Gå til innhold

Er det farlig å få sæd i


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det blir ikke sugd opp i tarmen og går over i blodet som f.eks en stikkpille ? 

Anonymkode: 990ca...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så det blir ikke sugd opp i tarmen og går over i blodet som f.eks en stikkpille ? 

Anonymkode: 990ca...0dd

Ikke noen større sjans for at det skjer der enn i vagina eller munnen. Eneste som eventuelt kan være en bivirkning ved sæd i analen er at det kan virke litt som klux hos enkelte. 

Anonymkode: b0a98...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farlig å farlig, det kommer ann på hvordan du ser det. 

Skjedde med meg og her sitter jeg med trillinger 😏

Anonymkode: 9b9e8...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du risikerer å bli gravid og få en drittunge. 

Anonymkode: 58f31...e7d

😂😂 Genialt svar

Anonymkode: f19e7...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

analen ? 

Anonymkode: 990ca...0dd

Det er for faen ingen ting som heter analen! Det heter endetarmen. "Analen" er et tulleord som brukes av fjortiser!

Anonymkode: 601b9...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok så du sier «endetarm sex» ???

 

 

Anonymkode: 9b9e8...feb

Nei. Men det heter ikke "analen" av den grunn. Sier ikke "oralen" om munnen heller, selv om det heter oralsex.

Anonymkode: 601b9...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo man sier oralen faktisk. Pr oral f.eks. 

Det kommer bare an på sammenhengen. Begge deler kan brukes, i ulike situasjoner. 

Anonymkode: 9b9e8...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo man sier oralen faktisk. Pr oral f.eks. 

Det kommer bare an på sammenhengen. Begge deler kan brukes, i ulike situasjoner. 

Anonymkode: 9b9e8...feb

"Oral" og "anal" er ord. Selvsagt. "Analen" (og "oralen", men det har jeg aldri hørt noen si) er barnslige tulleord.

Anonymkode: 601b9...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gammel nok til å ha sex i det hele tatt? Tror du alt som er i endetarmen suges opp og går i blodbanen? Er blodårene dine fylt med avføring da eller? 

Og sæd er naturlig. Tror du ikke du har slimhinner i vaginaen også? 🤔🤔

Anonymkode: 10001...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke farlig, men siden du nevner det, så er det ikke så digg å få i øynene😉

Anonymkode: 985a6...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på promping dagen der på, det kan godt hende det kommer ut mer enn du hadde tenkt. Er forøvrig ikke anbefalt for menn å analsex uten kondom. Da bakterien fra endetarmen kan gi uvi og bettennelse under forhuden. 

Anonymkode: 530e4...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke farlig i utgangspunktet. Man bør likevel bruke kondom med tanke på bakterier, og ikke minst kjønnssykdommer. De smitter nemlig også i analen 😉 

Anonymkode: 9053d...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke farlig i utgangspunktet. Man bør likevel bruke kondom med tanke på bakterier, og ikke minst kjønnssykdommer. De smitter nemlig også i analen 😉 

Anonymkode: 9053d...538

Endelig, fikk jeg svar på det jeg lurte på :) 

Anonymkode: 990ca...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er for faen ingen ting som heter analen! Det heter endetarmen. "Analen" er et tulleord som brukes av fjortiser!

Anonymkode: 601b9...dd

analen er et velbrukt ord akkurat som oralen, men du har vel helst sex i rektum du da, eller tarmsex eller kanskje fordøyelsessex, kjært barn har mange navn, jeg foretrekker analen 😀

Anonymkode: 990ca...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 1.20, Anonym bruker skrev:

Endelig, fikk jeg svar på det jeg lurte på :) 

Anonymkode: 990ca...0dd

Nå var det vel ikke det du spurte om. Hadde du derimot spurt om analsex var farlig i første omgang. Så hadde dette vært svaret du hadde fått med en gang. 

Anonymkode: b0a98...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 13.20, Anonym bruker skrev:

Nå var det vel ikke det du spurte om. Hadde du derimot spurt om analsex var farlig i første omgang. Så hadde dette vært svaret du hadde fått med en gang. 

Anonymkode: b0a98...438

Kunne helt sikkert ordlagt meg litt annerledes i hovedinnlegget, men som sagt svaret fikk jeg til slutt.  Så vant jeg et vedddemål i samme slengen og da er jeg fornøyd :) 

Anonymkode: 990ca...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne helt sikkert ordlagt meg litt annerledes i hovedinnlegget, men som sagt svaret fikk jeg til slutt.  Så vant jeg et vedddemål i samme slengen og da er jeg fornøyd :) 

Anonymkode: 990ca...0dd

Nå blei jeg nysgjerrig. Hva gikk veddemålet ut på? 

Anonymkode: b0a98...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 1.27, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: 990ca...0dd

At et ord er velbrukt betyr ikke at det ikke er komplett idiotisk. Det heter analsex, men det heter ikke sex i analen. Og nei, "moralen" er ikke et "velbrukt" ord, selv om jeg kan forestille meg at noen fjortiser bruker det fordi de tror "oral" har noe med sex å gjøre. 

Anonymkode: 601b9...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At et ord er velbrukt betyr ikke at det ikke er komplett idiotisk. Det heter analsex, men det heter ikke sex i analen. Og nei, "moralen" er ikke et "velbrukt" ord, selv om jeg kan forestille meg at noen fjortiser bruker det fordi de tror "oral" har noe med sex å gjøre. 

Anonymkode: 601b9...ddf

Sex i analen eller analsex, tror de fleste vet hva som menes, enten man sier det på den ene eller den andre måten. 

Anonymkode: 990ca...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...