Gå til innhold

Desperat her! Hjelp meg, er blitt gravid med sønnens kompis :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Samvittighet? Vet du hva det ordet betyr, sånn egentlig? Du holder kjeft. Vær grei å gjøre det samme her inne. 

Anonymkode: 685ce...7dd

Hva i himlens navn er dette for oppførsel ?  Hun har vel akkurat samme rett til å ytre seg som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han blir bare lei seg . Skån han for dette. Hjernen hans er ikke ferdigutviklet,  men det er din. Mener ikke å være tett, men det er sant. Han er Så ung, du er voksen. 

Anonymkode: 045d4...83a

Hva snakker du om? Han er voksen, han også. Forventer du ingenting av menn, hvorfor skal han få lov til å bruke snoppen, men ikke hodet?

Anonymkode: 43d76...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han blir bare lei seg . Skån han for dette. Hjernen hans er ikke ferdigutviklet,  men det er din. Mener ikke å være tett, men det er sant. Han er Så ung, du er voksen. 

Anonymkode: 045d4...83a

Blir lei seg!! Er du helt blåst? Dette er ikke en femåring!

Anonymkode: 43d76...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre her var det mye umodne svar. Ikke drep hans barn, skån han, stakkars han har en umoden hjerne. Syke folk her inne. 

Abort og holde kjeft hadde jeg gått for. 

Synes det er helt OK å ha et seksuelt forhold til en på 23 når man er 43 selv, begge er lovlige og vil. At det er kompisen til sønnen er litt respektløst, men igjen, dette er noe dere har villet. Både sønnen og kompisen vil overleve å vite dette. Verre er det med bygdedyret om dette kommer ut. Jeg hadde holdt kjeft kun for å redde mitt eget skinn. 

Anonymkode: 8d9e1...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Brave1 skrev:

Han er ikke for ung. Hva med menn på 40 som blir sammen med jenter på 23.

Like vannvittig spør du meg...

Jeg er 44 år selv, og har en sønn på snart 20. Å skulle være sammen med noen på den alderen er helt på viddene i min verden. De er morsomme, for all del, og fine og snakke med på mange måter, men som kjæreste.....

Anonymkode: 106ed...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva snakker du om? Han er voksen, han også. Forventer du ingenting av menn, hvorfor skal han få lov til å bruke snoppen, men ikke hodet?

Anonymkode: 43d76...766

Akkurat i dette tilfelle har han ikke noe han skulle sakt. Det er bare hi som bestemmer om det blir abort eller barn. Hva er så poenget med å fortelle det til faren? Han kan ikke overta svangerskapet uansett.

Hvis hi vil beholde barnet må hun selvfølgelig fortelle det til elskeren slik at han kan stille opp som får, men så lenge hun har bestemt at det ikke blir noe barn vil det ikke være noen andre som tjener på at hun sier noe enn hun selv.

I tillegg må hun også ta med i beregningen gen at om hun forteller dette til noen så kommer "alle" til å få vite det.

Anonymkode: a022f...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herre her var det mye umodne svar. Ikke drep hans barn, skån han, stakkars han har en umoden hjerne. Syke folk her inne. 

Abort og holde kjeft hadde jeg gått for. 

Synes det er helt OK å ha et seksuelt forhold til en på 23 når man er 43 selv, begge er lovlige og vil. At det er kompisen til sønnen er litt respektløst, men igjen, dette er noe dere har villet. Både sønnen og kompisen vil overleve å vite dette. Verre er det med bygdedyret om dette kommer ut. Jeg hadde holdt kjeft kun for å redde mitt eget skinn. 

Anonymkode: 8d9e1...346

Heilt samd med dette. De var begge kåte og lyst på kvarandre. Heilt greitt. Men hald aborten hemmeleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her! Jeg holder da bare kjeft, og sier ingenting til han. Dere har nok rett, skaden er skjedd og det vil ikke utgjøre noen positiv forskjell å fortelle det. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her! Jeg holder da bare kjeft, og sier ingenting til han. Dere har nok rett, skaden er skjedd og det vil ikke utgjøre noen positiv forskjell å fortelle det. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Hei du!

Jeg tenker som flere andre (innimellom mange rare svar du har fått😉), at dersom du har bestemt deg for abort bør du holde det for deg selv. 

Dette mener jeg fordi så lenge du har tatt avgjørelsen, har han faktisk ingenting han skulle ha sagt. Det du risikerer om du forteller det, er å måtte ta vare på en superstresset elsker, samtidig som du må ta vare på deg selv. Du risikerer også at andre får vite det, bla din sønn. Han vil kanskje føles seg sviktet av både deg og sin kamerat. Nei, jeg tenker det blir mye styr å fortelle elskeren om graviditeten!

Når det kommer til peset du har fått angående alderen din og elskeren din, tenker jeg at det er helt OK! Dere ER begge voksne. I fremtiden ville jeg likevel ha styrt unna ungenes venner😉.

Lykke til hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 14.31, Anonym bruker skrev:

Hva trenger du hjelp til? 

Selvsagt sier du ingenting. Du er da ikke helt blåst?

Anonymkode: 1dfa1...9cd

Sikker på det?😂😂😂

Anonymkode: c1c9f...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her! Jeg holder da bare kjeft, og sier ingenting til han. Dere har nok rett, skaden er skjedd og det vil ikke utgjøre noen positiv forskjell å fortelle det. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Du trenger ikke å skamme deg for at du har sex med en på 20 årene. Når mannfolka kan gå på ei i samme alder og ingen ser rart på han eller blir snakket styggt om hvorfor kan ikke vi kvinner også få lov til å kose oss litt også. Men det er bare kvinner som ser ned på andre kvinner.  Mannfolk bryr seg ikke om du er sammen med en som er mye yngre enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 14.09, Anonym bruker skrev:

Hva skal vi hjelpe deg med? Hjernetransplantasjon?

Anonymkode: 7c343...d0b

Hahahah😂😂

Anonymkode: 6b1b7...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville fortalt ham det jeg slik at det kan bli en tankevekker om å bruke bedre prevensjon. Gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: 2cece...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Brave1 skrev:

Du trenger ikke å skamme deg for at du har sex med en på 20 årene. Når mannfolka kan gå på ei i samme alder og ingen ser rart på han eller blir snakket styggt om hvorfor kan ikke vi kvinner også få lov til å kose oss litt også. Men det er bare kvinner som ser ned på andre kvinner.  Mannfolk bryr seg ikke om du er sammen med en som er mye yngre enn deg. 

Selvsagt blir det snakket om patetiske menn som går på barnerov og prøver å gjenvinne sin tapte ungdom og sin svinnende potens ved å hekke på tjueåringer på alder med deres egne barn. De er jo latterlige - og blir ledd av.

Anonymkode: 7c343...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 10.02, Anonym bruker skrev:

Akkurat i dette tilfelle har han ikke noe han skulle sakt. Det er bare hi som bestemmer om det blir abort eller barn. Hva er så poenget med å fortelle det til faren? Han kan ikke overta svangerskapet uansett.

Hvis hi vil beholde barnet må hun selvfølgelig fortelle det til elskeren slik at han kan stille opp som får, men så lenge hun har bestemt at det ikke blir noe barn vil det ikke være noen andre som tjener på at hun sier noe enn hun selv.

I tillegg må hun også ta med i beregningen gen at om hun forteller dette til noen så kommer "alle" til å få vite det.

Anonymkode: a022f...dc9

Nettopp. 

Anonymkode: 045d4...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt blir det snakket om patetiske menn som går på barnerov og prøver å gjenvinne sin tapte ungdom og sin svinnende potens ved å hekke på tjueåringer på alder med deres egne barn. De er jo latterlige - og blir ledd av.

Anonymkode: 7c343...d0b

Javel, men allikevel ikke halvparten så mye tyn som vi får av andre damer.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville fortalt ham det jeg slik at det kan bli en tankevekker om å bruke bedre prevensjon. Gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: 2cece...057

Nettopp. Ville til og med sagt jeg ville beholde, bare for å skremme han litt. Så bruker han kanskje prevensjon neste gang hav vil pule uten å bli far.

Han er tross alt heldig. Ikke alle jenter og kvinner vil ta abort.

Anonymkode: 77ab5...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Ville til og med sagt jeg ville beholde, bare for å skremme han litt. Så bruker han kanskje prevensjon neste gang hav vil pule uten å bli far.

Han er tross alt heldig. Ikke alle jenter og kvinner vil ta abort.

Anonymkode: 77ab5...809

Er ikke det litt ondskapsfullt med tanke på at det kan være en årsak til at han har sex uten kondom? Kan hende han ønsker barn med HI. Hva gjør hun da, hvis han blir kjempe glad og ser muligheten til å kunne bli pappa? 

Anonymkode: 91379...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle innspill. Jeg har som flertallet her, bestemt meg for å ikke fortelle. Det er i grunnen soleklart, når man bare får tenkt seg litt om. Hodet var ikke helt på plass etter jeg hadde tatt testen, og jeg var veldig forvirret. 

Jeg sier ingenting, mest fordi jeg ikke vil ha flere barn. Og i alle fall ikke i den alderen jeg er i nå. Dessuten er jeg veldig redd for at noen skal få rede på dette, inkludert min sønn. Så jeg tar ingen sjanser. Har bestilt time hos legen nå, så jeg håper dette er relativt fort overstått. Beklager hvis jeg virker kynisk, men tanken på en baby gjør meg helt dårlig! 

HI

Anonymkode: 21cb7...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...