Gå til innhold

Ville du blitt sur om typen din dro på kino med veninna di?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uten deg selv....

Anonymkode: 096d4...534

Ja, det ville jeg muligens blitt..

Anonymkode: a3827...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var hemmelig: ja. Hvis jeg ikke fikk være med: ja. Men hvis de dro fordi jeg enten ikke kunne eller ville være med: nei. 

Anonymkode: 7191c...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt situasjonsbetinget. Som ei over sier; hvis det var hemmelig ville jeg blitt sur, hvis jeg ikke fikk lov å være med ville jeg blitt sur, men om jeg ikke kunne vært med av en eller annen grunn, eller de ville bli litt bedre kjent hadde det bare vært hyggelig. De er to av de viktigste menneskene i livet mitt, så jeg vil gjerne at de kjenner hverandre godt :)

Anonymkode: 088c1...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uten deg selv....

Anonymkode: 096d4...534

Nei. Jeg er selektiv med venner, og kan derfor stole på at de jeg har har gode hensikter. Det samme med min mann. :) 

Anonymkode: e9f26...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antakeligvis for 20 år siden 😀 Nå er vi 39, har vært gift i en evighet og har veldig avklarte forhold 🙏🏼 Mine venner er hans venner, vær så god gå på kino! 

Anonymkode: 5823d...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke. Gubben og ei venninne elsker skrekkfilmer, noe jeg ikke gjør. Så vis de ville se en på kino så gjør det meg absolutt ingenting.

Anonymkode: 753b4...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg stoler på ham, og jeg antar det er snakk om nære venninner her? Men, hvis det var noe som ble holdt skjult for meg, så hadde jeg begynt å lure på hva som foregikk. 

 

Anonymkode: 75bfa...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, sug lut skrev:

Nei. Men jeg ville dødd av skam om jeg brukte uttrykket "typen min" og ikke kunne stave "venninna".

Ikke flauere enn nicket "Sug lut"🙊 Bruker ikke "typen min" som omtale utad. Å stave feil er jeg ikke flau over:-) De merkeligste ting folk på dette forumet henger seg opp i😂 

Anonymkode: 096d4...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, tror ikke det. Med mindre det var en film jeg gjerne ville se. Min mann liker krigsfilmer, starwars, grøssere o.l. De filmene orker ikke jeg å se, men om min venninne ville se de så gjerne det.

Anonymkode: df3ce...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sug lut skrev:

Nei. Men jeg ville dødd av skam om jeg brukte uttrykket "typen min" og ikke kunne stave "venninna".

Du er bare sjalu. Du har nok neppe andre venninner enn dette forumet. Du bor jo her inne 24/7. Kom deg ut, få deg jobb, få deg sex og treff folk. Du må jo være sosialt tilbakestående. Ingen normal person svarer på alle innlegg uansett tid på døgnet.

Anonymkode: a9746...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare sjalu. Du har nok neppe andre venninner enn dette forumet. Du bor jo her inne 24/7. Kom deg ut, få deg jobb, få deg sex og treff folk. Du må jo være sosialt tilbakestående. Ingen normal person svarer på alle innlegg uansett tid på døgnet.

Anonymkode: a9746...24b

Nei, om hi har et yrke der hun overhodet ikke må formidle noe skriftlig hemmer det henne vel neppi hverdagen at hun ikke gidder å lære seg staving.

 

Anonymkode: 795ef...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, om hi har et yrke der hun overhodet ikke må formidle noe skriftlig hemmer det henne vel neppi hverdagen at hun ikke gidder å lære seg staving.

 

Anonymkode: 795ef...ba7

Dette er et forum, så jeg skjekker ikke stavefeil her så nøye. Jeg er ok på staving. Men ikke feilfri. Men går gjerne igjennom skrivefeil nøyere, hvis det er noe formelt/viktig jeg skal skrive. 

Anonymkode: 096d4...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fru Ugle skrev:

Ja! Helt merkelig! Er han 14 år? 

 

Nei, han er 12. Jeg dauer av dette forumet😂 Hva folk henger seg opp i. Hva foretrekker du? Gubben, kællen, kjæresten, gamlefar, mannfolket, gubbelure, "min elskede", kjære? 

Anonymkode: 096d4...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uten deg selv....

Anonymkode: 096d4...534

Det hadde jeg syntes hadde vært fryktelig rart, men sur... Tror ikke det

Anonymkode: 7b8d8...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Nei. Men jeg ville dødd av skam om jeg brukte uttrykket "typen min" og ikke kunne stave "venninna".

Og jeg ville dødd av skam hvis jeg hadde slike mindreverdighetskomplekser. 

Anonymkode: 23a7f...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kino med kompisen til mannen, og mannen har vært på kino med sin bestevenninne, ser ingen problem med det. 

Anonymkode: 9cac4...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge det ikke er en hemmelighet, så er det helt i orden. 

Mannen min henger faktisk en del med en av venninnene mine nå, fordi de begge er i permisjon. Går turer sammen med ungene. Bare hyggelig, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de sånn ut av det blå avtalte en kinokveld sammen ville jeg jo synes at der var veldig merkelig. 

Og mannen min OG venninnene mine ville definitivt føle at det var rart og feil. Men alt er jo ok om det ligger en god forklaring bak - det samme gjelder her. 

Anonymkode: 12112...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sug lut skrev:

Nei. Men jeg ville dødd av skam om jeg brukte uttrykket "typen min" og ikke kunne stave "venninna".

Dø av skam? Ja, da har du sikkert mye å dø for, Sug Lut. Jøsses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...