Gå til innhold

Korte menn er ikke MENN☄️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

JEG liker menn som er høyere enn meg, kunne aldri vert sammen med en mann som er lavere. Og jeg er 178 selv. Samboeren min er perfekt høyde til meg. 188 høy. Men det er vel opp til hver enkelt hva de foretrekker selv. Menn som er lave kan være manndige uansett men jeg faller ikke for de. 

Sikkert mange menn som tenker dette om damer også, att de vil ha en dame som er lavere enn de selv, har ivertfall jeg fått høre mange ganger. 

Anonymkode: 5a1af...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid falt for - og er gift med en ganske lav mann. Selv er jeg ganske høy , så det er egentlig litt rart. Kanskje bare tilfeldig,  for det er personligheten jeg faller for, liker godt intelligente menn 😍

Anonymkode: af6c2...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 5 cm høyere enn meg, 174 cm. Han er kjekk og har et sympatisk utseendet. Jeg tiltrekkes også av høyere menn, men er glad min er sånn passe høy, ellers så hadde han vært for høy på seg selv 😁 Synes han allerede får for mye oppmerksomhet fra andre damer

Anonymkode: 6bf25...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen jeg har vært sammen med, som var mest mann, han var bare 162 cm høy. Men for en sexy manne mann. Og han dro damer som noe annet rart.

Anonymkode: 52e6f...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...