Gå til innhold

Sirkus Sandberg.. Har sett på sirkuset nå, men sitter igjen med at det ikke kom noen oppklaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ingenting konkret, mye svada og rett og slett kjefting på media. Jeg sitter igjen med at han bare har drete på draget. Kun laget masse oppstyr, ikke holdt det han/de har sagt, og ja...

Ble dere som så det noe klokere?

Anonymkode: a8f2d...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fremsto som helt forstyrret. "Dere har nesten henrettet denne kvinnen" - gudbedre. 

Anonymkode: 4351d...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det ble jo bare verre.... 

Nå skal en utenlandsk advokat se på saken deres, og de skal skrive bok. Jaja.... 

Anonymkode: dbcb1...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker jo til å ha mistet taket fullstendig. Dette er ikke en mann som er i vater og han burde bli beskyttet mot seg selv. 

Bare trist å se på. Og forferdelig flaut 🙈

Anonymkode: 4f547...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte heller ikke at det kom frem noen verdens ting i dag.

Bare det å først varsle pressekonferanse først kl 15, deretter kl 18 for så å ikke dukke selv engang eller kunne opplyse hvor pressekonferansen skal finne sted annet enn Arendal. Aldri vært noen fan av Sandberg, men herremin han har jo mistet fullstendig både gangsyn og fotfeste.

Denne saken har gått fra vondt til verre, til pinlig og i dag ble den rett og slett et skikkelig pinlig sirkus med Sandberg selv som hovedattraksjon. Mulig pressen må ta i bruk vær varsom plakaten, for denne mannen må grense meget tett opptil å burde beskyttes mot seg selv.

Anonymkode: 3e7a7...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett ikke ord som dekker hva jeg mener om Sandberg. Har aldri likt han, men nå ...... Blir uvel av å se han på TV. En skam for Norge, å ha hatt han i en ministerstilling. Flaut, flaut,flaut. Æsj. Hvorfor må vi plages med disse frp-folkene, det eneste de gjør er ting som de må beklage og beklage og beklage, og så gå fra sin stilling. Hva med å tenke først? Og bruke sunt norsk folkevett. 

Anonymkode: c9123...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange konkrete svar nei. Mannen er jo ikke i vater, stakkars stakkars barn å ha en slik far. 

30 år yngre dame og skilsmissen er ikke engang ferdig. Blind når egoet hans blir foret av en yngre kvinne, rett og slett tragisk.

Men faktum er at han gjorde en feil, en ganske alvorlig feil. Og det er helt riktig at han måtte gå. 

Må være hærlig for x'kona å være vitne til hvordan han driter seg ut i full offentlighet. 

Sikker på at kjærligheten blir like sterk når han er 90 og hun kun 60, neppe... 

Anonymkode: c8329...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mange konkrete svar nei. Mannen er jo ikke i vater, stakkars stakkars barn å ha en slik far. 

30 år yngre dame og skilsmissen er ikke engang ferdig. Blind når egoet hans blir foret av en yngre kvinne, rett og slett tragisk.

Men faktum er at han gjorde en feil, en ganske alvorlig feil. Og det er helt riktig at han måtte gå. 

Må være hærlig for x'kona å være vitne til hvordan han driter seg ut i full offentlighet. 

Sikker på at kjærligheten blir like sterk når han er 90 og hun kun 60, neppe... 

Anonymkode: c8329...a16

...eller hun er 30 og han 60...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har heller ikke sett sønnen sin på 2,5 måned. Sier jo litt om hva slags person han er. 

Anonymkode: 3bbc3...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, hvorfor prioriterte han ikke å tilbringe tid med sin sønn istedenfor å bruke disse dagene på ferie med ei dame som alle andre en han skjønner er ute etter kontaktnettet hans. Kan ihvertfall ikke være utseendet eller sjarmen 

Anonymkode: c8329...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er 58 eller noe. Han kan da ikke ha levd såpass lenge uten å få med seg hva menn som han kan komme ut for.  Folk som er like gammel (unge)  som missebeiben hans skjønner at han er på bærtur.

Det er rett og slett ingen unnskyldning for dumskapen, det kunne muligens passert for en mann som ikke tar mål av seg å sitte i en regjering, altså der faktisk er mex på å avgjøre en nasjons framtid. 

Uansett hva hun Mata Hari driver med, så ønsker Sandberg i utgangspunktet å framstå som en ansvarlig og vettug mann. (Skulle for pokker bare mangle, når du tar en ministerpost.) Jeg tror han har blitt grundig lurt. Hvis de to der er et lykkelig par om to år, så har Per truffet blink og jeg har bommet. Men det er vel ikke så mange som vil vedde årslønna si på det.

Anonymkode: 862fe...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes saken er opphausa. Det er da ikke sikkert at han har noen store statshemmeligheter på telefonen eller at hun har kontakt med etterretningstjenesten eller regimet fordi hun feirer nasjonaldagen. 

Anonymkode: a023e...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pressekonferansen var jo varslet som et oppgjør med media, så hva forventet dere da???

Ellers så er jo mannen en ravende idiot, som han alltid har vært. 

Anonymkode: bfa19...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han har heller ikke sett sønnen sin på 2,5 måned. Sier jo litt om hva slags person han er. 

Anonymkode: 3bbc3...9af

Han har altså ikke hatt noe ferie sammen med barnet sitt? Viktigere å lufte snabben i Iran, skjønner jeg. 

Anonymkode: 4f547...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes saken er opphausa. Det er da ikke sikkert at han har noen store statshemmeligheter på telefonen eller at hun har kontakt med etterretningstjenesten eller regimet fordi hun feirer nasjonaldagen. 

Anonymkode: a023e...f04

Du kødder? Et samlet sikkerhetsmiljø fordømmer og eks-E-sjef anbefaler ham å trekke seg, men DU vet bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes saken er opphausa. Det er da ikke sikkert at han har noen store statshemmeligheter på telefonen eller at hun har kontakt med etterretningstjenesten eller regimet fordi hun feirer nasjonaldagen. 

Anonymkode: a023e...f04

😂😂

Anonymkode: 718b2...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har altså ikke hatt noe ferie sammen med barnet sitt? Viktigere å lufte snabben i Iran, skjønner jeg. 

Anonymkode: 4f547...38f

Jeg tror det er en konflikt mellom tidligere samboer rundt dette. De har stevnet hverandre for retten. 

Anonymkode: bfa19...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Den eneste "oppklaringen" som kom var vel at det ble enda klarere at Sandberg er komplett idiot. Hvis det var uklart, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...