Gå til innhold

Jeg kom hjem og så tre ukjente tursekker på trappa...


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde dere reagert? Da jeg kom hjem stod det tre sekker plassert rett ved utgangsdøra mi. En mann kom bort og forklarte på engelsk at de hadde satt dem der mens de haika, men at de kunne flytte dem hvis jeg ønsket det. 

Hvordan hadde dere reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sagt at de bør være forsiktige med å ta seg tilrette på folks eiendom fordi det er stor fokus på folk som reiser rundt og raider hus her i Norge..

.. At de vel ikke ønsket å bli misforstått eller at noen ringte politiet.. enten eier eller naboer som fulgte godt med på hva som skjedde i nabolaget 

Hensiktene til vedkommende avgjør om det blir en vennlig advarsel eller dn underliggende trussel

Anonymkode: 7b359...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde knapt brukt en kalori på å tenke på det. Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 0423e...acb

Her jeg bor er det advarsler om å følge med på uvanlige bevegelser rundt huset. Flere hus har blitt raidet og det knyttes gang på gang til at det har blitt gjort «befaringer» i forkant av folk som kartlegger de eiendommene de skal gjøre innbrudd på.. så jeg hadde blitt mistenksom

Nå gar jo vi et hus som har en lang oppkjørsel til huset da.. hvis trappa grenser til veien så er det jo mer forståelig.. 

Anonymkode: 7b359...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan jeg hadde bodd.

Om døra var rett ved veien hadde jeg interessert. Om døra lå inne i en gave bak en lukket port ville jeg blitt irritert.

Anonymkode: 99dbb...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde skjedd her hadde jeg trodd de var sinnssyke, det er 30 minutter å gå til motorveien herfra, og hvis de skal haike her må de stå og vente resten av livet. Bor midt i skauen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døra ligger rett ved veien. Jeg bad dem flytte dem, synes det var litt ekkelt at tre fremmede mennesker hadde tatt seg til rette der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det om jeg bodde dlik til som deg, og hadde bedt de flytte sekkene. Her jeg bor hadde jeg blitt veldig skeptisk. Huset er 100 meter inn i en blindvei fra en vei det går an å haike fra (men det ville være rart å haike fra en vei midt i et boligfelt). I tillegg er inngangsdøra på oppsiden av huset. 

Anonymkode: 08b32...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde knapt brukt en kalori på å tenke på det. Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 0423e...acb

Fordi kriminelle stadig finner nye måter å undersøke områder de skal raide senere. Politiet oppfordrer til å være oppmerksom på alt som er uvanlig. 

Og uavhengig av det er det frekt å ta seg til rette på andres eiendom. Det trodde jeg var barnelærdom, selv for folk som vanker på DIB. 

Anonymkode: 4e536...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...