn i tråden igjen senere, og teksten ligger fremdeles i tekstboksen. Det skjer ikke hver gang, men jeg har opplevd det flere ganger selv.

Vi beklager dette, og forstå frustrasjonen!

HanneMari, forumansvarlig

Det er ikke bare den dagen jeg har fått opp lignende meldinger. Generelt så fungerer jo forumet treigt og, noe flere brukere klager på stadig vekk

Anonymkode: c0eea...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender det faller ned uten at vi vet hvorfor eller er forberedt, men da er det ofte kjapt oppe igjen. Så lenge som et kvarter blir alltid varslet når vi vet om det, og det gjorde vi ikke denne gangen - altså var det ikke planlagt. Er det fremdeles mange som opplever forumet som treigt? Det har blitt gjort flere tiltak for å bedre dette. I hvilke situasjoner er det treigt?

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Det hender det faller ned uten at vi vet hvorfor eller er forberedt, men da er det ofte kjapt oppe igjen. Så lenge som et kvarter blir alltid varslet når vi vet om det, og det gjorde vi ikke denne gangen - altså var det ikke planlagt. Er det fremdeles mange som opplever forumet som treigt? Det har blitt gjort flere tiltak for å bedre dette. I hvilke situasjoner er det treigt?

Hanne Mari, forumansvarlig

Det er ikke så lenge siden det var en tråd om det på anonymforumet

Anonymkode: c0eea...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De trådene er vanskelig for meg å oppdage siden den oppdateres så fort. Hadde vært kjempefint om det heller ble laget tråder her på ris og ros, eller at jeg ble tagget i trådene, slik at jeg kan høre med teknisk hvor feilen kan ligge. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

De trådene er vanskelig for meg å oppdage siden den oppdateres så fort. Hadde vært kjempefint om det heller ble laget tråder her på ris og ros, eller at jeg ble tagget i trådene, slik at jeg kan høre med teknisk hvor feilen kan ligge. :)

 

Det var ikke meg som lagde den, så jeg kan ikke huske når det var, beklager det

Anonymkode: c0eea...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint, skrev det bare slik at andre som leser tråden vet hvor de skal klage hvis de vil jeg skal finne ut av sånne ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...