Gå til innhold

Spørsmålsrunde :)


Drømmen123

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Hvor "gamle" er dere? Har dere barn fra før (evt. hvor mange)? Hvor lenge har dere prøvd å bli gravid?

Jeg og samboeren min er 30 år og har ingen barn fra før. Vi har nå prøvd aktivt i ca. 6-7 måneder. Vi har i perioder prøvd tidligere også, men fordi vi har vært mye borte fra hverandre, så har vi ikke hatt mulighet til å prøve i like stor grad som nå. 

Gleder meg til å høre fra dere :) Fyr gjerne løs med flere spørsmål ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Drømmen123 skrev:

Gratulerer så mye :D 

Ønsker dere lykke til på veien mot en spire 😉 Håper det klaffer for dere også snart!!

dere har så mye å glede dere til😃💕

Anonymkode: 2d11a...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Jeg er 'back in the game' igjen, og føler meg nesten litt forhistorisk! 😂 Er 38 år selv, og min kjære er litt eldre. Jeg har et herlig barn fra før, men det har ikke han. Han ønsker seg så sårt et barn, har gjort det hele livet, og det er nok hovedmotivasjonen til at vi er her nå og gir det et forsøk - på tross av høy alder, med alt det innebærer. Må innrømme det er litt terrifying, men veldig moro også. Positiv holdning er absolutt viktig. Har vært prøvere i 8 måneder.

Ønsker alle her masse, masse lykke til! ❤️

Endret av Natteskriver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Natteskriver skrev:

Så koselig!

Jeg er 'back in the game' igjen, og føler meg nesten litt forhistorisk! 😂 Er 38 år selv, og min kjære er litt eldre. Jeg har et herlig barn fra før, men det har ikke han. Han ønsker seg så sårt et barn, har gjort det hele livet, og det er nok hovedmotivasjonen til at vi er her nå og gir det et forsøk - på tross av høy alder, med alt det innebærer. Må innrømme det er litt terrifying, men veldig moro også. Positiv holdning er absolutt viktig. Har vært prøvere i 8 måneder.

Ønsker alle her masse, masse lykke til! ❤️

Så spennende ❤️ Jeg er like spent hver mnd. Håper det klaffer for oss alle veldig snart. Hvor hen i syklusen er du nå? Og hvor lang syklus har du? :) Selv er jeg på dag 16 av 25. Tror jeg hadde eggløsning rundt dag 11. IKM er 1. oktober :) 

Takk :D Masse lykke til dere også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...