Gå til innhold

Forstår ikke politikere at de dummer seg ut? Stortingsrepresentant Heidi Greni (Sp) er kraftig provosert - av en kake pyntet med å ulver!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, for meg er det ubegripelig at noen kan oppfatte dette som en provokasjon mot norske bønder. 

Hun er virkelig latterlig.

Det samme gjaldt egentlig alle som ble sinte fordi det var bilde av ulv på melkekartonegene.

Men det sier jo litt om Senterpartiet og dets velgere og den fanatiske blindheten de representerer.

Anonymkode: 2ba9d...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så kleint. Nordmenn=det lett krenkelige folkeslaget. Vi lar oss krenke av alt og ingenting. Bøndene får passe på sauene sine, så slipper vi dette gnålet. 

Anonymkode: 5be22...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si jeg er hverken krenket eller provosert, men det gjør at jeg har mistet respekten for Elvestuen. Han viser med dette stuntet at han er så personlig engasjert for ulven at vi ikke kan regne med at han kan vurdere saken objektivt. Tilliten til ham som minister er sterkt svekket.

Anonymkode: 72984...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke si jeg er hverken krenket eller provosert, men det gjør at jeg har mistet respekten for Elvestuen. Han viser med dette stuntet at han er så personlig engasjert for ulven at vi ikke kan regne med at han kan vurdere saken objektivt. Tilliten til ham som minister er sterkt svekket.

Anonymkode: 72984...2af

Nå er det altså ikke opp til Elvestuen å vurdere hvor mye ulv vi skal ha i Norge, det er det et fagdepartement og Stortinget som bestemmer. Så Elvestuen har like mye rett til å ha sine meninger om ulven som alle andre politikere, han er slettes ikke pålagt å mene det samme som sauebøndene. 

Anonymkode: 012af...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det altså ikke opp til Elvestuen å vurdere hvor mye ulv vi skal ha i Norge, det er det et fagdepartement og Stortinget som bestemmer. Så Elvestuen har like mye rett til å ha sine meninger om ulven som alle andre politikere, han er slettes ikke pålagt å mene det samme som sauebøndene. 

Anonymkode: 012af...698

Selvfølgelig trenger han ikke ha de samme meningene, men i hans posisjon bør han være forsiktig med å publisere private meninger. De fleste forsto at Sylvi Listhaug gikk over streken med sine uttalelser på Facebook. Dette blir noe av det samme, selv om jeg ikke oppfatter det som like grovt.

Anonymkode: 72984...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hva i all verden er hensikten med å ha ulver på bryllupskake da? Er jo ikke det man uten videre pynter kaka med liksom. Det er jo en mening med det. Nå tror jeg ikke meningen var å krenke noen med det. Og forstår ikke at noen skulle bli så krenket og såret over det. Det er jo bare nok en minister med barnslig og upassende oppførsel. Kan ikke noen snart få renset opp i denne gjengen med korttenkte sosekopper, som liksom skal styre landet. Flaut.

Anonymkode: 92d01...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt vet vi jo ikke om ulvene står for noe privat mellom de to. Folk pynter bryllupskake med alt mulig. Ikke alle er like tradisjonelle.

Anonymkode: 26cf7...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig trenger han ikke ha de samme meningene, men i hans posisjon bør han være forsiktig med å publisere private meninger. De fleste forsto at Sylvi Listhaug gikk over streken med sine uttalelser på Facebook. Dette blir noe av det samme, selv om jeg ikke oppfatter det som like grovt.

Anonymkode: 72984...2af

Nei det blir ikke det samme.

Sylvi postet et politisk innlegg, rettet mot Ap. 

Elvestuen har giftet seg, noe som er privat.

Anonymkode: 012af...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei det blir ikke det samme.

Sylvi postet et politisk innlegg, rettet mot Ap. 

Elvestuen har giftet seg, noe som er privat.

Anonymkode: 012af...698

Sylvi postet også på sin private side. Jeg er enig i at det Elvestuen har gjort ikke er like ille, men en minister kan ikke skille slik mellom sitt offentlige verv og sine private meninger. 

Sylvi ytringer var værre enn Elvestuens, men det er etter min mening værre å komme med slike meninger angående en sak han arbeider med enn om et politisk parti.

Anonymkode: 72984...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sylvi postet også på sin private side. Jeg er enig i at det Elvestuen har gjort ikke er like ille, men en minister kan ikke skille slik mellom sitt offentlige verv og sine private meninger. 

Sylvi ytringer var værre enn Elvestuens, men det er etter min mening værre å komme med slike meninger angående en sak han arbeider med enn om et politisk parti.

Anonymkode: 72984...2af

Hva har han ment med å ha ulver i finstasen på kaka si? At ulver finnes? At to ensomme ulver nå gifter seg? Ingen vet, og det er bare tull å spekulere. Dessuten er det vel ingen som vet om han har pynta kaka selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sylvi postet også på sin private side. Jeg er enig i at det Elvestuen har gjort ikke er like ille, men en minister kan ikke skille slik mellom sitt offentlige verv og sine private meninger. 

Sylvi ytringer var værre enn Elvestuens, men det er etter min mening værre å komme med slike meninger angående en sak han arbeider med enn om et politisk parti.

Anonymkode: 72984...2af

Nei det er ikke alvorlighetsgraden i innholdet som er forskjellen. Det er settingen rundt bildet/ytringen. Det ene er et bilde fra en privat fest - det betyr overhodet ingenting. Sylvi derimot blandet sin konstitusjonelle rolle med sin politiker-rolle da hun ga offisielt uttrykk for politiske kontroversielle meninger. 

Anonymkode: 012af...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at folk tror at det er mannen som bestemmer bryllupskaka. Vi bør alle vite at han ikke har valgt det alene

Anonymkode: 0ff8e...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Himmel og hav skrev:

Hva har han ment med å ha ulver i finstasen på kaka si? At ulver finnes? At to ensomme ulver nå gifter seg? Ingen vet, og det er bare tull å spekulere. Dessuten er det vel ingen som vet om han har pynta kaka selv.

Jeg synes han kanskje likner litt på en ulv også, jeg.  Kanskje folk rundt ham har kalt ham Ulven i alle år? Tanken om to ensomme ulver som har funnet hverandre er jo utrolig fin, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...