Gå til innhold

Mammaen min skal dø, enten i dag eller i morgen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mamma havnet i koma på tirsdag, i dag fikk vi beskjed om at det ikke er noe mer å gjøre. Medisiner blir stoppet i dag så er det bare å vente. Jeg har det så vondt, og jeg vet jeg burde vært på sykehuset, men jeg sliter med og komme meg opp dit. Jeg burde vært der for flere timer siden, men det er så vondt. Da blir det så virkelig at nå er alt over. Jeg skal opp dit nå snart, men faen, det er tungt 💔

Anonymkode: a72e1...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stor klem til deg 🧡  Og så vil jeg råde deg til å reise så fort du kan, så du ikke angrer på det siden.

Anonymkode: efcd4...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan umulig vite hvordan du har det nå, men skynd deg opp dit nå. At du utsetter det gjør det ikke mindre virkelig eller forhindrer noe, men om du drar nå kan du få muligheten til å få kanskje sagt noen ting du ønsker å si, gi en klem osv.

Du kommer ikke til å angre på at du drar dit ihvertfall.

Mange klemmer fra en ukjent ❤

Anonymkode: 7a4cc...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, både onsdag og torsdag, og har fått sagt ting. Men da var det fortsatt et lite håp, nå er det håpet over og jeg sliter. Jeg skal selvfølgelig opp nå snart og vøre der hele dagen og natta og helt til siste slutt, men det er bare så jævlig. Unnskyld banneord, jeg banner aldri men jeg finner ingen ord som beskriver det jeg føler nå. Jeg snakka med henne på mandag og det siste hun sa var at hun skulle ringe meg senere den dagen. Og nå skal hun aldri ringe meg igjen. 💔

Tusen takk for klemmer og gode ord ❤

Anonymkode: a72e1...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom deg bort selv om det er tungt, det vil hjelpe deg etterpå. Kan bare forestille meg hvor tøft det må være for deg. Klem❤

Anonymkode: 1dc62...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du gjør nå - så vær snill med deg selv. Du håndterer disse dagene som best du kan - det er ikke noe rett og galt her. Det er sikkert riktig at det kunne være godt å reise til sykehuset umiddelbart, men om du rett og slett ikke makter er det lett å forstå. Du er midt oppi en utrolig krevende situasjon, jeg har vært der selv. Det er uvirkelig og grusomt på samme tid.

Gi deg selv tid, tålmodighet og mye egenomsorg i ukene som kommer. Mammaen din ville ikke ønske at du sitter igjen med anger eller selvbebreidelser

Stor varm klem 💜

Anonymkode: e6c74...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha snakket med deg. Jeg mistet mamma for 5 dager siden. Jeg skal ikke råde deg til enten det ene eller andre, men for meg var det veldig godt å være der da hun trakk siste pust. 

Varme tanker❤️

Anonymkode: cf825...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i nesten samme situasjon, bare at vi ikke vet om det blir i morgen, om en uke eller om en måned. Denne ventetiden kan være uutholdelig til tider. Man går rundt å venter på en katastrofe som skal inntreffe når som helst 😔

 

Håper det går bra med deg 💙

Anonymkode: caf57...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig! Føler med deg. Lykke til med alt du skal igjennom nå. Det høres ut som om dette skjedde plutselig. Så utrolig trist. 💜

Anonymkode: 97f9b...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig fine ord ❤ jeg er på sykehuset nå, har vært lenge inne hos mamma og jeg har pratet lenge med presten mens vi satt ved siden av mamma. Når resten av familien er kommet vil respiratoren bli skrudd av og da skal jeg være rett ved siden av og holde henne i hånda ❤

Anonymkode: a72e1...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis du har det så ille,hadde du neppe orket og sitte på datan

Anonymkode: d162d...497

Unødvendig kommentar.

Anonymkode: 1695c...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis du har det så ille,hadde du neppe orket og sitte på datan

Anonymkode: d162d...497

Hva har du opplevd her i livet som har gjort deg til slik ei fitte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...