Gå til innhold

Dere som har en mann på 41,5 år. Hvor lang er han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min er bare 37, men allerede 201 cm. Stikker ut av senga...

Anonymkode: 0d9e8...401

LOL. Stikker ut av senga. Stakkars da. Sover han med sokkene på da?

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

LOL. Stikker ut av senga. Stakkars da. Sover han med sokkene på da?

Anonymkode: 1c954...ca3

Nei, han er heldigvis ganske varm av seg så det går bra. Hvis det er veldig kaldt på vinteren krøller han seg sammen til en ball for å få plass under dyna.

Anonymkode: 0d9e8...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, det var stort. Hvor kjøper du klær til han?

Anonymkode: 1c954...ca3

Ikke meg du spurte men jeg har også en mann på 190. Kjøper klær på HM men synes det er så dårlig utvalg. Alt er liksom så kjedelig. Er på utkikk etter en Lightning McQuenn pysjamas til bursdagen hans, men finner ingenting i hans størrelse. Noen som har noen tips? Helst sånn hel pyjamas, ikke todelt, da han er så fæl til å dra ned buksa og fikle med lillemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Darwinia:-) skrev:

Ikke meg du spurte men jeg har også en mann på 190. Kjøper klær på HM men synes det er så dårlig utvalg. Alt er liksom så kjedelig. Er på utkikk etter en Lightning McQuenn pysjamas til bursdagen hans, men finner ingenting i hans størrelse. Noen som har noen tips? Helst sånn hel pyjamas, ikke todelt, da han er så fæl til å dra ned buksa og fikle med lillemann.

Leeeeeeer. 😂😂😂

Fikle med lillemann. 😂😂😂 Det får min beskjed om å gjøre når han er alene. Han får selvsagt aldri være alene, han er jo så liten (1.75) i tillegg slipper jeg å bekymre meg for utroskap hvis jeg følger med slik. 

Synes du bør si i fra på en vennlig og bestemt måte at det ikke er OK. Blir han sur så får du bare behandle det som ordinær trass. 

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er litt dårlig å gjøre narr av de som er bekymret for barnets vekst. For liten lengdevekst kan faktisk være et tegn på sykdom/at noe er galt, og det kan ikke sidestilles med en voksen person. Skjønner at dette skulle være morsomt, og poenget er at alle er forskjellige osv, men likevel. Jeg har aldri skrevet her inne om det, men jeg har selv vært bekymret for barnets vekst. Det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: 6d561...284

Men, kjære vene! Det handler da ikke om å gjøre narr av mødre, ikke fra min side ihverfall. Å bekymre seg for veksten til barn er jo helt normalt. Men ved å ta noe helt normalt og vri bittelitt på det får man noe som er morsomt. Dvs. frem til enkelte kommer og lager full krenkefest. Hvis man leter godt nok finner man fornærmelser og krenkelser i absolutt alt!

FOR ET LIV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...