Gå til innhold

Desperat her! Hjelp meg, er blitt gravid med sønnens kompis :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du sier selvfølgelig ingenting til han!! Han er ung og du bør ta ansvar for å ikke gi han en sånn hemmelighet å bære på. Ta abort og snakk ALDRI med noen om det. 

Jeg hadde glatt ligger med en 22-åring om det var i tenningsmønsteret mitt. Fordømmer deg ikke. Men, han trenger ikke å vite det. Det er altfor mye for han å bære på lenge før han egt er moden nok til å forstå hva det innebærer. Hva om han plutselig blir veldig emosjonell og helst vil beholde det? Nei, det er bare leit å vite. 

Gjør det rette, ta abort og ikke si noe. 

Anonymkode: 0927e...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo han er for ung! Det er derfor dette er strengt hemmelig. Og jeg akter så absolutt å ta abort. Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke si det til ham. 

HI

Anonymkode: 21cb7...b48

Hva tjener det til at han får vite det, når du alikevel er bestemt på abort? Da er det kun for å lette din egen samvittighet.

Anonymkode: 781ef...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, mjøshild skrev:

Er du sikker på at det er samme HI ?   Jeg liker selv (mye) yngre menn, så jeg skal ikke moralisere. Men sønnens kompis..... Hallo !   Men som de fleste andre her, tror jeg det bare er oppspinn. Oppmerksomhetsugen og kjeder deg.

Så klar er jeg sikker på at HI er HI i andre tråden. Men, jeg påstår ikke at disse to HI’ene er den samme. Det jeg derimot stusser på er at HI i andre tråden heies frem, mens HI i denne tråden får høre hun er for gammel for elskeren...

Anonymkode: 91379...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klar er jeg sikker på at HI er HI i andre tråden. Men, jeg påstår ikke at disse to HI’ene er den samme. Det jeg derimot stusser på er at HI i andre tråden heies frem, mens HI i denne tråden får høre hun er for gammel for elskeren...

Anonymkode: 91379...4bc

Du skjønner vel at det er mange forskjellige folk her inne som svarer. Men uansett, så er det bare et svar her i tråden som sier at han er for ung

Anonymkode: 781ef...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner vel at det er mange forskjellige folk her inne som svarer. Men uansett, så er det bare et svar her i tråden som sier at han er for ung

Anonymkode: 781ef...e4e

Jeg er sikkert en av de det siktes til som " heier henne frem" i den andre tråden. Jeg sier ingenting om alderen, men at det er sønnens kompis. DET blir bare for dumt !  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I den andre tråden som ligger her så heies hi frem ift å inngå ett sexuelt forhold til en som er 20 år yngre enn seg. 

Anonymkode: 91379...4bc

Ja, det er ikke det som er problemet her. Men man holder seg unna kompisen til sønnen sin..

Anonymkode: be838...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ikke det som er problemet her. Men man holder seg unna kompisen til sønnen sin..

Anonymkode: be838...5d1

På samme måte som man ikke ligger med sin bestevenninne får- bare at dette er enda verre.

Anonymkode: 7c343...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at dette er tull ?  Jeg har hørt om et tilfelle der dette faktisk skjedde. Moren var nærmere 50, og sjansen for graviditet var nærmere 0. Men på grunn av yngre sæd, og sterkere "svømmere", så ble hun faktisk gravid med sønnens kamerat på 27 etter et engangsligg i fylla. 

Så vidt jeg vet tok hun abort. Dette er bare noe jeg har hørt om, ingen jeg kjenner personlig .

 

Anonymkode: 7803b...ae2

Du vet ikke om sønnen fikk greie på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sier selvfølgelig ingenting til han!! Han er ung og du bør ta ansvar for å ikke gi han en sånn hemmelighet å bære på. Ta abort og snakk ALDRI med noen om det. 

Jeg hadde glatt ligger med en 22-åring om det var i tenningsmønsteret mitt. Fordømmer deg ikke. Men, han trenger ikke å vite det. Det er altfor mye for han å bære på lenge før han egt er moden nok til å forstå hva det innebærer. Hva om han plutselig blir veldig emosjonell og helst vil beholde det? Nei, det er bare leit å vite. 

Gjør det rette, ta abort og ikke si noe. 

Anonymkode: 0927e...8e3

Hvis en mann på 22-23 år er for ung og umoden til å forstå hva en abort innebærer, burde han kanskje ikke ha ubeskyttet sex, eller??? 

Er ikke en vårkåt 17-åring det er snakk om altså, men en som snart er i midten av 20-årene.

Har ingen formening om HI skal si noe eller ikke, men ditt argument holder ikke mål.

Anonymkode: 0f8c1...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dette bli en wake-up-call til deg selv. Du er en moden kvinne som bør holde deg unna sønnens kompiser. Du kan ha sex med unge menn, men sønnens venner - nix.

Ta abort og hold kjeft om det. Finn deg andre å leke med.

Anonymkode: da014...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skal hun ikke si noe til han? Han er da voksen, og har gått inn i et forhold med åpne øyne! Han skal da ikke skånes for noe som om han er et barn!

Så typisk at kvinnen skal bære ansvaret alene, skjønner dere egentlig hva dere sier?

Anonymkode: 43d76...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at du skal avslutte svangerskapet ville heg holdt dette hemmelig. Ikke fordi pappaen er for ung til å vite noe, men fordi jeg ikke ville at min sønn skulle vist noe. Plutselig trenger pappaen å lette på trykket også vet alle om både forholdet og graviditeten. Så for din sønns del ville jeg holdt kjeft og avsluttet forholdet.

Anonymkode: 24ff8...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mjøshild skrev:

Du vet ikke om sønnen fikk greie på det ?

Nei, det vet jeg dessverre ikke noe om.

Anonymkode: 7803b...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har sønnen din en venn som heter Vidar...? 

Anonymkode: e8b55...aeb

Det er HI du spør nå sant ? Ikke meg.

Anonymkode: 7803b...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kommer sikkert til å miste uansett siden du er så gammel 

Anonymkode: d437c...b93

Hva feiler det sånne bedritne mennesker som du?

Anonymkode: 781ef...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Regner med dette er kødd?

Om ikke tar du abort og holder kjeft om det, hadde brudd med den elskeren også, han er for ung for deg....

Anonymkode: 106ed...188

Han er ikke for ung. Hva med menn på 40 som blir sammen med jenter på 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva feiler det sånne bedritne mennesker som du?

Anonymkode: 781ef...e4e

Ja, det lurer jaggu jeg og på.  Enkelte MÅ bare tråkke andre ned i dritten for å hevde seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo han er for ung! Det er derfor dette er strengt hemmelig. Og jeg akter så absolutt å ta abort. Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke si det til ham. 

HI

Anonymkode: 21cb7...b48

Samvittighet? Vet du hva det ordet betyr, sånn egentlig? Du holder kjeft. Vær grei å gjøre det samme her inne. 

Anonymkode: 685ce...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg synes det er ille å gjøre det uten å fortelle noe. Jeg er sikker på at han heller ikke ønsker å ha noe barn, så det er ikke det. 

Anonymkode: 21cb7...b48

Han blir bare lei seg . Skån han for dette. Hjernen hans er ikke ferdigutviklet,  men det er din. Mener ikke å være tett, men det er sant. Han er Så ung, du er voksen. 

Anonymkode: 045d4...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...