Gå til innhold

IKM uke 37


duria

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Lillens skrev:

Åååh likt her!😱 er på andre prøveperiode. Tok graviditetstest i dag tidlig og men er like hvit som i går 😒 

må på do ofte litt øm på brystene men nå merker jeg at jeg er veldig trøtt 😅

hadde mer symptsomer sist prøveperiode🙄

 

nå har jeg bare kjøpt mange billigtester så jeg kan teste hver dag😅 har en clearblue ukeindikator som jeg skal bruke når jeg har fått 2 streker på de billige🙄 

Så spennende at vi har IKM likt🙊 

krysser fingrene for oss begge! Jeg har heller ikke barn fra før så blir mitt først😍

 

Vi har også bare prøvd seriøst i 2 måneder , og blir vårt første barn eventuelt :)

Så koselig for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Ja sikkert lurt å vente. Jeg skulle egentlig få g test strips på fredag men de kom ikke frem. Men nå har Fertility monitor sagt de tror jeg hadde eggløsning på dag 22 på grunn av nye temper. Så da er jeg bare på 7dpo nå. Så nå har jeg kanskje samme test dag som deg :) MEN så en tydelig feste dipp på chrt i går 6 dpo, det er spennende :) men, redd for at lutealfasen blir for kort .. 😕

Hadde tatt en test i morgen om g testene kommer da😍

tror ikke det var eggløsning på dag 22, noen erfarer at tempen stiger etter El hvis man er befruktet også! 

Krysser fingrene for deg😇😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Ja sikkert lurt å vente. Jeg skulle egentlig få g test strips på fredag men de kom ikke frem. Men nå har Fertility monitor sagt de tror jeg hadde eggløsning på dag 22 på grunn av nye temper. Så da er jeg bare på 7dpo nå. Så nå har jeg kanskje samme test dag som deg :) MEN så en tydelig feste dipp på chrt i går 6 dpo, det er spennende :) men, redd for at lutealfasen blir for kort .. 😕

I dag har jeg hatt litt mindre symptomer,men får en stikkende følelses i brystvorta om jeg dytter litt på de. Mine pupper er ikke følsomme ellers. Kan selvfølgelig ha litt ømme ved mens da. Prøvde tipset ditt om å sjekke livmoren. Men brukte langefingeren og berørte noe,men aner ikke hva🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillens skrev:

Åååh likt her!😱 er på andre prøveperiode. Tok graviditetstest i dag tidlig og men er like hvit som i går 😒 

må på do ofte litt øm på brystene men nå merker jeg at jeg er veldig trøtt 😅

hadde mer symptsomer sist prøveperiode🙄

 

nå har jeg bare kjøpt mange billigtester så jeg kan teste hver dag😅 har en clearblue ukeindikator som jeg skal bruke når jeg har fått 2 streker på de billige🙄 

Så spennende at vi har IKM likt🙊 

krysser fingrene for oss begge! Jeg har heller ikke barn fra før så blir mitt først😍

 

Såå gøy at vi har det så likt ❤️ Hadde mye mer symptomer sist mnd Hahah, men kjenner det begynner og komme litt nå som trøtthet og heteslag ett minutt også fryser jeg det andre🤪 håper at denne mnd blir din mnd også 🤗 oppdater meg på hvordan det går 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillens skrev:

Hadde tatt en test i morgen om g testene kommer da😍

tror ikke det var eggløsning på dag 22, noen erfarer at tempen stiger etter El hvis man er befruktet også! 

Krysser fingrene for deg😇😍

Ja, får lyst til å teste snart nå.  Har litt småvondt i ryggen og fikk også plutselig et blaff av kvalme i går. Men det er ikke sikkert det er noe..jeg får bare vente å se :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym80c skrev:

I dag har jeg hatt litt mindre symptomer,men får en stikkende følelses i brystvorta om jeg dytter litt på de. Mine pupper er ikke følsomme ellers. Kan selvfølgelig ha litt ømme ved mens da. Prøvde tipset ditt om å sjekke livmoren. Men brukte langefingeren og berørte noe,men aner ikke hva🙈😂

Om man kjenner der litt jevnlig kan man kjenne forskjell. Men det tar litt trening. Se video på YouTube om å "feel the  cervix" finnes opplæring videoer om det. Livmoren sier noen kjennes ut som en litt myk nesetipp :)14.9  kan jeg også teste, så det er likt. Jeg har ryggvondt, og fikk faktisk et blaff v kvalme i går som fikk kjempefort over. Men det kan være mye. Jeg får vente å se :) tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som har hatt lignende stikking i underlivet? Vanskelig å forklare men skjedde nettopp med meg🤔 

 

har lest at det kan være ett lite tegn på at egger har festet seg «håpehåpe»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lillens skrev:

Noen av dere som har hatt lignende stikking i underlivet? Vanskelig å forklare men skjedde nettopp med meg🤔 

 

har lest at det kan være ett lite tegn på at egger har festet seg «håpehåpe»

Jeg har stikkniger så håp er det for deg💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Naomi0107 skrev:

Jeg har stikkniger så håp er det for deg💕

Har dere prøvd noen kjerringråd? 

Forrige periode prøvde vi ingenting, men da stresset jeg veldig mye, svidde sikkert av 40 tester og tenkte på det 24/7. 

Denne gangen har jeg det mye mer roligere med meg selv, har drukket litt grapefrukt juice, lagt med bena opp etter veggen og hatt pute under stumpen etter sex og latt vær å gå på do med en gang, sikkert ventet 1 time før jeg har gått på do😅 men noe som har resultert i litt svie når jeg tisser nå så skal til legen på tirsdag og sjekke opp i det🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Noen av dere som har hatt lignende stikking i underlivet? Vanskelig å forklare men skjedde nettopp med meg🤔 

 

har lest at det kan være ett lite tegn på at egger har festet seg «håpehåpe»

Hadde veldig stikninger i siste graviditet,så det kan være et tegn☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Noen av dere som har hatt lignende stikking i underlivet? Vanskelig å forklare men skjedde nettopp med meg🤔 

 

har lest at det kan være ett lite tegn på at egger har festet seg «håpehåpe»

Jeg hadde en del stikninger den første måneden jeg prøvde, og har egentlig hatt det de siste dagene jeg også. Stikninger er et bra tegn ja 👍😀 

Jeg har prøvd kjerringråd ja, jeg har tatt bidronninggele, B stress vitaminer (heter flasken) som skal være bra, spist mye frukt - som er anbefalt av noen, har tatt Vitex , og gravid vitaminer, og til og med litt hostesaft, og har brukt Conceive plus sædvennlig glidemiddel, og jeg har brukt baby klister. Så ja prøver det meste hehe. ((Glimdemiddelet var kun for optimal pH  i sjeden  egentlig, og for å hjelpe sæd på vei fordi det inneholder stoffer som hjelper sæden på vei. Brukte det ikke fordi jeg sliter med å være tørr). Og jeg har en pute under magen og bena litt opp, og syler av og til om jeg orker.  Men har egentlig lest at å ha bena opp skal ikke være nødvendig , men man bør ligge stille i alle fall et kvarter eller mer etter samleie.  Krg har lest både og om grapefrukt juice, et sted leste jeg at det kan gjøre kroppen litt syrlig og påvirke og. Men det funket for deg tydeligvis :) og  har lest på mange forumer at det er bra. Og den måneden jeg prøvde det fikk jeg mye el- slim , mer enn vanlig, så det virket som det funket. 

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillens skrev:

Hadde tatt en test i morgen om g testene kommer da😍

tror ikke det var eggløsning på dag 22, noen erfarer at tempen stiger etter El hvis man er befruktet også! 

Krysser fingrene for deg😇😍

Ja tar nok en test snart. Ja tempen skal stige om man er befruktet, men Fertility monitor tror jeg har hatt det litt senere enn først antatt når de legger sammen alle faktorene , og jeg fikk faktisk en positiv el- test da også som stemmer eventuelt. Men vi får se. Håper bare jeg er gravid, hehe. He Hatt en del stikninger og rygg vondt som jeg ikke pleier.og mensen virker langt unna selv om jeg egentlig har IKM i morgen..så det er jo litt lovende 🤔😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillens skrev:

Har dere prøvd noen kjerringråd? 

Forrige periode prøvde vi ingenting, men da stresset jeg veldig mye, svidde sikkert av 40 tester og tenkte på det 24/7. 

Denne gangen har jeg det mye mer roligere med meg selv, har drukket litt grapefrukt juice, lagt med bena opp etter veggen og hatt pute under stumpen etter sex og latt vær å gå på do med en gang, sikkert ventet 1 time før jeg har gått på do😅 men noe som har resultert i litt svie når jeg tisser nå så skal til legen på tirsdag og sjekke opp i det🙄 

 

Haha, kjenner meg veldig igjen. Alt var nytt første prøveperiode og svidde av masse tester da jeg og 🤣😂😅🙈🙈 og tenkte masse på det .. men det er virkelig rart å venne deg til tanken på å få et barn, det er stort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 10 i dag, forventer mensen på fredag. Testen viser fortsatt skikkelig blendahvit 😫 så ser ikke ut som om det gikk for min del denne gangen heller 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillens skrev:

Dpo 10 i dag, forventer mensen på fredag. Testen viser fortsatt skikkelig blendahvit 😫 så ser ikke ut som om det gikk for min del denne gangen heller 🙄

Er jo fortsatt litt tidlig. Noen produserer mindre HCG. Om du klarer å vente til nærmere fredag eller fredag med en test,kanskje det vises en strek da🙏🏼

Fortsatt 7 dager til ikm her,om syklusen stemmer overens med det som har vært tidligere. Tar en test på lørdag her🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som nærmer dere ikm?

Her er det nada symptomer nå,så tipper de siste var el jeg kjente😜så mistenker at spiren ikke satt denne mnd. Men tar uansett en test på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym80c skrev:

Hvordan går det med dere som nærmer dere ikm?

Her er det nada symptomer nå,så tipper de siste var el jeg kjente😜så mistenker at spiren ikke satt denne mnd. Men tar uansett en test på lørdag!

Ingen symptomer og negativ test i dag tidelig 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde Ikm igår, negativ test idag. Pleier ALDRI å være sen. Til forskjell fra mange her inne så blir en eventuell graviditet veldig overraskende og jeg vet ikke helt om jeg er klar for å bli mamma.. (er 22)

 

Jeg har plenty av mensmurringer men ikke antydning til mens, er svimmel, kvalm, har hodepine, skjelven i kroppen - men føler at det kan være fordi jeg er så stressa og(?). Jeg kjenner også på type «kilinger» nedentil, og har de to siste dagene hatt skikkelig vondt i magen, øverst ved solar plexus. 

Noen som har noen råd/tanker? Er det en tidlig graviditet eller bare forsinket mens? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym80c skrev:

Hvordan går det med dere som nærmer dere ikm?

Her er det nada symptomer nå,så tipper de siste var el jeg kjente😜så mistenker at spiren ikke satt denne mnd. Men tar uansett en test på lørdag!

Er 10 dpo, to dager over vanlig syklus lengde, men foreløpig negative tester. Men kjenner murringer i magen. Hmm.. får se. Men har ikke de største forhåpningene. :)

lykke til med testing uansett :)

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Klinkekule skrev:

Jeg hadde også ikm i går. Ingen symptomer eller menstruasjon og helt blanke tester 😵

Det kan hende du også hadde den Eggløsning og bare er 10 dpo . Det faktisk ganske mange som ikke får positiv før 16 dpo har jeg lest. Og noen først leeenge etter det og. Store variasjoner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillens skrev:

Ingen symptomer og negativ test i dag tidelig 🙄😅

Bedre lykke neste gang 🌺♥️ husk mange helt friske par også kan prøve lenge. :) Om man blir desperat kan man prøve noe noe heter "the stork" - søk på Amazon, som er noe som skal gjøre at sæden komme helt opp og holdes på plass som en slags tampong. Pluss Ava Fertility watch, for virkelig hi tech sporing av egg løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bergljiot skrev:

Hei! Hadde Ikm igår, negativ test idag. Pleier ALDRI å være sen. Til forskjell fra mange her inne så blir en eventuell graviditet veldig overraskende og jeg vet ikke helt om jeg er klar for å bli mamma.. (er 22)

 

Jeg har plenty av mensmurringer men ikke antydning til mens, er svimmel, kvalm, har hodepine, skjelven i kroppen - men føler at det kan være fordi jeg er så stressa og(?). Jeg kjenner også på type «kilinger» nedentil, og har de to siste dagene hatt skikkelig vondt i magen, øverst ved solar plexus. 

Noen som har noen råd/tanker? Er det en tidlig graviditet eller bare forsinket mens? 

Det høres litt ut som graviditetssymptomer. Har du tatt en test eller vet sånn ca når du hadde eggløsning? Å bli gravid er ikke alltid det letteste i verden så noen ganger angrer man om man ikke beholder barnet . Men dette er veldig individuelt, så der må du og din livssituasjon bestemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Det høres litt ut som graviditetssymptomer. Har du tatt en test eller vet sånn ca når du hadde eggløsning? Å bli gravid er ikke alltid det letteste i verden så noen ganger angrer man om man ikke beholder barnet . Men dette er veldig individuelt, så der må du og din livssituasjon bestemme :)

Siden syklus har vært så regelmessig så antar jeg at eggløsning va 27. eller 28.8, men tok ingen test.  Jeg blir bare så forvirret av at jeg har så mange symptomer, men allikevel testet negativt igår(?)

Takk for svar ❤️ Tenkte å teste på nytt imorgen. 

Endret av Bergljiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...