Gå til innhold

Hadde du syntes det var slitsomt med en mann som sier at han elsker deg hver dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min gjør det..i begynnelsen var det kanskje en gang i uka eller ved spesielle anledninger. Nå har det "eskalert" og han sier det daglig. Det kan være rundt middagsbordet, før og etter sex, når vi våkner, før vi sovner, når vi krangler, i bilen,  ja når som helst.. Han er så god på alle måter og jeg føler meg heldig som har funnet en bra mann. Men hver dag med disse ordene, er ikke det litt i overkant?

Anonymkode: 59f86...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo helt om det er en gang hver dag eller hundre ganger hver dag?

Å si det ved passende anledninger en gang til dagen er jo bare fint, men å si det nærmest som et munnhell kan jeg skjønne kan bli litt overkill. 

Anonymkode: 80079...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sier det så godt som hver dag. Jeg synes det er kjempekoselig, jeg sier jo det samme til han også. Blir nesten litt lei meg når han noen ganger sier at han er glad i meg istedenfor å si at han elsker meg. 🙂 

Anonymkode: 9c08a...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier det stort sett hver dag. Men ikke mange ganger om dagen. 

Hadde et vennepar som sa det HELE tiden. Mens andre var tilstedet. Det var skikkelig irriterende.

Anonymkode: 1d073...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt sprø. Liker ikke altfor følsomme menn. Er ganske hardbarket selv også, og viser kjærlighet på andre måter enn med ord. 

Anonymkode: cc0ee...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier det flere ganger hver dag, og han sier hver dag at jeg er flott, skjønn, deilig osv, og han kaller meg skatt, vennen og sånt, og jeg er ikke i nærheten av å være lei det, det hadde vært trist!

Anonymkode: 3cf19...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi sier det de fleste dager. Men selvsagt ikke i andres påhør...

Anonymkode: 73e68...a9e

Selvsagt?

Anonymkode: e2383...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det mister litt av verdien hvis det blir sagt i tide og utide. Og kan lett føle det blir litt masete og nesten virke mot sin hensikt. Liker at det blir vist i gjerning at man elsker noen, og sagt en gang imellom.

Anonymkode: 9c2dc...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mann sier det så godt som hver dag. Jeg synes det er kjempekoselig, jeg sier jo det samme til han også. Blir nesten litt lei meg når han noen ganger sier at han er glad i meg istedenfor å si at han elsker meg. 🙂 

Anonymkode: 9c08a...845

Hva er forskjellen elesker deg og glad I deg?😀 

Anonymkode: 387f0...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får høre det hver dag både titt og ofte.

Synes det mister litt mening når det blir overbrukt.  Er ikke spesielt lenger og min sterkeste reaksjon er mest "Ja ja ja.. ."

Anonymkode: 48e64...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...