Gå til innhold

IKM uke 37


duria

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Oi skulle stå : * og tror virkelig på dette med at det er viktig å ha riktig pH verdi skjeden for å bli gravid*

Hehe,ja det er sikkert mye man kan prøve osv. Jeg har ikke gjort det,men nå har jeg ikke vært i samme situasjon som deg. Skjønner man prøver ut div når det tar litt tid. Det eneste jeg har gjort,er å ligge litt rolig etter samleie,max 10 min. Noen sier det er en hensikt,andre fagfolk sier det ikke har noe å si🤷🏼‍♀️Who know’s😉

om det ikke klaffer denne gang,tror jeg at jeg dropper el testing neste måned. Blir litt besatt av hele greia🙈og det koster😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, duria skrev:

Da har endelig EL-testene blitt skikkelg positive! :D la inn aksjer i går, bør vel gjøre det samme i dag og/eller i morgen også. Satser på at testene blir negative i morgen kveld (håper det!) og at egget slipper på torsdag. :) IKM blir nok i uke 38 for min del da, men. 

Spennende☺️Jeg hadde skikkelig strek i går kveld,i dag tidlig og nå i ettermiddag. Så tydelig at egget ikke sluppet ennå,om det slippes. Men jeg bør vel legge inn aksjer både i kveld og i morgen😂

når ca er ikm din da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym80c skrev:

Spennende☺️Jeg hadde skikkelig strek i går kveld,i dag tidlig og nå i ettermiddag. Så tydelig at egget ikke sluppet ennå,om det slippes. Men jeg bør vel legge inn aksjer både i kveld og i morgen😂

når ca er ikm din da? 

Samme her - veldig positiv i ettermiddag, så jeg håper det slipper asap! Aksjer i kveld er nok en god idé!

Hvis syklusen forskyver seg tilsvarende forsinket EL bør IKM være ca 18/9! Hva med deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, duria skrev:

Samme her - veldig positiv i ettermiddag, så jeg håper det slipper asap! Aksjer i kveld er nok en god idé!

Hvis syklusen forskyver seg tilsvarende forsinket EL bør IKM være ca 18/9! Hva med deg? :) 

Akkurat samme som meg,ikm 18.9 utfra de vanlige syklusene mine da! 

Det blir spennende og lange dager i vente😜🙈🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym80c skrev:

Akkurat samme som meg,ikm 18.9 utfra de vanlige syklusene mine da! 

Det blir spennende og lange dager i vente😜🙈🤞🏼

Da får vi heie ekstra på hverandre :D Syklus-synkrone som vi da blir 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, duria skrev:

Da får vi heie ekstra på hverandre :D Syklus-synkrone som vi da blir 😂

Jupp🤞🏼Da får vi vente å se om det er noen symptomer etterhvert☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ el test her nå,betyr det da at egget er sluppet eller er det ikke sikkert det gjør det selv om den er negativ? Lest at egget kan slippes selv om den er positiv. Og jeg hadde veldig stikninger i går, og for et par dager siden🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 18.44, duria skrev:

Da har endelig EL-testene blitt skikkelg positive! :D la inn aksjer i går, bør vel gjøre det samme i dag og/eller i morgen også. Satser på at testene blir negative i morgen kveld (håper det!) og at egget slipper på torsdag. :) IKM blir nok i uke 38 for min del da, men. 

Det er bra, så eggløsning skjer når testene blir mer svake etter å ha vært sterke? Har bare brukt sånne strips bittelitt. Krysser fingre for deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 18.46, Anonym80c skrev:

Hehe,ja det er sikkert mye man kan prøve osv. Jeg har ikke gjort det,men nå har jeg ikke vært i samme situasjon som deg. Skjønner man prøver ut div når det tar litt tid. Det eneste jeg har gjort,er å ligge litt rolig etter samleie,max 10 min. Noen sier det er en hensikt,andre fagfolk sier det ikke har noe å si🤷🏼‍♀️Who know’s😉

om det ikke klaffer denne gang,tror jeg at jeg dropper el testing neste måned. Blir litt besatt av hele greia🙈og det koster😜

Skjønner! Ja vi har egentlig ikke prøvd fryktelig lenge , men side jeg nylig ble 35 og siden det har tatt noen måneder så blir jeg litt utolmodig.  Hvis du kjøper sånne one step eller wondfo el- tester og graviditetstester på Amazon eller e Bay så er det ikke så gæren pris altså. Jeg kjøpte nylig 50 wondfo graviditetstester fra Amazon  , og det ble ca 290 kr. Går sikker an å kjøpe 50 eller tester for ca samme pris. Og da blir det bare ca 15 kr pr test 🙂

ja nå bli det spennende. Får tester sent på fredag , så da får vi se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-testene ble negative i går kveld, og i dag morges hadde tempen steget betraktelig. :D Da anser jeg dette for å være 1DPO. Bare knappe to uker til test😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, duria skrev:

EL-testene ble negative i går kveld, og i dag morges hadde tempen steget betraktelig. :D Da anser jeg dette for å være 1DPO. Bare knappe to uker til test😂

Så bra🙏🏼Da er det bare å vente å se🤞🏼

Hvordan temper du,om jeg kan spørre?🙈og hva ligger normal tempen din på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM 14 September, har opplevd stikkniger i både venstre og høyre del av underlivet, svimmelthet, trøtthet, luft i magen og utflod.. jeg var veldig sjap idag og Tokk en graviditetstest som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal tyde, hva synes dere? 

Har ingen barn men hadde en SA i Desember 20176C5CEEB6-6AB7-456F-9B2A-F0A5CA640EC7.thumb.jpeg.245fecf4d3146186c3dd871e264e55f0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Naomi0107 skrev:

Jeg har IKM 14 September, har opplevd stikkniger i både venstre og høyre del av underlivet, svimmelthet, trøtthet, luft i magen og utflod.. jeg var veldig sjap idag og Tokk en graviditetstest som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal tyde, hva synes dere? 

Har ingen barn men hadde en SA i Desember 20176C5CEEB6-6AB7-456F-9B2A-F0A5CA640EC7.thumb.jpeg.245fecf4d3146186c3dd871e264e55f0.jpeg

Her ser man streken enda bedre 

D6FA310A-FB2C-4142-A870-1B6FDDD89470.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Naomi0107 skrev:

Her ser man streken enda bedre 

D6FA310A-FB2C-4142-A870-1B6FDDD89470.jpeg

Skal det være to streker? Jeg ser dessverre ikke to i alle fall😔men med en uke til ikm er det vel litt tidlig å få positiv test! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Naomi0107 skrev:

Her ser man streken enda bedre 

D6FA310A-FB2C-4142-A870-1B6FDDD89470.jpeg

Jeg har også IKM 14 september 😄

jeg kan faktisk se en liten synlig strek på testen din selv utenom kontrollstreken! 

Krysser fingrene for deg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym80c skrev:

Skal det være to streker? Jeg ser dessverre ikke to i alle fall😔men med en uke til ikm er det vel litt tidlig å få positiv test! 

Takk for svar, skal ta en test til neste uke, vet jeg var tidlig ute Hehe er bare vanskelig og vente 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillens skrev:

Jeg har også IKM 14 september 😄

jeg kan faktisk se en liten synlig strek på testen din selv utenom kontrollstreken! 

Krysser fingrene for deg😃

Så gøy at vi har IKM samme dag 😃 

Skal ta en test neste uke for og sjekke igjen.. men morsomt og kunne se noe så tidlig 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sank tempen min ganske mye, 2DPO. Kjente jeg bare mistet helt gnisten av det ass. Jeg som var så godt humør i går :( 

Det kan så klart bety «ingenting», men jeg er så lei av at ting aldri kan gå min vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Naomi0107 skrev:

Takk for svar, skal ta en test til neste uke, vet jeg var tidlig ute Hehe er bare vanskelig og vente 😅

Ja det skjønner jeg😜gjort det selv også. Krysser fingrene for at den blir tydeligere🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, duria skrev:

I dag sank tempen min ganske mye, 2DPO. Kjente jeg bare mistet helt gnisten av det ass. Jeg som var så godt humør i går :( 

Det kan så klart bety «ingenting», men jeg er så lei av at ting aldri kan gå min vei!

Som du sier,bør det ikke bety noe. Hvor mye har den sunket da? 

Her er det ikke så høy temp,men så fort jeg gjør noe,blir jeg varm med en gang. Vet ikke om det har så mye å si da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym80c skrev:

Ja det skjønner jeg😜gjort det selv også. Krysser fingrene for at den blir tydeligere🤞🏼

Krysser fingrene for dere! 13.9 er 14 dpo og antakelig da jeg vil teste meg. (Om jeg klarer vente). I dag (8dpo , og egentlig ca IKM (senere testdag pga senere eggløsning)  gikk temperaturen min opp til 37.3, som den faktiske ikke har gjort før (3. måneden jeg temper). Det er faktisk litt spennende! Men jeg tør absolutt ikke håpe for mye. 🤨😊

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym80c skrev:

Som du sier,bør det ikke bety noe. Hvor mye har den sunket da? 

Her er det ikke så høy temp,men så fort jeg gjør noe,blir jeg varm med en gang. Vet ikke om det har så mye å si da. 

0,27 grader ned. Så vidt under «baseline». 

Håper, håper at tempen skyter i været i morgen!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym80c skrev:

Som du sier,bør det ikke bety noe. Hvor mye har den sunket da? 

Her er det ikke så høy temp,men så fort jeg gjør noe,blir jeg varm med en gang. Vet ikke om det har så mye å si da. 

Krysser fingrene for deg!! 🙂 og dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av grafen min. Man vet jo aldri , men litt lovende at temperaturen er så høy som den aldri har vært før  :)

 

Hva tror dere erfarne tempere om grafen min? Og hva kan det bety å ha en temperatur dip 2dpo? 

heia oss! Hold motet oppe, en vakker dag vil mirakelet skje :-) 

b_3h6tJu.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, duria skrev:

I dag sank tempen min ganske mye, 2DPO. Kjente jeg bare mistet helt gnisten av det ass. Jeg som var så godt humør i går :( 

Det kan så klart bety «ingenting», men jeg er så lei av at ting aldri kan gå min vei!

Min sank også 2 dpo men steg så mye etter det. Se eventuelt bilde av grafen min, lagt inn på Fertility Friend. Fatt mot. 👍👍💁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...