Anonym bruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Og hatt samleie hvor han sprutet i meg mange ganger etter jeg var blitt gravid også. Dette skal gravide kvinner holde seg langt vekke fra, ikke ta på engang, da det kan føre til misdannelser på kjønnsorganet til babyen hvis det er gutt. Dette er i grunn en kreftmedisin men som ofte brukes av menn med håravfall da det hindrer håravfall. Mitt spørsmål er: jeg ser fra nett(skrevet både av enkeltpersoner, leger og nettsider) at der er svært delte meninger om hvorvidt det er trygt å fortsette graviditeten i slike tilfeller eller ikke. Og jeg er bekymret og usikker på om jeg bør fortsette graviditeten. Er det noen her inne som har erfaringer rundt dette? Anonymkode: 3f085...47c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Dette må du kontakte helsevesenet for å få svar på. Det er virkelig ikke et spørsmål som bør belyses av svogerforskning. Håper det går bra 🌹 Anonymkode: 1f42e...ead
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Dette tar du selvsagt med helsepersonell! Anonymkode: c7436...ef0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Dette ville jeg snakket med lege om, det er bare de som kan gi fullgodt svar på dette. At noen legger ut svogerforkningen sin på nett holder ikke altså, du må vite fakta. Anonymkode: 2efc4...c3d
Kyllingbein Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Her ville jeg snakket med en onkolog. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 https://relis.no/sporsmal_og_svar/3-12689?source=relisdb Anonymkode: f7cce...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå