Gå til innhold

April 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 10.9.2018 den 9.21, Mamma2013.2015 skrev:

Æsj altså... ikke godt 😕 

Ingenting som frister her heller.. huff..

leverte barna i bhg. Ista. Å måtte stoppe å apy 2 ganger på tur hjem!! Helsigvis var barna levert😵

Uff 😪😪 skal ikke være lett. Men det blir vel bedre snart? 😬🤞🏼

hjem imorgen, gleder meg til melk og vann. Kjøttboller og leverpostei 🙊😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk se hjerteslag, og alt var bra 😊 Er akkurat ni uker i dag og har flere symptomer nå, heldigvis 😊💕 

Skal ikke på flere ultralyd nå før i uke 19, de la inn bestilling med en gang, så det blir i november. Vi har ikke sagt det til noen enda, har lyst på ultralyd i uke 12 før jeg sier det.. sist jeg mistet var det i uke 11. Det var en MA som vi oppdaget fordi jeg var på tidlig UL privat. Da var fosteret 9+4, men ingen hjerteslag.

Anonymkode: 7ddef...27f

Kan du ikke spørre om å få komme inn i uke 12/13 også? Pga du hadde ma som du oppdaget i uke 11? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Belle12 skrev:

Kan du ikke spørre om å få komme inn i uke 12/13 også? Pga du hadde ma som du oppdaget i uke 11? 

Jo, jeg tenkte å høre når jeg skal til lege eller jordmor før uke 12. Håper jeg får komme inn.

Drar dere til lege eller jordmor for den første svangerskapsundersøkelsen? Og i hvilken uke drar dere? 😊

Anonymkode: 7ddef...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg tenkte å høre når jeg skal til lege eller jordmor før uke 12. Håper jeg får komme inn.

Drar dere til lege eller jordmor for den første svangerskapsundersøkelsen? Og i hvilken uke drar dere? 😊

Anonymkode: 7ddef...27f

Det gjør du nok sikkert 🤞🏼 

Jeg vet ikke helt hvem vi drar til 😪 legen sa j skulle komme tilbake i uke 12 når jeg var der sist men er litt usikker. Hva tenker du ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Belle12 skrev:

 

Det gjør du nok sikkert 🤞🏼 

Jeg vet ikke helt hvem vi drar til 😪 legen sa j skulle komme tilbake i uke 12 når jeg var der sist men er litt usikker. Hva tenker du ? 

Jeg er usikker jeg og, har lest at jordmor ofte har bedre tid og sånn.. Men da jeg gikk til legen i uke sju og var redd for at jeg hadde mista, fikk jeg veldig god hjelp med blodprøver og ul med en gang. Vet ikke om det spiller så stor rolle hvem man går til 🤔

Anonymkode: 7ddef...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 6.47, Anonym bruker skrev:

Jeg er usikker jeg og, har lest at jordmor ofte har bedre tid og sånn.. Men da jeg gikk til legen i uke sju og var redd for at jeg hadde mista, fikk jeg veldig god hjelp med blodprøver og ul med en gang. Vet ikke om det spiller så stor rolle hvem man går til 🤔

Anonymkode: 7ddef...27f

Virker ikke som det spiller noen roller. Kommer kanskje an på kjemien man har med de? Vet ikke.

Var ihvertfall hos ul idag og fikk se en liten baby som beveget seg og et bankende hjerte. Så det var gøy og rart. Fikk lov å komme på ul igjen når jeg var 12+4 ca 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Belle12 skrev:

Virker ikke som det spiller noen roller. Kommer kanskje an på kjemien man har med de? Vet ikke.

Var ihvertfall hos ul idag og fikk se en liten baby som beveget seg og et bankende hjerte. Så det var gøy og rart. Fikk lov å komme på ul igjen når jeg var 12+4 ca 😬 

Åå så kjekt, det er helt herlig å se 💕🤗 Hvorfor fikk du en time til? 😊 

Anonymkode: 7ddef...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åå så kjekt, det er helt herlig å se 💕🤗 Hvorfor fikk du en time til? 😊 

Anonymkode: 7ddef...27f

Hun spurte om jeg ville og fordi jeg har vært hos henne tidligere fordi jeg var redd for at jeg ikke kunne bli gravid 🤗 hun hadde lyst å følge meg opp.  liker gynekologen min veldig godt ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Belle12 skrev:

Hun spurte om jeg ville og fordi jeg har vært hos henne tidligere fordi jeg var redd for at jeg ikke kunne bli gravid 🤗 hun hadde lyst å følge meg opp.  liker gynekologen min veldig godt ♥️ 

Så bra, heldig som har en lege som følger så godt opp 😊💕 

Håper jeg også får en ultralyd til. Er så engstelig nå når jeg er akkurat like langt som da fosteret stoppa å utvikle seg sist.. Tror jeg kan roe meg hvis jeg får se om alt går bra om et par uker 😊

Anonymkode: 7ddef...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra, heldig som har en lege som følger så godt opp 😊💕 

Håper jeg også får en ultralyd til. Er så engstelig nå når jeg er akkurat like langt som da fosteret stoppa å utvikle seg sist.. Tror jeg kan roe meg hvis jeg får se om alt går bra om et par uker 😊

Anonymkode: 7ddef...27f

Ja det er veldig deilig 🤗 hadde tenkt til å bestille  privat i uke 12 uansett så. 

Du må bare spørre om henvisning eller en time til. Tror ikke det skal være noe i veien for det når du er engstelig og mtp det som skjedde sist. 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 2.10.2018 den 19.50, Anonym bruker skrev:

var det ikke en gruppe på facebook for aprilmammaer?

Anonymkode: bed34...565

Du må finne gruppa her inne først. "Facebook gruppe april 2019" eller noe sånt

Anonymkode: 3c0ea...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må finne gruppa her inne først. "Facebook gruppe april 2019" eller noe sånt

Anonymkode: 3c0ea...0ef

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må finne gruppa her inne først. "Facebook gruppe april 2019" eller noe sånt

Anonymkode: 3c0ea...0ef

Har gjort det 🙂 Sendte forespørsel i uka her. Men ikke fått noe svar. 

Anonymkode: bed34...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har gjort det 🙂 Sendte forespørsel i uka her. Men ikke fått noe svar. 

Anonymkode: bed34...565

Prøv å purre?

Anonymkode: 3c0ea...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøv å purre?

Anonymkode: 3c0ea...0ef

Har sendt melding til hun som legger til folk i grupp 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ikke har blitt lagt til i termingruppa på face, men som ønsker å komme inn? Beklager om jeg ikke har lagt til alle, har prøvd å legge til de som har sendt meg pm, men det kan hende det har gått meg hus forbi noen steder 😕 send meg gjerne en pm til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...