Gå til innhold

IKM uke 37


duria

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Bergljiot skrev:

Siden syklus har vært så regelmessig så antar jeg at eggløsning va 27. eller 28.8, men tok ingen test.  Jeg blir bare så forvirret av at jeg har så mange symptomer, men allikevel testet negativt igår(?)

Takk for svar ❤️ Tenkte å teste på nytt imorgen. 

Om du fikk Eggløsning når du trodde så er du nå ca 16 eller 17 dpo og da er det mange som får positiv test innen den tid om de er gravide. Men noen få har treg hcg stigning. Men får du ikke positiv test videre så ville jeg vært mindre bekymret. Få henvisning til å ta hcg prøve i blod så blir du helt sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym80c skrev:

Den over er etter 1 min og den under er etter 10 min

F5ACFF7A-8C25-4F10-BF5E-D4376BAC53B0.jpeg

Det der er så tydelig som man får det😍😍 gratulerer 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lillens skrev:

Det der er så tydelig som man får det😍😍 gratulerer 😍😍😍

Ikm til tirsdag,så vi får se om denne spira holder🤞🏼❤️Tusen takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.9.2018 den 7.06, Anonym80c skrev:

Den over er etter 1 min og den under er etter 10 min

F5ACFF7A-8C25-4F10-BF5E-D4376BAC53B0.jpeg

Ser positiv ut for meg, gratulerer så mye!! 

Selv har jeg dessverre negative tester og fikk mensen i går.får prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym80c skrev:

Hei,hvordan går det med dere andre,noe nytt?☺️

Fikk tante på besøk på lørdag🙄 så går inn i en 3 pp nå. Har heldigvis bare tante på besøk i 3 dager så går hun igjen🙊 

krysser fingrene, jeg er jo 24 år så regner med det burde gå fint men er jo det å ikke vite. 

Hvordan går det med deg då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillens skrev:

Fikk tante på besøk på lørdag🙄 så går inn i en 3 pp nå. Har heldigvis bare tante på besøk i 3 dager så går hun igjen🙊 

krysser fingrene, jeg er jo 24 år så regner med det burde gå fint men er jo det å ikke vite. 

Hvordan går det med deg då?

Så kjedelig😔håper den snart sitter for deg🙏🏼

Ikm i dag,men ikke kommet da. Hatt mye murringer i ryggen. Vi får se hvor det bærer. Tør ikke helt håpe ennå da jeg har mistet 3 ganger tidligere. Men fikk denne i dag da,så bekreftet er det jo😉

E4DE2302-785D-4BDC-8FCD-04E16AAC23FF.jpeg

Endret av Anonym80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?😊 

Er på CD 28, ingen TR enda og skal teste i morgen. Har hatt mange symptomer siste uka, så er veldig spent😃🤞 Testet i går ettermiddag, men den var negativ. Tok en titt på testen etter en liten time og da var det en svaksvak strek der. Så håper at det er noe der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Hvordan går det med dere?😊 

Er på CD 28, ingen TR enda og skal teste i morgen. Har hatt mange symptomer siste uka, så er veldig spent😃🤞 Testet i går ettermiddag, men den var negativ. Tok en titt på testen etter en liten time og da var det en svaksvak strek der. Så håper at det er noe der!!

Går inn i 3 pp nå neste uke (får eggløsning da) så får bare krysse fingrene igjen😅 har kjøpt spermvennlig glidemiddel som skal hjelpe litt på har jeg hørt. Verd ett forsøk tenker jeg vertfall :) 

krysder fingrene for at den svake streken er sterkere i morgen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillens skrev:

Går inn i 3 pp nå neste uke (får eggløsning da) så får bare krysse fingrene igjen😅 har kjøpt spermvennlig glidemiddel som skal hjelpe litt på har jeg hørt. Verd ett forsøk tenker jeg vertfall :) 

krysder fingrene for at den svake streken er sterkere i morgen 😍

Skader ikke å prøve😊 Tenkte å kjøpe det jeg også hvis vi blir nødt til å inn i en ny pp. Krysser fingrene for deg🤞😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Hvordan går det med dere?😊 

Er på CD 28, ingen TR enda og skal teste i morgen. Har hatt mange symptomer siste uka, så er veldig spent😃🤞 Testet i går ettermiddag, men den var negativ. Tok en titt på testen etter en liten time og da var det en svaksvak strek der. Så håper at det er noe der!!

Lykke til med ny test🤞🏼

Jeg er gravid nå, 4+4☺️Hadde ikm 18.sept. 

Anonymkode: ddaef...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.9.2018 den 15.24, Nøtteliten93 skrev:

Skader ikke å prøve😊 Tenkte å kjøpe det jeg også hvis vi blir nødt til å inn i en ny pp. Krysser fingrene for deg🤞😃

Ja hvordan gikk det med deg Nøtteliten ? 🙂 hvilken IKM gruppe går dere andre inni som ikke ble gravide? Sees der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Ja hvordan gikk det med deg Nøtteliten ? 🙂 hvilken IKM gruppe går dere andre inni som ikke ble gravide? Sees der :)

Ikm uke 41🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk disse i går, 12/13 dager over det jeg trodde var ikm. Eggløsningen må ha vært senere enn jeg trodde. 

Skal teste igjen i morgen, så håper på sterkere strek😊 Har regnet meg ut til at hvis jeg er gravid så er jeg 4+4 i dag😊

IMG_1693.JPG

IMG_1695.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 11.52, Nøtteliten93 skrev:

Fikk disse i går, 12/13 dager over det jeg trodde var ikm. Eggløsningen må ha vært senere enn jeg trodde. 

Skal teste igjen i morgen, så håper på sterkere strek😊 Har regnet meg ut til at hvis jeg er gravid så er jeg 4+4 i dag😊

IMG_1693.JPG

IMG_1695.JPG

Ok så spennende! Gratulerer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 11.16, Lillens skrev:

Ikm uke 41🙊

Sees der. Er 35 år så om bli noen sånne grupper på meg kanskje, men får håpe det beste 😅😊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen! Her har det vært mye fram og tilbake. Trodde jeg hadde ikm uke 37/38 siden siste mens var 25 aug. Startet derfor testing 17 sept, men de forble negative. Fra 1 okt begynte testene å bli positive. 4 okt. Våknet jeg med blødning og kramper. Blødningen avtok i løpet av 4 dager og jeg var sikker på at dette hadde gått galt. Men testene ble sterkere og symptomene kom og gikk. Fikk komme inn til lege og ble henvist til ultralyd dagen etter altså 12 okt. Der så de bare en oppklaring/vannansamling i livmor som var tom. Enten var det for tidlig, exu eller så var det en SA. Strekene har fortsatt å bli sterkere siden forrige uke, men har ikke klart å tenke positivt. I dag har vi vært på ultralyd på nytt og jeg var forberedt på at det var en SA/exu. 

MEN til vår store overraskelse så var det en liten spire med hjerteslag der i dag😍 antok at jeg var 6+0, ikke 7+6 som siste mens ville sagt😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 16.57, Nøtteliten93 skrev:

Hei alle sammen! Her har det vært mye fram og tilbake. Trodde jeg hadde ikm uke 37/38 siden siste mens var 25 aug. Startet derfor testing 17 sept, men de forble negative. Fra 1 okt begynte testene å bli positive. 4 okt. Våknet jeg med blødning og kramper. Blødningen avtok i løpet av 4 dager og jeg var sikker på at dette hadde gått galt. Men testene ble sterkere og symptomene kom og gikk. Fikk komme inn til lege og ble henvist til ultralyd dagen etter altså 12 okt. Der så de bare en oppklaring/vannansamling i livmor som var tom. Enten var det for tidlig, exu eller så var det en SA. Strekene har fortsatt å bli sterkere siden forrige uke, men har ikke klart å tenke positivt. I dag har vi vært på ultralyd på nytt og jeg var forberedt på at det var en SA/exu. 

MEN til vår store overraskelse så var det en liten spire med hjerteslag der i dag😍 antok at jeg var 6+0, ikke 7+6 som siste mens ville sagt😃 

Hei, wow så flott!!! Er litt i samme situasjon selv, har fått noen positive tester men hadde blødning i går men tempen steg nå.. Håper det fortsatt er liv og er mini svake streker å tester. Tror kanskje det ikke er men lov å håpe. Lady comp sa denne gangen også at jr gvar gravid, hadde veldig jevn temp denne gangen for første gang. Tror det var noe i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 16.57, Nøtteliten93 skrev:

Hei alle sammen! Her har det vært mye fram og tilbake. Trodde jeg hadde ikm uke 37/38 siden siste mens var 25 aug. Startet derfor testing 17 sept, men de forble negative. Fra 1 okt begynte testene å bli positive. 4 okt. Våknet jeg med blødning og kramper. Blødningen avtok i løpet av 4 dager og jeg var sikker på at dette hadde gått galt. Men testene ble sterkere og symptomene kom og gikk. Fikk komme inn til lege og ble henvist til ultralyd dagen etter altså 12 okt. Der så de bare en oppklaring/vannansamling i livmor som var tom. Enten var det for tidlig, exu eller så var det en SA. Strekene har fortsatt å bli sterkere siden forrige uke, men har ikke klart å tenke positivt. I dag har vi vært på ultralyd på nytt og jeg var forberedt på at det var en SA/exu. 

MEN til vår store overraskelse så var det en liten spire med hjerteslag der i dag😍 antok at jeg var 6+0, ikke 7+6 som siste mens ville sagt😃 

P. S og det at det antakelig var noe selv om det kanskje gikk galt gir i alle fall håp om at jeg kan bli gravid igjen. Så jeg tar det faktisk bra 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

P. S og det at det antakelig var noe selv om det kanskje gikk galt gir i alle fall håp om at jeg kan bli gravid igjen. Så jeg tar det faktisk bra 😊😊😊

Ja, da får man en følelse/bekreftelse av at kroppen fungerer igjen😊 Håper du lykkes i nærmeste framtid!🤞

Historien min kan i hvertfall gi håp hos andre. Alle jeg snakket med (lege/gynekolog/venner/familie) sa at dette mest sannsynlig var en SA ut i fra symptomer osv. Blødning og smerter trenger nødvendigvis ikke å være at noe galt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 20.57, Nøtteliten93 skrev:

Ja, da får man en følelse/bekreftelse av at kroppen fungerer igjen😊 Håper du lykkes i nærmeste framtid!🤞

Historien min kan i hvertfall gi håp hos andre. Alle jeg snakket med (lege/gynekolog/venner/familie) sa at dette mest sannsynlig var en SA ut i fra symptomer osv. Blødning og smerter trenger nødvendigvis ikke å være at noe galt😊

Det er veldig hyggelig. Glad på dine vegne :) hvordan er formen nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Det er veldig hyggelig. Glad på dine vegne :) hvordan er formen nå? 

Formen er fin, har fortsatt symptomene, kvalmen har begynt å komme snikende. Er 7+3 i dag. Hadde en liten blødning mandag og tirsdag forrige uke og en styrtblødning etter trening i går, så skal ringe og høre hva de tenker om det. 

Hvordan har det gått hos deg?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...