Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #26 Skrevet 20. august 2018 Jepp, størrelsen HAR noe å si!! Anonymkode: 0be4c...11b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #27 Skrevet 20. august 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Virker som om alle menn mener at dette er en sannhet. Samtidig har jeg ikke diskutert saken med en eneste kvinne som har vært av den oppfatningen. Har opplevd flere ganger når jeg har snakket med menn om sex og forklart hva som føles godt, at de har utbrutt "Håhå, så du innrømmer at størrelsen har noe å si??!!" (ikke ordrett alle sammen, men den typen svar), som om jeg har forsnakket meg og sagt noe dumt som jeg nå må benekte veldig. Svarer alltid "Ja, selvsagt. Jeg har aldri sagt noe annet". Da blir de veldig betuttet, og begynner helt tydelig å tenke over egne cm. Ikke så lenge siden jeg leste et innlegg her inne fra en mann som mente at "stor tiss" ikke var noe poeng. Det gjorde ikke noe om hans var liten, så lenge den var "tykk og god" (🤮). Han påstod at alt over 10 cm var bortkastet, fordi kvinner ikke har lengre vaginaer enn som så. Vel, det er feil. Selvsagt handler sex om veldig mye mer enn kjønnsorganer, og det er ikke slik at desto større desto bedre. Men 16 cm er bedre enn 10. Sorry. Anonymkode: 2c499...269 I utgangspunktet er størrelsen bare en liten del av det. Jeg vil heller ha for kort, enn lang. Får fort ubehag ved sex. Samboeren min sin blir litt for stor for meg i omkrets. Selv om lengden er normal. Han tror jeg foretrekker stor negertiss, men det ville vært uaktuelt. Anonymkode: cebf6...193
Eliseflisa Skrevet 20. august 2018 #28 Skrevet 20. august 2018 Dette er noe gutter lærer seg tidlig for at de med små peniser ikke skal føle seg dårligere enn de med store. Det er litt som at vi kvinner lærer at utseende ikke har noe å si, eller at menn liker tykke kvinner. Vi læres opp og ønsker tro det ene og det andre, men så er det ikke sannheten.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #29 Skrevet 20. august 2018 2 hours ago, Anonym bruker said: Og det får de da lov til også. At jeg har preferanser betyr ikke at menn ikke får ha det. Årsaken til at kvinnen føles som en hangar er muligens fordi pikken deres ser ut som en blyant, da vil selvsagt en vagina oppleves som stor. 😊 Anonymkode: aa7bb...e24 Eller at det er omvendt. Pikken er normal, ja sogar diger, men vagina svær som en hangar. Da er det håpløst. Anonymkode: 1a28a...d3a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #30 Skrevet 20. august 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller at det er omvendt. Pikken er normal, ja sogar diger, men vagina svær som en hangar. Da er det håpløst. Anonymkode: 1a28a...d3a Ja, da passer man vel ikke sammen da, om man ikke finner tilfredsstillelse av hverandres kjønnsorganer. Anonymkode: aa7bb...e24
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #31 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Eliseflisa skrev: Dette er noe gutter lærer seg tidlig for at de med små peniser ikke skal føle seg dårligere enn de med store. Det er litt som at vi kvinner lærer at utseende ikke har noe å si, eller at menn liker tykke kvinner. Vi læres opp og ønsker tro det ene og det andre, men så er det ikke sannheten. Er dette et forsøk på et ironisk svar? Anonymkode: 4d69b...5b9
Eliseflisa Skrevet 20. august 2018 #32 Skrevet 20. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette et forsøk på et ironisk svar? Anonymkode: 4d69b...5b9 Nei egentlig ikke. Litt på kanten, men ikke ironisk. Jeg tror det er noe i dette jeg, hvor har menn det ellers fra at størrelsen ikke teller? Jeg tenner ikke av menn med liten penis, og det kjennes ikke på samme måte. Tipper det gjelder de fleste kvinner. Og da trekkes paraleller til hvilke tanker vi kvinner har om menn sine meninger om oss. Innsiden som teller osv.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #33 Skrevet 20. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller at det er omvendt. Pikken er normal, ja sogar diger, men vagina svær som en hangar. Da er det håpløst. Anonymkode: 1a28a...d3a Kjære deg. Vi har alle skjønt at du enten er jomfru (og bitter) eller har tynn, og kanskje også kort penis. Om du føler deg bedre av å si til deg selv og alle andre at det ikke er deg, men kvinnene som har et problem, så er det jo egentlig bare trist. Det vil nok være best for det skakkjørte egoet ditt om du forlater tråden. Vi har alle hørt deg nå. Bla bla bla - alle peniser er store nok, og alle som sier noe annet har hangar-vaginaer, ikke sant? Si det til deg selv du, veslemann. Anonymkode: 9f53b...b82
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #34 Skrevet 20. august 2018 11 minutes ago, Anonym bruker said: Kjære deg. Vi har alle skjønt at du enten er jomfru (og bitter) eller har tynn, og kanskje også kort penis. Om du føler deg bedre av å si til deg selv og alle andre at det ikke er deg, men kvinnene som har et problem, så er det jo egentlig bare trist. Det vil nok være best for det skakkjørte egoet ditt om du forlater tråden. Vi har alle hørt deg nå. Bla bla bla - alle peniser er store nok, og alle som sier noe annet har hangar-vaginaer, ikke sant? Nå legger du også skylden på mannen, fru Hangar. Anonymkode: 1a28a...d3a
graa Skrevet 20. august 2018 #35 Skrevet 20. august 2018 1 hour ago, Eliseflisa said: Nei egentlig ikke. Litt på kanten, men ikke ironisk. Jeg tror det er noe i dette jeg, hvor har menn det ellers fra at størrelsen ikke teller? Jeg tenner ikke av menn med liten penis, og det kjennes ikke på samme måte. Tipper det gjelder de fleste kvinner. Og da trekkes paraleller til hvilke tanker vi kvinner har om menn sine meninger om oss. Innsiden som teller osv. På samme måte som folk egentlig er rasister innvendig, selv om de sier noe annet offentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #36 Skrevet 20. august 2018 Hvorfor skal dere alltid angripe vårt svakeste punkt? Frekke kvinnfolk, får meg nesten til å grine 😥 Anonymkode: fdcbd...38c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #37 Skrevet 20. august 2018 Ikke rart mange menn tar selvmord så fæle kvinnene er her i landet. Anonymkode: 1a28a...d3a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #38 Skrevet 20. august 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå legger du også skylden på mannen, fru Hangar. Anonymkode: 1a28a...d3a Skyld? Ingen har skyld. Men størrelsen har noe å si. Tråden handler om menn som takknemlig tror at om de er under gjennomsnittet store, så er den like god som en større penis. Og slik er det ikke. Søtt av deg å prøve med hersketeknikker, men du får det visst ikke helt til. Artig! Anonymkode: 9f53b...b82
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #39 Skrevet 20. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke rart mange menn tar selvmord så fæle kvinnene er her i landet. Anonymkode: 1a28a...d3a Du kan jo begynne med å henge andre steder enn fora med stor kvinneandel, da. Så slipper du å konfronteres med hvor føle vi er! Der ville jo egentlig gagnet alle! Anonymkode: 9f53b...b82
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #40 Skrevet 20. august 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke rart mange menn tar selvmord så fæle kvinnene er her i landet. Anonymkode: 1a28a...d3a Heldigvis er ikke de som sitter her i "ammetåka" et gjennomsnitt av befolkningen. Anonymkode: fdcbd...38c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #41 Skrevet 20. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Heldigvis er ikke de som sitter her i "ammetåka" et gjennomsnitt av befolkningen. Anonymkode: fdcbd...38c Men det er dem du velger å henge med. Anonymkode: 2c499...269
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #42 Skrevet 20. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men det er dem du velger å henge med. Anonymkode: 2c499...269 Ja, det er de som kommenterer mest på bildene jeg legger ut. Anonymkode: fdcbd...38c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #43 Skrevet 20. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er de som kommenterer mest på bildene jeg legger ut. Anonymkode: fdcbd...38c Minipikk og kun kvinner i ammetåka som kommenterer på bildene dine. Det høres ut som om du har et fett liv. Anonymkode: 2c499...269
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #44 Skrevet 20. august 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Minipikk og kun kvinner i ammetåka som kommenterer på bildene dine. Det høres ut som om du har et fett liv. Anonymkode: 2c499...269 Her kunne man nesten få en mistanke om at du er blitt sur. Mange våkne netter? 😊 Anonymkode: fdcbd...38c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #45 Skrevet 20. august 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her kunne man nesten få en mistanke om at du er blitt sur. Mange våkne netter? 😊 Anonymkode: fdcbd...38c Kan en natt være våken? Anonymkode: 2c499...269
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #46 Skrevet 20. august 2018 Det er bare menn med liten penis som tror størrelsen ikke har noe å si. Ikke alle menn. Anonymkode: b95a5...629
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #47 Skrevet 20. august 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan en natt være våken? Anonymkode: 2c499...269 Sorry, våkenetter mente jeg å skrive. Det er jo bare ungene og hun som sitter i ammetåka som er våkne. Min feil. Anonymkode: fdcbd...38c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #48 Skrevet 20. august 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sorry, våkenetter mente jeg å skrive. Det er jo bare ungene og hun som sitter i ammetåka som er våkne. Min feil. Anonymkode: fdcbd...38c Ja, det var det virkelig. Anonymkode: 2c499...269
Hulderjenta Skrevet 21. august 2018 #49 Skrevet 21. august 2018 På 20.8.2018 den 3.35, Anonym bruker skrev: Haha. Skyld faktisk. Enig i at størrelsen har mye å si. Jeg er faktisk så overfladisk at jeg ikke kan se for meg å leve med en mann med liten penis. Rett og slett fordi jeg ikke tenner på det og det gir ikke tilfredsstillelse. Selvsagt er det viktigste at de kan bittelitt om kvinners anatomi. Det finnes jo menn som ikke klarer finne klitoris en gang. Jeg må ha en viss størrelse altså, Anonymkode: aa7bb...e24 Heilt samd med deg. Eg tenner og på dei store, gjerne 20 cm og tykke. Synsintrykket er viktig. Vil kjenne den heilt inni meg, vil bli fylt opp. Kva er gale med det? Me er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #50 Skrevet 21. august 2018 Joiner tråden her, og sier meg enig med at størrelsen faktisk teller. Det hjelper ikke om han er flink til å bruke tunge, fingre og you name it, hvis det man liker best er penisen. Det er jo ikke til forkleinelse for noen. Det er bare sånn JEG liker det. Anonymkode: 81363...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå