Gå til innhold

Spiser din samboer av nugattien til barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere virkelig personlig pålegg i huset?

Her står jeg for 90% av innkjøpa prøver å handle så alle finner noe de liker, men ingen får kreve leverposteien som sin personlige.  Noen smørepålegg er personlig til han med cøliaki, men det er for å unngå gluten smitte.

Anonymkode: 5a55c...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat i huset er alles. Vil du ikke alle i huset skal spise det, får du la være å kjøpe det.

her i huset er det meg som kjøper en boks i skuddåret. Ender vel som oftes med at den blir kastet siden ungene ikke er så glad i det de heller. Får skikkelig lyst på en sjeldend gang.

Anonymkode: 4f1f6...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nugatti mens sønnen min liker det ikke. Er det noe galt i å være voksen å like nugatti også nå??

Anonymkode: 10f5a...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skulle aldri lest denne tråden 🤦‍♀️

Nå må jeg lage med vafler, med nughatti på 🤤😳

Anonymkode: b6290...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Herregud, skulle aldri lest denne tråden 🤦‍♀️

Nå må jeg lage med vafler, med nughatti på 🤤😳

Anonymkode: b6290...ab0

Sikler så mye at det blei jo skrivefeil på det meste her 😂

Anonymkode: b6290...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det barna som spiser av nugattien MIN! Er da jeg som handler inn pålegg, ikke barna🤔

Nugatti er helgepplegg her i huset, ellers hadde de (ok, og jeg..) spist nugatti hver dag...

Anonymkode: 0bdce...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikler så mye at det blei jo skrivefeil på det meste her 😂

Anonymkode: b6290...ab0

Vafler med nugatti?!? Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Spiste vafler i kveld!!😱 *sikle*

Anonymkode: 0bdce...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare barnas? Her har alle lov å spise nugatti om man vil🙄

 

For en rar ting, han må kjøpe nytt når den er tom? Er det alltid slik at den som tømmer noe må kjøpe ny? Altså har dere delt husholdning?

 

Du bestemmer hva en voksen mann skal spise, og hvor mye? 

 

Ofte når jeg leser her inne, skjønner jeg hvorfor mannen er så fornøyd med meg, jeg behandler han bla ikke som et barn uten egne meninger og den slags. Ikke dikteterer jeg, ikke lager jeg regler for han osv. Jeg er glad jeg har en voksen, oppegående og velfungerende mann😉

Anonymkode: 9e270...4dc

Den som bruker opp kjøper ny, ja. Evt sier fra at det må kjøpes, dey hadde også funket. Hvordan skal jeg vite at det er tomt når jeg aldri spiser det?

Anonymkode: 8ab3c...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti har vi aldri, så det slipper jeg bekymre meg for. Ingen som liker det her. Heldigvis. Minste var syk lenge, og jeg tenkte hun skulle få noe ekstra godt for å få henne til å spise, så kjøpte Nugatti, men nei, det ville hun i hvert fall ikke ha. Søtt, kloss, blæh.

Anonymkode: 71745...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti er kjipt. Jeg kjøper alltid et glass Nutella i sommerferien. Det er MIN Nutella. Spises av og til ... gjerne på Ritz-kjeks (!) ... Kjæresten synes det er avskyelig, Herr Sønn vet ikke hva det er (enda) ... ahhh ... slafs .... miiiiiin Nutella ... moahahaha .... 🤤

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nugattien til barna... :biggrin:

har alltid nugatti i skapet, men vi spiser det veldig sjelden. som oftest blir det ikke tatt av hvis jeg setter det frem, med mindre vi har besøk og besøket spiser. spiser alltid nugatti på hyttetur av en eller annen grunn, synes det er godt med nugatti på matpakke i frisk fjelluft:)

Anonymkode: ab842...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heldigvis ha sjokaden min i fred, de andre foretrekker nutella og nugatti fremfor sjokaden😮🙄😂

Anonymkode: 9e270...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugattien tilhører ikke en bestemt person her i huset. Den står i skapet og hvis jeg eller mannen vil forsyne oss av den står vi fritt til å gjøre det. Jeg holder ikke øye med hvor mye som er igjen i boksen eller hvem som spiser av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Pobie skrev:

Nugattien tilhører ikke en bestemt person her i huset. Den står i skapet og hvis jeg eller mannen vil forsyne oss av den står vi fritt til å gjøre det. Jeg holder ikke øye med hvor mye som er igjen i boksen eller hvem som spiser av den.

Samme her. Dessuten - hvis det blir tomt uten at det blir kjøpt ny på en stund, så er det absolutt ingen som tar skade av det. 😛

Anonymkode: 388dc...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...