Gå til innhold

Mammaen min skal dø, enten i dag eller i morgen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Unødvendig kommentar.

Anonymkode: 1695c...079

sannheten vil jeg si. jeg mistet min mor for et halvt år siden jeg lå i senga i 2 mnd, orket ikke noe, var 6mnd på vei da, måtte ta meg sammen for barnet skyld, hvis man virkelig opplever noe slik orker man ikke og sitte på nett

Anonymkode: d162d...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnieropptatt
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sannheten vil jeg si. jeg mistet min mor for et halvt år siden jeg lå i senga i 2 mnd, orket ikke noe, var 6mnd på vei da, måtte ta meg sammen for barnet skyld, hvis man virkelig opplever noe slik orker man ikke og sitte på nett

Anonymkode: d162d...497

Du vet at vi er forskjellige håper jeg. Det som er rett for deg er ikke nødvendigvis rett for andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sannheten vil jeg si. jeg mistet min mor for et halvt år siden jeg lå i senga i 2 mnd, orket ikke noe, var 6mnd på vei da, måtte ta meg sammen for barnet skyld, hvis man virkelig opplever noe slik orker man ikke og sitte på nett

Anonymkode: d162d...497

Likevel unødvendig.... 

Vi er alle forskjellige og takler ting på hver vår måte. For henne er det kanskje et pusterom, et sted å få omtanke i en vanskelig stund. Få høre fra andre som har opplevd det samme. 

Anonymkode: 1695c...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sannheten vil jeg si. jeg mistet min mor for et halvt år siden jeg lå i senga i 2 mnd, orket ikke noe, var 6mnd på vei da, måtte ta meg sammen for barnet skyld, hvis man virkelig opplever noe slik orker man ikke og sitte på nett

Anonymkode: d162d...497

Oj, det må være fantastisk å være den ene personen som er fasiten for alle andre... Eller nei, det var vel helt feil og hi sin reaksjon er like virkelig som din reaksjon!

Anonymkode: 2a6c6...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sannheten vil jeg si. jeg mistet min mor for et halvt år siden jeg lå i senga i 2 mnd, orket ikke noe, var 6mnd på vei da, måtte ta meg sammen for barnet skyld, hvis man virkelig opplever noe slik orker man ikke og sitte på nett

Anonymkode: d162d...497

Er du så dum i virkeligheten som du fremstår her? I så fall er det ganske synd på deg...

Anonymkode: 3d243...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er hun død 💔

Anonymkode: a72e1...6b8

Sender deg alle klemmer jeg har❤️

Anonymkode: c0a96...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er brutalt. Livet føles av og til fullstendig urettferdig. For deg føles det akkurat nå helt j**lig. Prøv likevel å finne styrke i at dette er noe svært mange før deg har gjennomgått, selv om det kanskje føles meningsløst nå. Uansett sender jeg over en varm klem. Gi deg selv lov til å sørge, bruk nettverket ditt for alt det er verdt nå i den første aller vondeste tiden. 

Anonymkode: d6844...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem ❤️

Håper det går bra med deg framover og at du får tid til å sørge og har gode folk rundt deg. ❤️😢😢

Anonymkode: 916f7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvis du har det så ille,hadde du neppe orket og sitte på datan

Anonymkode: d162d...497

Tull. 

Anonymkode: 72aec...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...