Gå til innhold

Cola Zero har blitt «Coca Cola uten sukker»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette? Jeg hater det. Cola Zero var jo liksom en greie, kult, og lett å se forskjell på flaskene. Nå er de jo nesten like så tar jo fader meg feil hele tida. Synes den ikke er så god lenger heller, men smaken skal vel ikke være endret. Jeg bytter til Pepsi Max. Hvorfor måtte de kjipe ned zero’en?

Anonymkode: 76812...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke de nye boksene jeg heller, for de er for lik vanlig cola som jeg drikker. Jeg kan ikke fordra sukkerfri cola, og har tatt med meg feil i farten, utrolig irriterende

Anonymkode: 461da...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker akkurat det samme. De er litt like, men gidder man å lese så slipper man å ta feil😉 Cola zero er mye bedre enn pm😁

Anonymkode: c2083...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler absolutt ikke den smaker det samme som zero. Muligens bare psykologisk, men jeg klarer ikke føle at det er det samme. Smaker mer som cola light....

Anonymkode: ebf24...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler absolutt ikke den smaker det samme som zero. Muligens bare psykologisk, men jeg klarer ikke føle at det er det samme. Smaker mer som cola light....

Anonymkode: ebf24...2df

Kun psykisk😉 Cola light er heslig🤢

Anonymkode: c2083...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler absolutt ikke den smaker det samme som zero. Muligens bare psykologisk, men jeg klarer ikke føle at det er det samme. Smaker mer som cola light....

Anonymkode: ebf24...2df

De har endre på etiketten, ikke innholdet..

Anonymkode: 28ed9...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Smaker akkurat det samme. De er litt like, men gidder man å lese så slipper man å ta feil😉 Cola zero er mye bedre enn pm😁

Anonymkode: c2083...0fc

Såå enig. Er helt det samme innholdet som før og myyye bedre enn max for max smaker alt for søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Love my kidz skrev:

Såå enig. Er helt det samme innholdet som før og myyye bedre enn max for max smaker alt for søtt. 

Pepsi max smaker parfyme. Synes ikke det smaker søtt, det smaker sånn som vaskemiddel lukte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...