Gå til innhold

Jeg synes synd på en viss rosablogger som deltar på Skal vi danse..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Altså, hun er sikkert ei god og snill jente, men slik som hun har operert og forandret på utseende sitt, er jo ikke bra. Merkelig at hun ikke ser selv hvor fælt det virkelig ser ut. Hun hadde nok vært 10000 ganger penere hvis hun hadde vært helt naturlig. Trist at sånne jenter er forbilder for unge jenter..

Anonymkode: 459d3...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes synd på en viss Senkveld-programleder som er sammen med en av de danserne 🙈

Anonymkode: b4e98...fde

Hvorfor det? 

Anonymkode: 5fffb...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? 

Anonymkode: 5fffb...ca6

Ja, det lurer jeg og på... Synes det er et pent par. Er slett ikke overraskende at de ble et par.  Hadde jo ekstrem bra kjemi på SVD i fjor❤

Anonymkode: 459d3...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes synd på en viss Senkveld-programleder som er sammen med en av de danserne 🙈

Anonymkode: b4e98...fde

Hæ? Hun er jo kjempeheldig! Tenk så mye gøy de kan ha det! Utrolig fine på gulvet sammen. De kan jo lage det beste dansebryllupet 👍

Anonymkode: 6be12...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken roasa blogger snakker vi om?

Anonymkode: e114d...c69

Om det er frøken Sofie Elise dere  mener så vil jeg spørre hvem sin skyld er det at hun har så dårlig selv bilde? 

Jobdet er de som mobbet henne og trakasserte henne på barne og ungdomsskolen.

Anonymkode: e114d...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Så du synes det er en fin og omtenksom ide og legge ut dette åpent på nett? Du starter innlegget med å late som om du er omtenksom og så fortsetter du med å slenge dritt til noen som du mener har dårlig selvtillit.. Wow, du tar kaka!

Anonymkode: 6346e...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Du synes sååå synd på henne....du er jo et prakteksempel på en hykler

Anonymkode: 83756...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det er frøken Sofie Elise dere  mener så vil jeg spørre hvem sin skyld er det at hun har så dårlig selv bilde? 

Jobdet er de som mobbet henne og trakasserte henne på barne og ungdomsskolen.

Anonymkode: e114d...c69

Jeg ble også mobbet gjennom hele barne- og ungdomsskolen. Ble kåret til både klassens og skolens styggeste. Men jeg har ikke operert noe som helst! Klarer til og med å se at jeg ser ganske bra ut. Man blir ikke automatisk blåst i hodet av å ha blitt mobbet som barn!

Anonymkode: f72fc...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble også mobbet gjennom hele barne- og ungdomsskolen. Ble kåret til både klassens og skolens styggeste. Men jeg har ikke operert noe som helst! Klarer til og med å se at jeg ser ganske bra ut. Man blir ikke automatisk blåst i hodet av å ha blitt mobbet som barn!

Anonymkode: f72fc...3be

Men litt blåst i hodet er du jo. Du hadde i alle fall hatt nytte av å lære mer om arv, miljø og resiliens. Dere har uansett garantert ikke nøyaktig lik bakgrunn, livshistorie, genetikk, muligheter og påvirkninger. Å sette seg på sin høye hest er bare smakløst. 

Anonymkode: 6be12...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men litt blåst i hodet er du jo. Du hadde i alle fall hatt nytte av å lære mer om arv, miljø og resiliens. Dere har uansett garantert ikke nøyaktig lik bakgrunn, livshistorie, genetikk, muligheter og påvirkninger. Å sette seg på sin høye hest er bare smakløst. 

Anonymkode: 6be12...77d

Selvsagt sitter jeg på en høyere hest enn henne! Det gjør de aller, aller fleste. Kom ikke her og skyld på mobbing for at man har blitt sykelig selvopptatt. 

Anonymkode: f72fc...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble også mobbet gjennom hele barne- og ungdomsskolen. Ble kåret til både klassens og skolens styggeste. Men jeg har ikke operert noe som helst! Klarer til og med å se at jeg ser ganske bra ut. Man blir ikke automatisk blåst i hodet av å ha blitt mobbet som barn!

Anonymkode: f72fc...3be

Men du synes virkelig at det er helt i orden å kalle noen du ikke kjenner for blåst i hodet? 

Anonymkode: 6346e...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt sitter jeg på en høyere hest enn henne! Det gjør de aller, aller fleste. Kom ikke her og skyld på mobbing for at man har blitt sykelig selvopptatt. 

Anonymkode: f72fc...3be

Hvor godt kjenner du henne privat? Det er lett å sitte å slenge dritt om andre på nett!

Anonymkode: 6346e...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Hun ser langt i fra grusom ut. Hun virker som er herlig jente, ut i fra det jeg har sett i bloggen og på bloggerne. Så håper for hennes skyld at ho i fremtiden kan se at ho er vakker som ho er, og at operasjoner ikke vil gjøre utseende bedre.

Anonymkode: f728d...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor godt kjenner du henne privat? Det er lett å sitte å slenge dritt om andre på nett!

Anonymkode: 6346e...06c

Jeg trenger ikke å kjenne henne privat for å synes man er blåst i hodet når man lar seg operere på den måten hun står offentlig frem det at hun gjør. Jeg har kun forakt til overs for så selvopptatte personer. 

Anonymkode: f72fc...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt sitter jeg på en høyere hest enn henne! Det gjør de aller, aller fleste. Kom ikke her og skyld på mobbing for at man har blitt sykelig selvopptatt. 

Anonymkode: f72fc...3be

Hun er opptatt av utseende og det ville ho kanskje vært uavhengig av mobbing. Men er du klar over at mennesker har tatt livet sitt som et resultat av et mobbing? Så at et menneske da tyr til operasjoner, for å håpe at det skal ta bort de vonde følelsene er kanskje ikke så rart?

Anonymkode: f728d...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt sitter jeg på en høyere hest enn henne! Det gjør de aller, aller fleste. Kom ikke her og skyld på mobbing for at man har blitt sykelig selvopptatt. 

Anonymkode: f72fc...3be

Du har fremdeles ikke skjønt noe. Du er forresten en mobber selv. 

Anonymkode: 6be12...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger ikke å kjenne henne privat for å synes man er blåst i hodet når man lar seg operere på den måten hun står offentlig frem det at hun gjør. Jeg har kun forakt til overs for så selvopptatte personer. 

Anonymkode: f72fc...3be

En er ikke blåst i hodet for det. Men veldig dumme valg, ja absolutt. Hvis du leser litt i bloggen, så ser du at ho har ganske mye mellom øra.

Anonymkode: f728d...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun ser langt i fra grusom ut. Hun virker som er herlig jente, ut i fra det jeg har sett i bloggen og på bloggerne. Så håper for hennes skyld at ho i fremtiden kan se at ho er vakker som ho er, og at operasjoner ikke vil gjøre utseende bedre.

Anonymkode: f728d...90b

Beklager altså, men jenter/damer som leser rosablogger skrevet av selvopptatte, hjernedøde høns er faktisk diskvalifiserte til å mene noe om noe som helst. 

Dere kan si og mene hva dere vil, men det lille intellektet dere eventuelt hadde fra før blir sakte men sikkert kvalt etterhvert som dere leser dette mølet deres.

Anonymkode: 453fa...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel tatt ut fillerne fra leppene og bortsett fra at nesen ble operert pga problemer med puste eller noe så har hun vel ikke flere operasjoner i ansiktet? Jenta er da søt, og mye søtere med mindre lepper enn hva hun brukte å ha. Også får hun høre at hun er stygg,- nå når hun er på vei til å prøve se ut som før/mer naturlig??

 

 Og selv om jeg ikke er noe fan av å operere i hytt og pine så er det vel noe vi må lære oss å akseptere KANSKJE kommer til å bli like normalt som å farge håret. Hun sier nå i hvert fall rett ut at operasjoner ikke hjelper på psyken.

Anonymkode: d43a1...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Beklager altså, men jenter/damer som leser rosablogger skrevet av selvopptatte, hjernedøde høns er faktisk diskvalifiserte til å mene noe om noe som helst. 

Dere kan si og mene hva dere vil, men det lille intellektet dere eventuelt hadde fra før blir sakte men sikkert kvalt etterhvert som dere leser dette mølet deres.

Anonymkode: 453fa...8e0

Nå følger jeg minimalt med i bloggverden, men får med meg en del generelt i media. Jeg er personlig i mot plastikk operasjoner, så sant det ikke er av medisinske årsaker. Men det å skrive at noen ser grusom ut og er hjernedøde, uten en gang å kjenne de eller vite noe om de sier jo mye om deg.

Anonymkode: f728d...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. september 2018 den 0.27, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente som har så dårlig selvtillit at hun har følt på at hun er nødt til å forandre på utseende sitt. Hun ser jo så unaturlig ut i ansiktet sitt nå... Helt grusom rett og slett..😵

Anonymkode: 459d3...496

Du er et dårlig menneske. 

Anonymkode: faf2a...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger ikke å kjenne henne privat for å synes man er blåst i hodet når man lar seg operere på den måten hun står offentlig frem det at hun gjør. Jeg har kun forakt til overs for så selvopptatte personer. 

Anonymkode: f72fc...3be

Jeg har kun forrakt til overs for folk som sitter på et anonymforum og slenger dritt om andre personer..

Anonymkode: 6346e...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...