Gå til innhold

Ola (22) kjøpte sex i Danmark: – Mange er glad for at jeg så ærlig 


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På ‎30‎.‎08‎.‎2018 den 0.44, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at en sex-surrogat ikke nødvendigvis trenger å bruke kjønnsorganet sitt. Berøring, massasje, omtanke og så hjelpemidler til stimulering av selve kjønnsorganet. Altså hud mot hud, men ikke selve samleiet. 

Eller kort fortalt, en "runketur" som det heter blant de gateprostituerte.

Anonymkode: 59967...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎30‎.‎08‎.‎2018 den 15.12, Anonym bruker skrev:

Du må huske på at når du gir rettigheter til en gruppe, tar du rettigheter fra en annen.

Nei. En rettighet trenger ikke å innebære at noen får noe. Da blir ingenting tatt fra andre. Eksemplifiser.  

Retten til å leve ut sin seksualitet på egne premisser blir fratatt den som selger sex. Det er de betalende kundenes premisser som gjelder. Vil de suges, må den prostituerte suge. Vil de bæsje i bleier og daskes etterpå, vel, da er det det som er oppdraget. Å selge seksuelle tjenester ligner ikke i det hele tatt på betalt "elskov". Noen her virker latterlig naive omkring hvor greit og koselig det liksom skal være. Jeg liker jo å pule, liksom, kan det være noe verre å bare gjøre det samme for penger...? Eh. Ja. For det er faktisk ikke "ditt" samleie som pågår da. Du har solgt det, det er noen andres, og den måten du selv trenger å bekreftes eller tilfredsstilles på, den gjelder ikke.

Anonymkode: 59967...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Retten til å leve ut sin seksualitet på egne premisser blir fratatt den som selger sex. Det er de betalende kundenes premisser som gjelder. Vil de suges, må den prostituerte suge. Vil de bæsje i bleier og daskes etterpå, vel, da er det det som er oppdraget. Å selge seksuelle tjenester ligner ikke i det hele tatt på betalt "elskov". Noen her virker latterlig naive omkring hvor greit og koselig det liksom skal være. Jeg liker jo å pule, liksom, kan det være noe verre å bare gjøre det samme for penger...? Eh. Ja. For det er faktisk ikke "ditt" samleie som pågår da. Du har solgt det, det er noen andres, og den måten du selv trenger å bekreftes eller tilfredsstilles på, den gjelder ikke.

Anonymkode: 59967...000

Alle som selger sin arbeidskraft må fungere på oppdragsgivers premisser i arbeidstiden.

Anonymkode: 40b7b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle som selger sin arbeidskraft må fungere på oppdragsgivers premisser i arbeidstiden.

Anonymkode: 40b7b...47e

Jeg tror du trenger en jobb. Kanskje du kan bli prostituert? Siden du ser så mange fordeler med det, mener jeg.

(Dette er ment (mest) ironisk, i tilfelle du ikke skjønner det.)

Anonymkode: c8849...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som selger sex. Finner menn på en eller annen nettside, møter de og har sex mot betaling. Hun er gift og har barn, er vel som en bi-jobb for henne dette. Men hvordan hun hadde sett på det å ha sex med funksjonshemmede vet jeg ikke.

Anonymkode: c2b03...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg tror du trenger en jobb. Kanskje du kan bli prostituert? Siden du ser så mange fordeler med det, mener jeg.

(Dette er ment (mest) ironisk, i tilfelle du ikke skjønner det.)

Anonymkode: c8849...ac0

For de fleste vil et slikt yrke være uaktuelt. Men for de som selv ønsker det ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: 40b7b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

On 8/31/2018 at 8:40 AM, Anonym bruker said:

Ja, prostitusjon er kun en forlengelse av at menn ser ned på kvinner. Menn som kjøper prostituerte hater kvinner. 

Anonymkode: 10057...03f

Prinsipielt er jeg for at prostitusjon blir tillatt - dagens "salg er lov, kjøp er ikke" og "våre moralregler skal gjelder for deg i utlandet også, selv om det er tillatt i f.eks. Tyskland og Nederland så tar vi deg når du kommer hjem"-bestemmelser hører hjemme på skraphaugen. 

Anonymkode: 40b7b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...