Gå til innhold

Er det uvanlig å bli innkalt til ny mr undersøkelse etter at de har gransket bildene av forrige mr undersøkelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke på sykehuset nei, der må hun sende inn skiftlig ønske om å få den tilsendt. På andre steder har jeg alltid fått den rett i hånda om jeg har spurt. Men regner med at beskrivelsen allerede er klar siden de ønsker ny time, og da skal den uansett være tilsendt legen din. 

Anonymkode: 8c339...019

Det er ikke riktig. Hvis det står at funnet er forenelig med kreft, så hadde det blitt avisoppslag om vedkommende fikk den beskjeden ved å kun få et papir i hånden

At du har fått alt over disk, betyr ikke at du har hatt krav på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Detter går nok bra. Har vært ute for dette flere ganger selv og det er som flere påpeker her, at det er funnet "noe". Det betyr ikke at det er en STOR SVULST, men kan være noe så enkelt som blodårer de har fått sett skikkelig, derav nå med kontrast. Noe som ligger i klem o.l

En gang jeg tok et vanlig MR bilde, for deretter dra i en begravelse. Tittet på mobilen etter begravelsen og hadde da 20 ubesvarte anrop fra sykehuset. Trodde jeg skulle dø der og da, men de ønsket at jeg skulle komme et nytt bilde med kontrast. 

Anonymkode: d7ed5...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nødvendigvis,  men det er alltid enklere for en lege å sjekke dette og ringe deg tilbake en for deg selv å få info.  

Anonymkode: b2843...6a3

Jeg får smøre meg med tålomdighet til jeg har vært på ny mr tenker jeg.

Hi

Anonymkode: c2012...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei :)

Detter går nok bra. Har vært ute for dette flere ganger selv og det er som flere påpeker her, at det er funnet "noe". Det betyr ikke at det er en STOR SVULST, men kan være noe så enkelt som blodårer de har fått sett skikkelig, derav nå med kontrast. Noe som ligger i klem o.l

En gang jeg tok et vanlig MR bilde, for deretter dra i en begravelse. Tittet på mobilen etter begravelsen og hadde da 20 ubesvarte anrop fra sykehuset. Trodde jeg skulle dø der og da, men de ønsket at jeg skulle komme et nytt bilde med kontrast. 

Anonymkode: d7ed5...d28

Oi, det høres jo veldig dramatisk ut å ringe så mange ganger, snakk om å skremme en stakkars sjel. Trodde de at de hadde funnet noe ille da?

Men kanskje det er bra for meg hvis de finner noe, kanskje det er noe som kan fikses så jeg blir bedre. Jeg er ikke veldig bekymret, mest nysgjerrig egentlig.

Hi

Anonymkode: c2012...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...