Gå til innhold

Hvilken høstjakke har du til barnet ditt (mellom 3-6år)🧥


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finner ikke linken. 4,5 år. Kjøpte Helly Hansen- jakke. 799kr. Kan bruke den frem til vinterdressen må på. 

Anonymkode: de5e9...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 år. En tykk Bergans fleecejakke som er kjekk når det ikke er nedbør. Og en polarn o pyret skalljakke. Kan betale rundt 600 for en jakke om jeg ikke finner på tilbud, men det er litt fordi lillesøster kan arve også. Blir nok ikke mye rosa på yttertøyet hennes, nei😉

Anonymkode: a19d6...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

4,5 år. En tykk Bergans fleecejakke som er kjekk når det ikke er nedbør. Og en polarn o pyret skalljakke. Kan betale rundt 600 for en jakke om jeg ikke finner på tilbud, men det er litt fordi lillesøster kan arve også. Blir nok ikke mye rosa på yttertøyet hennes, nei😉

Anonymkode: a19d6...f26

Og bruker også en vindfleecejakke fra Stormberg som vi er kjempefornøyd med, brukt den i ca 1,5 år faktisk. 

Anonymkode: a19d6...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softshelljakke fra Reima. Har ikke link siden jeg kjøpte den på -40% i sommer, tror jeg betalte ca 500,-.

Anonymkode: 89eb0...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wheat og Didrikson (tvillinger på 4). Kjøper omtrent alle barneklær på salg. Disse var på 40 og 70%, greit siden jeg også har et tredje barn å kle 👍🏻

Anonymkode: 2e3a5...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...