Gå til innhold

Innafor å la 6 åring være alene med 13 åring en hel dag da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Planleggingsdag på SFO og jeg jobber i barnehage...13 åringen har lyst til å passe 6 åringen mens vi er borte og hun er veldig ansvarsfull...11 åringen er også hjemme men hun driver ofte med sine egne ting 2😉

Anonymkode: 267fb...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det greit 😊❤Ha litt tillitt til ungdommen. Se har jo tlf nummeret ditt hvis det skulle være noe. 

Anonymkode: d31e8...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det syns jeg er helt greit. Jeg kan fint la 7-åringen være alene sammen med 12-åringen en dag.

Anonymkode: 46133...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit mener jeg. Minste barnet på 13år passer nabobarnet når storesøster ikke kan. Det har hun gjort i snart to år og eldste startet å passe fast når hun var 13år. Minste klarer det veldig bra, men hun har skikkelig mark i rompa så å passe en unge som ikke vil ut, bare se tv osv blir kjedelig i lengden. Så når hun bare passer når storesøster ikke kan, klarer hun å være i ro den dagen eller de timene det gjelder. (Hun er nok mer hønemor enn storesøster, merkelig nok)

Anonymkode: 3ac58...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Planleggingsdag på SFO og jeg jobber i barnehage...13 åringen har lyst til å passe 6 åringen mens vi er borte og hun er veldig ansvarsfull...11 åringen er også hjemme men hun driver ofte med sine egne ting 2😉

Anonymkode: 267fb...3ea

Min 13-åring hadde klart det helt fint iallfall!

Anonymkode: 150e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...