Gå til innhold

Dere som har en mann på 41,5 år. Hvor lang er han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er 42,3 år, men liten for alderen, så jeg svarer likevel. 

Han er 173, men frisk og fin og helsesøster er fornøyd. Han er perfekt som han er💕💕

Anonymkode: 3fd2b...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min er 42,3 år, men liten for alderen, så jeg svarer likevel. 

Han er 173, men frisk og fin og helsesøster er fornøyd. Han er perfekt som han er💕💕

Anonymkode: 3fd2b...d2f

Sitter han i beltestol eller bakovervendt i bilen? 

Har nylig snudd min nå. Han klagde så fælt.

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er 190, syns det er så ille at han ikke passer i beltestolen :(
Han sier det gjør vondt når hodet krasjer i taket.

Noen som vet om en kabriolet som er 7-seter, det hadde hjulpet veldig

Anonymkode: 3b968...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mangler 10 dager på å runde 41,5 år, men svarer likevel. Etter nylig utført passbestilling ble det klart at han i stedet for å vere 1.87 faktisk er bare 1.83. Jeg føler meg lurt etter snart 10 års samliv med en jeg trodde var høy og mørk. Så feil kan man ta....

Anonymkode: d0551...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min er 190, syns det er så ille at han ikke passer i beltestolen :(
Han sier det gjør vondt når hodet krasjer i taket.

Noen som vet om en kabriolet som er 7-seter, det hadde hjulpet veldig

Anonymkode: 3b968...74d

Oi, det var stort. Hvor kjøper du klær til han?

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han mangler 10 dager på å runde 41,5 år, men svarer likevel. Etter nylig utført passbestilling ble det klart at han i stedet for å vere 1.87 faktisk er bare 1.83. Jeg føler meg lurt etter snart 10 års samliv med en jeg trodde var høy og mørk. Så feil kan man ta....

Anonymkode: d0551...8cb

Helt vanlig det, min sa han var 1.79. Er bare 1,75. 

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, det var stort. Hvor kjøper du klær til han?

Anonymkode: 1c954...ca3

Du svigermor fostret han før meg, så sender henne penger og så fikser hun det 

Anonymkode: 3b968...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du svigermor fostret han før meg, så sender henne penger og så fikser hun det 

Anonymkode: 3b968...74d

Genialt. 

Anonymkode: 1c954...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er bare 31,5, men han er 181!😮 Vet ikke hvor dette vil ende, men svigermor var et godt tips!👌

Min sitter bakovervendt fremdeles, jeg har løst det ved å ta vekk sete fremme, og vært litt oppfinnsom, funker fjell! Tror jeg.. 

Anonymkode: dac7f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er straks 39 år, og er 175 cm høy. Han er litt lav, men har fulgt sin egen vekstkurve fint frem til han var rundt 34 år :) Etter dette ser det ut til at han har vokst en del i bredden, men ikke i høyden :( Jeg gir han sunn middag hver dag, men han er litt kresen på grønnsaker. Han kan være veldig vrang når det kommer til frokost da. Må innrømme at jeg ofte har mer enn nok med å få han opp og påkledd om jeg ikke skal ta den kampen også. Har vurdert å få litt veiledning hos helsesøster rundt dette, for han har ganske tydelig mage nå. Tror han er litt redd for å bli mobbet pga dette om han dusjer med de andre etter trening. 

Anonymkode: 395d0...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min er 42,3 år, men liten for alderen, så jeg svarer likevel. 

Han er 173, men frisk og fin og helsesøster er fornøyd. Han er perfekt som han er💕💕

Anonymkode: 3fd2b...d2f

Min er også 173 og han er 42 år og 7 mnd. Er det den høyden de har i den alderen?

Anonymkode: be71a...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 43, men såklart fortsatt i barnehagen da. Han er 185 cm lang, du kan jo tro det ser litt snålt ut der han løper rundt klatrestativer og husker med alle de andre en-meterlange barna. 

Han sliter litt med å få stablet bena sine opp i sandkassen. 

Vi kjører helst vogn til barnehagen, han blir så bilsyk - jeg drar han på akebrett om vinteren. Dere kan tro det er tungt nå søsteren hans er med også: hun er 173 og ganske så tung nå 😯

Anonymkode: dfa62...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OY! Så høye menn dere har! Min man er bare 1.70! Bør jeg bli bekymret? Nå skal det sies at han bare er 34 år enda da, så litt yngre enn deres menn, men ble litt urolig likevel kjente jeg! Tenker dere jeg børr ringe fastlegen å bestille time?

Allmentilstanden hans er bra. Spiser Sundt og godt og trener 3-4 ganger i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt dårlig å gjøre narr av de som er bekymret for barnets vekst. For liten lengdevekst kan faktisk være et tegn på sykdom/at noe er galt, og det kan ikke sidestilles med en voksen person. Skjønner at dette skulle være morsomt, og poenget er at alle er forskjellige osv, men likevel. Jeg har aldri skrevet her inne om det, men jeg har selv vært bekymret for barnets vekst. Det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: 6d561...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 1.97. Langt over gjennomsnittet selvsagt, men helsesøster sier at så lenge han følger sin egen kurve er det ok. I det siste har jeg en mistanke om at vekstkurven også begynner å bli over gjennomsnittet. Så jeg er flittig med å få han ut og i aktivitet, uansett vær. Problemet er å få parkdress som er stor nok. Og svigermor er død, så ingen hjelp å få derfra heller. 

Anonymkode: e0f5b...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min er 1.97. Langt over gjennomsnittet selvsagt, men helsesøster sier at så lenge han følger sin egen kurve er det ok. I det siste har jeg en mistanke om at vekstkurven også begynner å bli over gjennomsnittet. Så jeg er flittig med å få han ut og i aktivitet, uansett vær. Problemet er å få parkdress som er stor nok. Og svigermor er død, så ingen hjelp å få derfra heller. 

Anonymkode: e0f5b...32b

Vektkurve skulle det være

Anonymkode: e0f5b...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ulenissen skrev:

OY! Så høye menn dere har! Min man er bare 1.70! Bør jeg bli bekymret? Nå skal det sies at han bare er 34 år enda da, så litt yngre enn deres menn, men ble litt urolig likevel kjente jeg! Tenker dere jeg børr ringe fastlegen å bestille time?

Allmentilstanden hans er bra. Spiser Sundt og godt og trener 3-4 ganger i uken...

Ville vært bekymret ja. 170cm er samme lengde som mange av gutta på 13år. Du er sammen med ett barn!

Anonymkode: 9c61e...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville vært bekymret ja. 170cm er samme lengde som mange av gutta på 13år. Du er sammen med ett barn!

Anonymkode: 9c61e...cd0

Men jeg er bare 1.53, hva gjør jeg når jeg har byttet han ut med en på 1.90 da? Finnes det sammenleggbare krakker? Så kan jeg ha i veska dersom jeg vil ha meg et kyss...

Anonymkode: 216e2...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere det med spilletid? Min sitter oppe å spiller ps4 til langt på kvelden, kansje jeg må innføre spilletid... 

Anonymkode: 714c5...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er litt dårlig å gjøre narr av de som er bekymret for barnets vekst. For liten lengdevekst kan faktisk være et tegn på sykdom/at noe er galt, og det kan ikke sidestilles med en voksen person. Skjønner at dette skulle være morsomt, og poenget er at alle er forskjellige osv, men likevel. Jeg har aldri skrevet her inne om det, men jeg har selv vært bekymret for barnets vekst. Det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: 6d561...284

Seriøst? Greit nok at det er inn å bli krenket men...

Som du ser i tråden er høyden på voksne her svært ulik, og det er den også på barn! Så trådene som blir laget i hytt å pine om hvor høy er deres .., har ikke mening! Her er både jeg og mannen under gjennomsnittet av voksne av vårt kjønn, således er også våre barn mindre enn de aller fleste av dine gjevnaldrende!

dersom veksten er urovekkende liten, er det helsepersonell som skal kontaktes, ikke en ukjente folk på et forum!

Anonymkode: 216e2...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...